E's Toy
Literotica Guru
joop dit is de locatie!M's girl said:Het hele spul is al op lokatie! Opschieten man... ze wachten op je!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
joop dit is de locatie!M's girl said:Het hele spul is al op lokatie! Opschieten man... ze wachten op je!
never mind......M's girl said:Wie is Joop?
E's Toy said:never mind......
wolf2002 said:Ik word echt oud... ik had ergens een link met allemaal van dit soort medische avonturen maar kan hem nergens vinden... een soort verslag van wat er allemaal op de eerste hulp wordt gevonden... de dingen die de mensheid allemaal niet anaal inneemt en kwijtraakt... kaarsen, horloges, ringen, theemokken...
In de homo's was het een paar jaar geleden mode om een levend marmotje in een goed gelubed condoom te stoppen en dan bij elkaar in te brengen... was zelfs een woord voor, ferretten ofzo... over dierenleed gesproken...
M's girl said:Vraag:
Mijn vriendin en ik vinden het leuk en spannend om af en toe wat sexspeeltjes te kopen en te proberen. Laatst bladerden we de Pabo-catalogus door en toen zagen we daar een piepklein vibratortje dat wordt aangedreven door een batterij. Het zag er erg spannend en aantrekkelijk uit en is bedoeld voor anale stimulatie. Maar we hebben het nog niet gekocht omdat mijn vriendin ooit ergens heeft gelezen dat fallusachtige objecten gevaarlijk zijn als ze van achteren worden ingebracht. Klopt dat of is het een bakerpraatje? Rinus V, Den Haag
Antwoord:
Klopt, je vriendin heeft gelijk. Hoewel wij zelf helemaal geen fan zijn van anale sex staat in het grote sexboek onder het hoofdstuk 'anale grappenmakerij' dat je nooit op iets kleiners dan je anus zelf moet gaan zitten (in naakte toestand). Met name vibrators zijn, eenmaal in trillende functie en bezig met de sexuele prikkeling, moeilijke objecten om vast te blijven houden. Met als gevolg dat de EHBO-posten van ziekenhuizen regelmatig worden bezocht door moeilijk lopende mannen en vrouwen bij wie ergens diep in de sluitspier een minivibrator zit verstopt. Want als het ding eenmaal naar binnen glijdt, sluit de spier die daar is aangesteld om de dingen te doen die hij moet doen en is het vrijwel onmogelijk om de vibrator er handmatig nog uit te vissen.
Bron: Playboy.nl
Chi-Guy31 said:So, I was curious to know what information was in this post?
M's girl said:A rough translation. This was a question with an answer from the Playboy (magazine) site. A man was thinking about buying a small toy for anal sex but his girlfriend/wife was hesitant because she read somewhere that some objects can be dangerous to insert back there.
The answer was that his girlfriend was right to be cautious. And you should never insert anything that is actually smaller than your anus, since the sphincter has a tendancy to pull things inwards and close after that, which makes it almost impossible to 'retrieve' something from there It also says that there are many anecdotes to testify for this from emergency rooms in hospitals.
OUCH
Chi-Guy31 said:OK, good to know... I think the other advice is to use toys that have a flared base, unless it's something like a vibrator which you can get a good grip on.
In BDSM-land is het een vorm van oderdanigheid, zelf heb ik dat niet. Maar het is wel lekker om gerimd te worden of iemand te rimmen.M's girl said:Ook anale sex... en hier kan ik wat mee
Zag op het BDSM forum ook een topic totaal hier aan gewijd. Ik zie het helemaal niet als BDSM, maar misschien is het 't onderdanige aspect dat dan telt, hoewel ik er zelfs niets onderdanigs (of superieurs) in zie; het is maar hoe het gedaan en gebracht wordt dan denk ik...
Iemand hier een mening over?
M's girl said:Ook anale sex... en hier kan ik wat mee
Zag op het BDSM forum ook een topic totaal hier aan gewijd. Ik zie het helemaal niet als BDSM, maar misschien is het 't onderdanige aspect dat dan telt, hoewel ik er zelfs niets onderdanigs (of superieurs) in zie; het is maar hoe het gedaan en gebracht wordt dan denk ik...
Iemand hier een mening over?
Chi-Guy31 said:That is another activity I love to partake of!
M's girl said:Yes, well, the question is, I guess, is this a BDSM act? It is a hot topic over at the BDSM forum and I guess with a submission-factor it is BDSM, but then again, isn't every sexual act that is performed in a submissive or dominant way from a certain point on?
Chi-Guy31 said:That is a good question, though I actually never considered this act BDSM, mainly because there is no inflicted pain or bondage involved, but I guess that can be part of the act if the partners want it...
geen dank hoor, daar is dit forum toch voor bedoeldRavennera said:Dank je E, erg informatieve link