Beffen: The new and improved!!

o1216o said:
En hoe zie jij dat voor je?!.

Baby, als je je scheert dan.......

Nee, ik doe wat vrouwen bij de mannen doen; Let them think its their idea.. :D

Nee, je kunt aanbieden het voor haar te doen, dat is enorm geil. :rolleyes:
 
Krystitties said:
Nee, je kunt aanbieden het voor haar te doen, dat is enorm geil. :rolleyes:

sure ,eens in een kwartaal kan het opwindend zijn om het te doen (Then I go all michael angelo on her) maar ik ga haar echt niet om de 3 dagen scheren.

It will take to long (op een werkdag) thus not feeling bothered.
Patience is ssooooo not one of my virtues.

Besides, het is altijd leuk en spannend om te zien wat voor creatie zij dit keer heeft gemaakt op haar venus heuvel.
 
M's girl said:
En het kan idd best geil/spannend zijn ook... Vorig jaar op vakantie in een warm land hadden we een huis met een lap grond en dus veel privacy... Toen ben ik er maar eens languit voor gaan liggen op één van de ligbedden buiten. Koele drankjes erbij... helemaal goed. Daar krijg je hele leuke 'dingen' van... :D

Mag je best wat meer van vertellen als je daar zin in hebt. :rolleyes:
 
Even terug naar het onderwerp van de thread... is veel te interessant om af te dwalen... wat is jullie geilste bef-ervaring?

Ik zal zelf maar een voorzet doen... en nee, zal jullie niet vermoeien met squirting experiences op dat gebied...

Het kwam er op neer dat ik geblinddoekt en vastgebonden aan mn polsen op het bed lag... redelijk uniek want meestal ben ik de vastbinder... maar soms wel leuk om zelf in die weerloze positie te zijn... ik was redelijk gedesorienteerd, ze speelde met mn lijf met haar tong en vingers, plaagde mn mond... totdat ik merkte dat ze boven mn gezicht was gaan zitten, gehurkt... ik reikte mn tong en proefde haar poesje... zo maakte ze me langzaam gek, elke keer even laten proeven en likken en dan weer omhoog... haar natte poesje in mn gezicht duwend, dan weer weg...

Uiteindelijk zijn we niet op deze manier klaargekomen, maar het was wel een gedenkwaardig voorspel...

:rose:
 
Ohja, Wolf, dat is lekker ja. Moet toch eens iets met een blinddoek proberen en M wat meer teasen want hij vindt het al heerlijk als ik op zijn gezicht ga zitten enzo... kunnen we wel meer een spelletje van maken eigenlijk....

En ik had nèt één van mijn favo verhalen onder jouw post geplempt!
 
triviafiel: persoon die klaarkomt op volstrekt overbodige en nutteloze wetenschappelijke feitjes ;)


:rose:
 
Het gaat alles over de eigenaar van het tong.

(reasonable Dutch I hope. It depends on the owner of the tongue)
 
M's girl
Het gaat alles over de eigenaar van het tong.

(reasonable Dutch I hope. It depends on the owner of the tongue)
 
Back
Top