blegh

Iris_M said:
Dokter gooit het op hyperventilatie.
De reden dat ik zondag van de pot pleurde zei hij was dat tijdens het plassen me bloed naar me blaas ging en daarna naar me maag omdat ik misselijk was.
Et voila flauwvallen.
Was andere huisarts dan anders me eigen is op vakantie en heeft samen met degene naar wie ik ben geweest een praktijk.
Maar dat wou hij maandag niet vertellen nee toen me moeder erbij was zei hij het pas.
Ben ik 21 neemt ie me nog niet serious.

Tsja dat zou kunnen natuurlijk, heb je er vaker last van? anders zou ik toch een second-opion vragen!
 
Hyperventilatie.... hmmmmm.... vervelend.

Enfin, je weet ik ieder geval wát het is en dat is ook wat waard. Dus wat moet je nu doen? Gaat dat over? Loop je nu met papieren zakjes in de rondte?

Het blijft, inderdaad, belachelijk dat je niet in eerste instantie en zonder je moeder erbij een goede diagnose mee kreeg. Nóg assertiever worden dus. Maar misschien ben je dat al. Huisartsen zijn rare wezens soms. Ik kom er niet vaak, gelukkig, maar heb inmiddels wel een paar mindere ervaringen achter de rug. Ze denken allemaal (tenminste, die ik heb/had) een beetje dat ze Jezus zijn. Dat schiet niet erg op. Zo'n man moet ook gewoon zijn kont afvegen als hij gepoept heeft, dus hij is niets meer of minder dan jij. Als je dat de volgende keer onthoudt (denk maar aan mij :rolleyes: ) dan helpt dat misschien. Gewoon vuist op tafel; je hebt recht op zijn -goede- advies!

Ik hoop dat je, nu je weet wat het is, het een beetje onder controle kan houden. Succes!

Groet,
M's Girl
 
Back
Top