Dieet

Afgelopen week is er qua gewicht niks afgegaan maar heupomvang is 3 cm minder en taille 4 cm dus ik neem aan dat wat vet omgezet is tot spieren en spiermassa is zwaarder dan vetmassa.
En ik ben gauw JARIG!
 
Ohja, ik zie het, de 18e..... Jarig = Feest = Taart = + 3 cm :D

Nee hoor, gewoon lekker vieren! Hoe voel je je verder?
 
M's girl said:
Ohja, ik zie het, de 18e..... Jarig = Feest = Taart = + 3 cm :D

Nee hoor, gewoon lekker vieren! Hoe voel je je verder?


Lekker in me vel al me broeken zitten wijder ;).
Maar ik heb 1 nieuwe voor me verjaardag gekocht en die zit nu perfect.
 
Lekker is dat hè? Ik ken dat wel, ik ben eens een keer 25 kilo afgevallen. Ben het nu weer opnieuw aan het proberen, 15 heb ik gehaald maar door ziekte (niets ernstigs en rotweer) weer 3 aangekomen. Ben nu weer begonnen, part II zeg maar.
 
Hi! Van harte gefeliciteerd! Met je verjaardag gisteren en je kilo'tjes! Leuke verjaardag gehad?
 
M's girl said:
Hi! Van harte gefeliciteerd! Met je verjaardag gisteren en je kilo'tjes! Leuke verjaardag gehad?

Vandaag is me verjaardag.
 
Grrr.... dat bedoel ik... zit achter een andere compu die niet de datum onderin heeft staan en ik dacht dat het vandaag al de 19e was. Tsss.... nou, vandaag dan! Van harte!

Dan doen we maar koffie en gebak in het cafe, nietwaar?
 
Iris_M said:
10 kilo eraf!

We geven elkaar kadootjes met kerst gebaseerd op wat we hier van onze mede forum leden te weten zyn gekomen. doe je ook mee op de kerst geschenken thread.
In elk geval ga ik jou dan een kleinere BH geven, die zal je wel nodig hebben.
 
realwanderer said:
We geven elkaar kadootjes met kerst gebaseerd op wat we hier van onze mede forum leden te weten zyn gekomen. doe je ook mee op de kerst geschenken thread.
In elk geval ga ik jou dan een kleinere BH geven, die zal je wel nodig hebben.

Nee hoor nog niet :p.
 
Back
Top