Eat me

o1216o said:
Had vandaag zo'n runderworst gemaakt.
In een pan met boter aanbraden. Waarna een loop van tijd aan één kant van de tip het velletje begon te scheuren.
Zonder het velletje kon het vlees rijkelijk uitvloeien.

Het begon op een gegeven moment uit te zien alsof ik negerlul aan het braden was.

Zelf geen Homofoob heb ik het gewoon op mijn bord gelegd en van onder af aan beginnend weg te snijden en opeten.
Met " de eikel " als laatste hap.

Boven dat het lekker heeft gesmaakt heb ik er toch wat pret aan over gehouden.

Just ate me a dick !.

Ja! En ik heb zojuist zowat in mijn broek gepiest! (Equivalent van de [coke-spew] ---- remember?)

M's girl said:
Ja! En ik heb zojuist zowat in mijn broek gepiest! (Equivalent van de [coke-spew] ---- remember?)

Dat hoort thuis in de fetish threat. :rolleyes:

Zo te horen heb jij dat ook meegemaakt en gedacht op een van je culinaire escapedes .

mijn tante peste een van mijn kleine neefjes altijd als hij een fallus achtige ( meestal worst) aan het eten is.

" you're enjoying your self , hon ?! ". Meestal knikt hij terwijl hij gulzig zijn worst geprikt op zijn vork eet.
Als hij dan terug zegt: "I can eat this all day ".
Hoor je mijn tante al lachend zeggen : " you will honey ".

Needless to say lachen al mijn tantes mee.
Uit zijn mimmiek en interesse weet iedereen dat hij " from the other side " is.
Niemand maak daar een probleem van.

Iedereen word wel een belachelijk gemaakt in de kringen van de familie.

E's Toy said:
:D maar daarna mocht het niet meer van mijn mama ;) dus daar houdt ik mij dan maar aan

Grote jongen!
Ik houd wel van 'jongens' die luisteren.... :D

E's Toy said:
shoot dat was post 300, die had ik mij iets anders voorgesteld :rolleyes:

Effe wat gemist :D Die opmerking was precies 200 posts geleden :D

Wat gaan 'we' eten vanavond? Ik merk wel, met dit warme weer, dat ik steeds minder trek krijg (goed voor de lijn :rolleyes: )... Een bak koude yoghurt zou geen slecht idee zijn, maar dat heb ik niet in huis... :eek:

M's girl said:
Effe wat gemist :D Die opmerking was precies 200 posts geleden :D

Wat gaan 'we' eten vanavond? Ik merk wel, met dit warme weer, dat ik steeds minder trek krijg (goed voor de lijn :rolleyes: )... Een bak koude yoghurt zou geen slecht idee zijn, maar dat heb ik niet in huis... :eek:
Haha ik ga de frituurpan mishandelen :devil: en voor de lijn hoef ik het niet te laten :eek:

Ik weet het nog niet. Misschien uiteindelijk net zoiets. Pfffff, ik heb in ieder geval geen puf om uitgebreid te koken. Veeeeeel te warm!

Voor warme dagen is het best om " Licht " voedsel te eten.

Sushi is dan wat ik meestal eet als ik weinig tijd heb of een simpele pasta.

Maar ik kan ook heel goed "Take out " bereiden.
100.gif

E's Toy said:
dit is
Drinking_trink15.shtml
ook een idee..............

Heb ik iets gemist? :confused: Ik verwacht nu een recept ofzo, maar nee, helemaal niks :D

Anyway.... vanavond wederom makkelijk gedaan. Stokbrood met lekkers en vers fruit erbij. Meloentjes voor mijn schatje.... voor de smaak, je weet wel :rolleyes:

Back