Fantasie en werkelijkheid

50% van de verhalen die ik verzin kom ik als persoon in beeld. Ik moet zeggen dat ik het niet erg vind, ik vind het wel geil als ze daardoor ontzettend geil wordt.
Meestal is het scenario van het verhaal zo dat we aan het neuken zijn en dat er mannen om ons heen aan het kijken zijn. (Het kan zijn dat we in een caravan, op het strand of in het bos bezig zijn). Deze mannen beginnen dan behoorlijk geil te worden en hun pikken worden al snel tevoorschijn gehaald. Terwijl we bezig zijn komen de mannen steeds dichterbij. Zo dichtbij dat er een pik in haar mond schuift en twee in haar handen.
Ik heb het verhaal nu in het kort weergegeven, want meestal bij het aanraken van de pikken komt ze klaar.

We hebben het er wel eens over of we dit ook eens in de praktijk gaan brengen. Ik zou het niet erg vinden als ze het een keer zou willen doen, maar dan wil ik er wel bij zijn en het moet wel met mannen die we niet kennen. Ik vind wel dat het en bepaalde soort mannen moet zijn. Vaak in de gangbang films zijn het geen "mooie" mannen. Het moeten wel mannen zijn die "normaal" eruit zien. Als je begrijpt wat ik bedoel!!!

Misschien komt het er nog wel eens van en doe ik een oproep aan mannen op deze forum hahahahaha!!!

betterthink said:
50% van de verhalen die ik verzin kom ik als persoon in beeld. Ik moet zeggen dat ik het niet erg vind, ik vind het wel geil als ze daardoor ontzettend geil wordt.
Meestal is het scenario van het verhaal zo dat we aan het neuken zijn en dat er mannen om ons heen aan het kijken zijn. (Het kan zijn dat we in een caravan, op het strand of in het bos bezig zijn). Deze mannen beginnen dan behoorlijk geil te worden en hun pikken worden al snel tevoorschijn gehaald. Terwijl we bezig zijn komen de mannen steeds dichterbij. Zo dichtbij dat er een pik in haar mond schuift en twee in haar handen.
Ik heb het verhaal nu in het kort weergegeven, want meestal bij het aanraken van de pikken komt ze klaar.

We hebben het er wel eens over of we dit ook eens in de praktijk gaan brengen. Ik zou het niet erg vinden als ze het een keer zou willen doen, maar dan wil ik er wel bij zijn en het moet wel met mannen die we niet kennen. Ik vind wel dat het en bepaalde soort mannen moet zijn. Vaak in de gangbang films zijn het geen "mooie" mannen. Het moeten wel mannen zijn die "normaal" eruit zien. Als je begrijpt wat ik bedoel!!!

Misschien komt het er nog wel eens van en doe ik een oproep aan mannen op deze forum hahahahaha!!!
Ja geile fantasie, maar komen er alleen maar mannen in voor? Of ook meerdere vrouwen?

Alleen maar mannen. Dat is wel een vereiste. Maar soms krijg ik wel eens een verhaal te horen wat net tegenovergesteld is alleen maar met vrouwen.

Dus dat maakt het dan weer goed.

betterthink said:
Alleen maar mannen. Dat is wel een vereiste. Maar soms krijg ik wel eens een verhaal te horen wat net tegenovergesteld is alleen maar met vrouwen.

Dus dat maakt het dan weer goed.
aha cool :cool:

Als ik hier de vraag zou stellen welke mannen interesse zouden hebben om een keer mee te willen doen, zou er dan animo voor zijn?

Ik weet eigenlijk ook niet of ik dat zou willen. Het lijkt me wel een lekker gezicht om je partner bezig te zien met een aantal vreemde pikken.

Misschien moet er een muur voor staan met een aantal gaten erin. Elke man stopt daar zijn pik door en mijn partner gaat ze één voor één "bewerken".

Leuke gedachte, misschien één voor vanavond!!!!

betterthink said:
Als ik hier de vraag zou stellen welke mannen interesse zouden hebben om een keer mee te willen doen, zou er dan animo voor zijn?

Ik weet eigenlijk ook niet of ik dat zou willen. Het lijkt me wel een lekker gezicht om je partner bezig te zien met een aantal vreemde pikken.

Misschien moet er een muur voor staan met een aantal gaten erin. Elke man stopt daar zijn pik door en mijn partner gaat ze één voor één "bewerken".

Leuke gedachte, misschien één voor vanavond!!!!
hmmm de gedachte is geil, maar ik pas :p

Je hebt gelijk hoor. Ik heb mijn handen ook vol en we kunnen nog genoeg spannende dingen doen.

Maar je weet een leven zonder uitdaging geen leven. Je denkt er wel eens aan en meestal is dat als je in een geile bui bent. Dan kun je heel de wereld aan op sexgebied.

Ik vind wel dat als je er meer over praat dan wordt je wel steeds nieuwsgieriger. Misschien heb ik dat alleen maar zo voel ik dat.

In een fantasie kan je de meest wilde dingen beleven, en zoals M's girl al aangaf, de waarheid kan zeker ontnuchterend zijn. Dus bezin eer gij begint :p

Op dit moment heb ik ook niet de illusie dat ik dit wil gaan doen. Ik ben het ook met jullie eens dat er een groot gevaar aanwezig is.

Er zijn nog zoveel dingen die we kunnen doen en nog zoveel fantasiën die nog niet voorbij zijn gekomen. We zijn wel een stel die het langzaam opbouwd. Niet meteen alles tegelijk maar alles in fases.

Dus wees gerust ik zal geen oproep doen!!!!

Ik zal weer eens een nieuwe gangbang fantasie gaan verzinnen voor mijn partner. Nog ideeën?

betterthink said:
Op dit moment heb ik ook niet de illusie dat ik dit wil gaan doen. Ik ben het ook met jullie eens dat er een groot gevaar aanwezig is.

Er zijn nog zoveel dingen die we kunnen doen en nog zoveel fantasiën die nog niet voorbij zijn gekomen. We zijn wel een stel die het langzaam opbouwd. Niet meteen alles tegelijk maar alles in fases.

Dus wees gerust ik zal geen oproep doen!!!!

Ik zal weer eens een nieuwe gangbang fantasie gaan verzinnen voor mijn partner. Nog ideeën?
Laat de brandweer langskomen met een man of 8, de rest mag jezelf invullen

M's girl said:
Ah, de glory holes... zo heet dat toch? Dat zou niks voor mij zijn: wie weet wat voor 'n creep er aan zo'n lul vast zit.... brrrrrrr :rolleyes:

Bekijk het eens van de andere kant... hoe zou het zijn om je meest kwetsbare en gevoelige lichaamsdeel door een gat te steken zonder dat je weet wat er aan de andere kant zit...? Een flinke hap en je bent weg ;)

Ik weet dat er wel eens gangbangs in Nederland worden georganiseerd... het parkeerterrein bij het tankstation aan de A4 schijnt een beruchte locatie te zijn... een vrouw stelde zicvh beschikbaar om in een bestelwagen door de aanwezige mannen te worden genomen...

Ook heb ik wel eens een stel in een chatroom ontmoet dat mannen zocht voor een gangbang op een naaktstrand bij Bloemendaal... ik ben er nooit bij geweest, dus ik weet niet of het echt is, maar het klonk allemaal overtuigend... natuurlijk, voor hetzelfde geld loop je in een val en ben je je portemonnee kwijt... mss gaat het ook wel om betaalde sex...

Het lijkt me wel heel geil om aan een gangbang deel te nemen, maar als het erop aankomt ben ik denk ik liever toeschouwer... publiekelijk masturberen zou op zo'n plek nog wel lukken, maar neuken? ik ben toch meer voyeur dan exhibitionist...

Ik denk dat vooral een anonieme gangbang, dus met vreemden, in praktijk wel erg extreem is... je leest vaak dat swingers tijdens een 'stellenfeestje' toch ook eerst de tijd nemen om rustig aan elkaar te wennen, samen wat drinken en kletsen en daarna pas de matrassen te voorschijn halen...

Voor stellen die willen experimenteren met dit soort fantasieen is een parenclub denk ik de logische eerste stap... daar kan je zelf kiezen hoe ver je gaat... je kan kijken en leren van anderen, mss een keer meedoen, of een heer/stel van je keuze uitnodigen om samen aan de rol te gaan... is toch wat anders dan een wilde meute geile mannen op een nachtelijk parkeerterrein...

:rose:
Wolf

Ik zie een parenclub niet echt zitten. Het gros van de mensen die daar naar toe gaat is niet mijn type mensen. Ik zou me daar niet echt kunnen ontspannen.

Zeker ook niet op een parkeerplaats. Ik moet er niet aan denken.

Dus ik zou dan toch kiezen voor een hotelkamer of zo. Lekker rustig, geen obstakels en toch een beetje een eigen omgeving.

Ik ken een aantal personen die daar naar toe gaan en dar hoor ikwel eens verhalen van. Ook zie ik soms op TV mensen in een parenclub.
Wanneer ik sex moet gaan hebben een club waar mensen zijn die me niet aan staan dan is de zin denk snel over. Als ik het met een groep mensen zou willen doen dan wil zelf de keuze hebben wie er mee mogen doen.
Dit is natuurlijk moeilijk om te realiseren, je moet maar afwachten wat voor mensen er reageren. In de vrienden en kennissen kring zou ik het niet willen.

Misschien is een vakantie een ideale plek om vreemde mensen te ontmoeten die eventueel ook die interesse hebben. Denk ik nu pas over na.

Back