Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja geile fantasie, maar komen er alleen maar mannen in voor? Of ook meerdere vrouwen?betterthink said:50% van de verhalen die ik verzin kom ik als persoon in beeld. Ik moet zeggen dat ik het niet erg vind, ik vind het wel geil als ze daardoor ontzettend geil wordt.
Meestal is het scenario van het verhaal zo dat we aan het neuken zijn en dat er mannen om ons heen aan het kijken zijn. (Het kan zijn dat we in een caravan, op het strand of in het bos bezig zijn). Deze mannen beginnen dan behoorlijk geil te worden en hun pikken worden al snel tevoorschijn gehaald. Terwijl we bezig zijn komen de mannen steeds dichterbij. Zo dichtbij dat er een pik in haar mond schuift en twee in haar handen.
Ik heb het verhaal nu in het kort weergegeven, want meestal bij het aanraken van de pikken komt ze klaar.
We hebben het er wel eens over of we dit ook eens in de praktijk gaan brengen. Ik zou het niet erg vinden als ze het een keer zou willen doen, maar dan wil ik er wel bij zijn en het moet wel met mannen die we niet kennen. Ik vind wel dat het en bepaalde soort mannen moet zijn. Vaak in de gangbang films zijn het geen "mooie" mannen. Het moeten wel mannen zijn die "normaal" eruit zien. Als je begrijpt wat ik bedoel!!!
Misschien komt het er nog wel eens van en doe ik een oproep aan mannen op deze forum hahahahaha!!!
aha coolbetterthink said:Alleen maar mannen. Dat is wel een vereiste. Maar soms krijg ik wel eens een verhaal te horen wat net tegenovergesteld is alleen maar met vrouwen.
Dus dat maakt het dan weer goed.
hmmm de gedachte is geil, maar ik pasbetterthink said:Als ik hier de vraag zou stellen welke mannen interesse zouden hebben om een keer mee te willen doen, zou er dan animo voor zijn?
Ik weet eigenlijk ook niet of ik dat zou willen. Het lijkt me wel een lekker gezicht om je partner bezig te zien met een aantal vreemde pikken.
Misschien moet er een muur voor staan met een aantal gaten erin. Elke man stopt daar zijn pik door en mijn partner gaat ze één voor één "bewerken".
Leuke gedachte, misschien één voor vanavond!!!!
Laat de brandweer langskomen met een man of 8, de rest mag jezelf invullenbetterthink said:Op dit moment heb ik ook niet de illusie dat ik dit wil gaan doen. Ik ben het ook met jullie eens dat er een groot gevaar aanwezig is.
Er zijn nog zoveel dingen die we kunnen doen en nog zoveel fantasiën die nog niet voorbij zijn gekomen. We zijn wel een stel die het langzaam opbouwd. Niet meteen alles tegelijk maar alles in fases.
Dus wees gerust ik zal geen oproep doen!!!!
Ik zal weer eens een nieuwe gangbang fantasie gaan verzinnen voor mijn partner. Nog ideeën?
M's girl said:Ah, de glory holes... zo heet dat toch? Dat zou niks voor mij zijn: wie weet wat voor 'n creep er aan zo'n lul vast zit.... brrrrrrr