Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Katten en ik gaan heel goed samen. Ben een grote katten freak. Als ik niet getrouwd was zou ik "het gekke vrouwtje met die 80 katten" zijn.M's girl said:Katten et moi gaat ook niet samen. Geen last met de Kerstboom dus (die er overigens ook nog niet is en misschien helemaal niet komt dit jaar).
M's girl said:Haha, dat is waarom ik de Av erbij geplakt had...
You look different today
O jawel! Zaterdag mik ik hier alles in beide categorieën buiten, hoor.huismus said:Kerstbomen en katten gaan niet samen.
M's girl said:You look........ uhm....... amazing my dear
Nee hoor, deez is ook mooi maar ik schoot even in de lach toen ik je nieuwe Av in combi met mijn "cute" opmerking zag. Daarom heb ik je toenmalige Av er als attachment bijgeplakt.
Mooie foto hoor.
M's girl said:Lachen..... Dus je kent Nederlandse (niet dat er Rotterdammers uit Duitsland zijn - voor zover ik weet) Rotterdammers?
M's girl said:Het woord "gozer" (man, kerel) wordt voornamelijk gebruikt door Hagenezen (mensen uit Den Haag) en Rotterdammers; en die plakken er dan ook nog een "t" achter, want die hoort er eigenlijk niet. Het is ook een woord dat eerder door de jongere generatie gebruikt wordt dan de oudere en ik heb het in Amsterdam ook wel vaker gehoord (maar dan zonder de t dus).
Ik hoor nou niet bepaald tot de jongere generatie maar ik gebruik het woord ook wel eens, maar beperkt. Ik kan zeggen "dat is een leuke gozer" maar zal nooit tegen een man/jongen zeggen "hé, gozer, kom jij eens hier?"....
Ben erg benieuwd naar "het soort" waar jij op doelt
M's girl said:Haha, jazeker, hoewel ze vast ook Engels spreekt?
If you wanna blow her mind with some eloquent phrases, just let me know