Geschreven seks

Harper Valley? Nog nooit van gehoord (maar dat kan natuurlijk). Als ik het Google kom ik op een TV-serie en een film uit, maar dat is iets anders neem ik aan?
 
Het is een engelse serie. Als je op www.sexstoriespost.com kijkt, en zoekt bij de "group sex", kom je er wel een paar tegen. Ik heb echter geen FLAUW idee of de schrijver ook een website heeft. Ik weet wel dat hij al die verhalen in een boek heeft gebundeld.

Ik kan op dit moment echt niets meer vinden (kutsite is het ook). Ik vond wel een deel op een andere site, maar de opbouw is nu slecht omdat je meteen midden in de "actie" zit.

Ik kan het verhaal later in grote lijnen wel uitleggen mocht dat nodig zijn.
 
Last edited by a moderator:
Michelrpg said:
Het is een engelse serie. Als je op www.sexstoriespost.com kijkt, en zoekt bij de "group sex", kom je er wel een paar tegen. Ik heb echter geen FLAUW idee of de schrijver ook een website heeft. Ik weet wel dat hij al die verhalen in een boek heeft gebundeld.

Ik kan op dit moment echt niets meer vinden (kutsite is het ook). Ik vond wel een deel op een andere site, maar de opbouw is nu slecht omdat je meteen midden in de "actie" zit.

Ik kan het verhaal later in grote lijnen wel uitleggen mocht dat nodig zijn.
yo poetsen deze handel, is niet handig als dit op je HD wordt gevonden :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Last edited by a moderator:
lastmanonearth said:
Wat is hier eigenlijk de 'capital crime'?


Ik heb dat inmiddels met Michel opgelost. No harm done. Hij had doorgelinkt naar een site die in strijd is met de Literotica huisregels. Kennelijk was E's ook not charmed.

Even goede vrienden allemaal?
 
M's girl said:
Ik heb dat inmiddels met Michel opgelost. No harm done. Hij had doorgelinkt naar een site die in strijd is met de Literotica huisregels. Kennelijk was E's ook not charmed.

Even goede vrienden allemaal?

Betere vrienden dan ooit!
 
Ja, het is hopelijk nu geregeld. Ik werd inderdaad geattendeerd op bepaalde delen van die site die ik eerder had gemist. Mijn excuses hiervoor E.
 
Michelrpg said:
Ja, het is hopelijk nu geregeld. Ik werd inderdaad geattendeerd op bepaalde delen van die site die ik eerder had gemist. Mijn excuses hiervoor E.


Mooi zo! Daar drinken we dan op! It's on me!

En als E's straks bijgekomen is (wat kan die gozer snurken zeg, daar onder die barkruk) dan geven we hem ook gewoon weer wat. Alcohol werkt toch het best tegen een kater?

BT had geen kater. Geen katten ook meer :D .... maar "we" dwalen af! :p

Op naar het café!
 
Turks fruit. Dat is een klassieker!! en uit de echte sexuele revolutie, wat wil je nog meer? :p
 
Ik ben nog steeds vreselijk aam het nadenken welk citaat hier toepasselijk zou zijn. Ik lees veel , heel veel, en ben ook veel erotische passages tegengekomen in boeken die ik voor het slapen gaan nog wel eens terug las, zeg maar. Maar ik moet even goed op zoek als ik er hier eentje als goed voorbeeld wil laten lezen.

Bovendien.... veel ervan is ook wel al weer een beetje verjaard of gedateerd, zeg maar. Turks Fruit, sure, maar de scenes daarin zijn nu lang zo spannend al niet meer als toen misschien (ik heb het nooit heel erg met Turks Fruit gehad - vond de sex ook wat te rauw, zeg maar. niet te hard, maar te rauw).

In het kader van deze vraag was er één boek dat me meteen in gedachten sprong, maar ook dat boek zou ik nooit echt aanraden, omdat ik, wederom, de sex erin niet plezierig vind. Wel geil soms, maar eigenlijk niet plezierig. En ik wil met een voorbeeld komen dat me zowel lichamelijk als geestelijk op wond.

Het grappige was wel, dat toen ik de schrijfster in kwestie op internet op zocht, inmiddels bleek dat de schrijfster nooit had bestaan en een pseudoniem was voor ene John Vermeulen. So there you go, dacht ik de ervaringen van een 'echt' hoertje te hebben gelezen. Heel Nederland dacht dat destijds, daar niet van. Ik was dus niet de enige.

Bij Bruna pleegde John Vermeulen onder een vrouwelijk pseudoniem ook een paar succesvolle erotische romans. Daarbij speelde zijn toenmalige vriendin naar buiten toe de rol van de schrijfster. Als een soort Vlaams antwoord op Xaviera Hollander deed zij zich voor als een ex-hoertje die haar memoires geschreven had. De hele Vlaamse en Nederlandse pers trapte er met open ogen in. Zelf Johan Anthierens liet zich vangen en schreef een lovend stuk van bijna een halve pagina in de Volkskrant. Dat waren nog eens tijden...
 
lastmanonearth said:
Wat herinner je je als de meest opwindende/geile geschreven sexscène in boek, tijdschrift of wat dan ook? Iets wat je nog wel eens hebt teruggelezen als je in de stemming was? Iets zonder afbeeldingen, bedoel ik, de woorden moeten het doen.

Ik denk dat ik ga voor "wat dan ook" : Wolf noemde het al, Second Life, ik loop daar al een aardig tijdje rond, en heb de chatlogs bewaard van een paar stomend hete vrijpartijen die visueel werden gestimuleerd door SL zelf met audio-aanvulling via Skype :devil: , die lees ik regelmatig door.

Wat betreft boeken zijn er niet zoveel scénes die ik regelmatig teruglees, wat ik wel altijd leuk vond om te lezen waren de verhalen in de Penthouse, sommige daarvan waren zeker inspirerend :D

Rave

Ooo zie ineens de tweede post van M's... ik zal een van die logs binnenkort plaatsen als daar belangstelling voor is :D
 
Last edited:
E's Toy said:
Is dat wat 'Second Life'???

E's, persoonlijk vind ik het geweldig, ben dan ook helemaal verslaafd. Maar SL fungeert voor iedereen anders, afhankelijk van waar je naar op zoek bent. Ik kan hier wel een heel verhaal gaan houden maar het is beter als je zelf op www.secondlife.com gaat lezen, daar staat alles wat je aan info nodig hebt.

Als je specifieke vragen hebt, geen probleem, je weet me wel te vinden :D

Rave
 
Ravennera said:
.....ben dan ook helemaal verslaafd. Maar SL fungeert voor iedereen anders, afhankelijk van waar je naar op zoek bent.

Ik heb even gekeken... ziet er wel grappig uit, ik ben alleen bang dat er erg veel tijd in gaat zitten (zal inderdaad verslavend zijn...). En ik steek al zoveel tijd in Lit. Leuk hoor, daar niet van, maar ik vind één zo'n verslaving wel genoeg! :D
 
heb het geprobeerd, mijn Nvidia was niet goed ervoor, en hij liep vast :(. Misschien een paar screenshots van het spel?
 
Ravennera said:
Ooo zie ineens de tweede post van M's... ik zal een van die logs binnenkort plaatsen als daar belangstelling voor is :D


Heel graag, dat zou de eerste post in deze thread zijn met 'relevante tekst'.
 
lastmanonearth said:
Heel graag, dat zou de eerste post in deze thread zijn met 'relevante tekst'.


Het is maar een ideetje hoor, maar je kán natuurlijk zélf ook met iets komen :D :p
 
M's girl said:
Het is maar een ideetje hoor, maar je kán natuurlijk zélf ook met iets komen :D :p

Je hebt gelijk natuurlijk, maar ik ben niets vergeleken bij jou wat betreft het vinden van digitaal materiaal. Jij vindt in een paar seconden een fles Mirto rosso, ik zou niet eens weten waar ik een literpak melk kon vinden (Albert Heijn, huismerk).
 
lastmanonearth said:
Heel graag, dat zou de eerste post in deze thread zijn met 'relevante tekst'.

Alright lastman, ik zal de andere partij wel even om toestemming moeten vragen maar dat zal niet zoveel problemen opleveren denk ik. Het kan even duren als ik hem niet direct te pakken kan krijgen, maar wat in het vat zit verzuurt niet :D

Rave
 
lastmanonearth said:
Je hebt gelijk natuurlijk, maar ik ben niets vergeleken bij jou wat betreft het vinden van digitaal materiaal. Jij vindt in een paar seconden een fles Mirto rosso, ik zou niet eens weten waar ik een literpak melk kon vinden (Albert Heijn, huismerk).


Ik ook niet. Geen afbeelding van gevonden :D
Vond wel deze...... (kijk dus maar uit!)
 
Back
Top