Glijmiddel

realwanderer said:
omday jy jezorgen maakt over de olyf olie. Ik neem ook aan dat we het hier hebben over glymiddelen voor ass play.

overigens tast olyf olie nitrile niet aan. en ik weet ook niet hoe snel latex er van naar de knoppen gaat


Oké, that makes sense....

Ja, ik ben daar heel voorzichtig mee, maar ook weer niet overdreven. Het moet schoon zijn en lekker ruiken maar ik ga niet met uitgebreide interne schoonmaakacties aan de gang! Het rimmen beperkt zich in beide gevallen tot de buitenkant (geen tongen IN kontgat) en met toys wisselen we niet uit enzo.
 
realwanderer said:
omday jy jezorgen maakt over de olyf olie. Ik neem ook aan dat we het hier hebben over glymiddelen voor ass play.

overigens tast olyf olie nitrile niet aan. en ik weet ook niet hoe snel latex er van naar de knoppen gaat

Ik weet niet wat je hiermee wilt zeggen...

anyway..
Het is een fact dat Olie en vetten Latex verzwakt.
Daarom zijn Sexuele lubricants either gemaakt op water- of op siliconen -basis.
 
o1216o said:
Don't you be rollin' your eyes at me missy !. ;)

Ik neem aan wanneer je lubricant gebruikt je het niet eenmalig applied.
En ook niet bij een positie blijft hangen.

Gezien jouw demeanor krijg ik het gevoel dat mannen bij jouw OVERTIME moeten werken. :catroar:

Dus vandaar de verplaatsing van positie bijv: Doggie naar spoon.
Moet je toch weer "THE DICK "aanraken om het te guiden naar Krystie's gate.

Da's waar. :rolleyes: Wat we meestal doen is het eerst aanbrengen op een handdoek, en dan op hem. :cathappy:
 
o1216o said:
Ik weet niet wat je hiermee wilt zeggen...

anyway..
Het is een fact dat Olie en vetten Latex verzwakt.
Daarom zijn Sexuele lubricants either gemaakt op water- of op siliconen -basis.

Nitrile is een sintetish rubber, dat veel sterker is dan Latex, en bovendien hypo allergenic. Dus nitrile condooms kunnen wel tegen oile en vetten.

De andere opmerking is "ik weet niet hoe overdreven het verzwalkken van latex door olie is. MAW moet jer er een etmaal mee neuken vordat de olie het latex heeft aangevreten?)

Wat blyft is dak olyf olie een goed glymiddel is :D
 
Back
Top