Help! Mijn computer doet het!

veel success er mee. Je kunt altyd even snel neer een internet cafe gaan als alles fout loopt. Als je online een Mac besteldt ben je dinsdag weer van de party :D
 
Heb je eigenlijk wel geprobeerd work suite er opnieuw op te installeren en dan via configuratie scherm > Software hem weer te verwijderen.
Misschien dat ie nu goed genoeg verwijderd is.
Nu proberen office er op te knallen en kijken of het werkt....
Maar misschien ben ik al te laat :D :D
 
we zullen het probere zonder jou spirituele leiding. de teller is in elk geval wel langzamer gaan draaien
 
Het lykt er wel op dat je verbinding niet betrouwbaar is. Zit je met WLAN ingelogd. dan moet je het eens met een kabeltje proberen.
 
realwanderer said:
Het lykt er wel op dat je verbinding niet betrouwbaar is. Zit je met WLAN ingelogd. dan moet je het eens met een kabeltje proberen.

Welnee joh, dat maakt niks uit voor internet, is gewoon een instelling in IE :rolleyes:
 
I was merely practicing Google. Sorry to foul the thread. By the way, all I ever heard in the MANY times I have been to Holland is English. Carry on.
 
b-slave said:
I was merely practicing Google. Sorry to foul the thread. By the way, all I ever heard in the MANY times I have been to Holland is English. Carry on.
okay, that's fine....
 
misschien heel stomme vraag .. maar wat de *piep* doe je nog met IE (of .. ook wel eens liefkozend IEeeeeew genoemd)

heb je dit probleem ook in bijvoorbeeld Firefox
http://www.getfirefox.com

ik zal de spam achterwege laten over dat het gratis, stabieler en veiliger dan IE is, tabbladen heeft.. je er tigduizend skins, tooljes en andere slimmigheidjes voor kan vinden en installeren - maar alleen al in zijn standaard vorm is het geniaal
 
Last edited by a moderator:
dat zou inderdaad een stap voorwards zyn. Ook asl je computer een beetje bejaard wordt, dan kan je het beste een wat lichtere brouwser gebruiken die wat minder verkwistend met heheugen en CPU tyd omspringt. Met een PC kom je dan op Firefox uit. dat overigens ook veiliger is IVM hacken en meer privacy biedt.
 
Back
Top