Het SEX beest dat MAN heet

Ik moet hier eerlijk in zijn. Een aangenomen iets zoals dit, is altijd onzin. Het bestaat niet dat alle mannen sexbeesten zijn, net zomin als dat alle marokkanen fietsendieven en loverboys zijn, e.d.

Dit is een nogal overdreven gerucht wat een beetje komt van het visserslatijn. Veel stoerdoenerij met vrienden, verhaaltjes worden opgeleukt, en voor je het weet is die vent met dat ene lelijke meisje met 1 oog veranderd in die stoere gozer die 30 wijven heeft platgeneukt en er nog voor betaald werd ook. (voorbeeldspraak).

Ik denk dat het echt niet zo erg is. Toegegeven, er zullen best mannen zijn die de hele dag alleen aan sex denken, maar vergis je niet; Er zijn ongetwijfeld net zoveel vrouwen die hetzelfde hebben. Het is vooral lulkoek bij de koffie om het maar zo te zeggen.


En wat mijzelf betreft... als ik echt heel eerlijk moet zijn, zou ik de hele dag nonstop sex gedurende x periode niet volkunnen houden. En dat is gewoon omdat elke dag biefstuk ook gaat vervelen ;). (jesus hoeveel cliches kun je stoppen in een post??)
 
Kan iemand me een link geven waar ik een sex beest dat man heet kan krijgen?
 
Ik denk dat vrouwen bepalen of een man een sexbeest is of niet... want vrouwen kunnen er ook wat van, verhalen stoerder maken dan dat ze zijn.
 
Back
Top