Hey Sven!

Re: Re: Re: yoompin' yimminies!

rhinoguy said:
not QUITE sure what you might transform into....have to look THAT up.

I'm not a COMPLETE stoopid-head American.

I'm impressed! OK, I'll cut you some slack and save you the trouble of looking through dictionaries all night:

"Transform your marbles into christmas tree decorations.":kiss:
 
Still, you did pretty good.

See, world? Swedish isn't THAT difficult. I can't understand why you don't all learn to speak it. It would save us Swedes so much trouble having to learn all your dialects.

Swedish for world-wide language!!!:nana:
 
Svenskaflicka said:
Still, you did pretty good.

See, world? Swedish isn't THAT difficult. I can't understand why you don't all learn to speak it. It would save us Swedes so much trouble having to learn all your dialects.

Swedish for world-wide language!!!:nana:

I'll second that! It'd be sooo much easier with everyone knowing Swedish. :D

Svenska, blev det nagot Valborgsfirande? Inget for mig, men jag gick ut pa stan idag och det var mangder med folk ute! Mysigt vader ocksa. Skall till Sthlm nasta helg. Var bor du forresten om jag far fraga? Du kan PMa.

/N
 
Yns Mon Am Byth!

Why Swedish?

My UK keyboard doesn't recognise Swedish.

My French keyboard doesn't recognise Swedish.

Both can cope with Welsh.

Yakki Da.

Og
 
rhinoguy said:
perhaps...if it is INTENTIONAL.

I merely shortened your SCREENNAME....
not realizing just how touchy you were about it, and appologized.

and you have some difficulty "letting it go"

the illustration i made was based on YOUR own comment about claws and fangs...


If you must INSIST on being "testy"...then go ahead.
but some one just might make julgranspynt outa them (YOUR testies...marbles)

waste of energy if you ask me.

As I've been trying to tell everyone - I'm a woman, I don't HAVE testies.

Second, I wasn't bitching at you in particular, but at everyone.
I was actually flattered by your drawing of me.
 
Lovepotion69 said:

Svenska, blev det nagot Valborgsfirande? Inget for mig, men jag gick ut pa stan idag och det var mangder med folk ute! Mysigt vader ocksa. Skall till Sthlm nasta helg. Var bor du forresten om jag far fraga? Du kan PMa.

/N

Nä, jag stannade inne. Jag var lite sugen på att gå ner och titta på elden som kvartersgänget satt ihop, men så ändrade jag mig och stannade inne. Det var kallt och blåsigt och regnade, och eftersom jag inte känner en käft här, och inte gillar de jag känner till, så stannade jag inne och hängde på internet och gosade med kissekatten och tittade på fyrverkerierna genom fönstret, och tröstade lillmissen som blev alldeles förskräckt över all otäcka smällar.
Jag var uppe så länge att jag försov mig dagen därpå. Meningen var att jag skulle delta i ett demonstrationståg på första maj, för det gör jag alltid (jag är vänsterpartist), men jag vaknade 1½ timme för sent...

Jag bor... inte i Stockholm. Tvärtom, kan man säga. :D
 
Back
Top