Ik zeg "Kama Soetra" en dan zeg jij..?

Maar buiten die rare namen om dan... (en dat je zegt niet lenig te zijn, maar dat hoef je niet voor alles te zijn) ... inspireren de diverse poses je wel? Of zoek je dat zelf wel uit?
 
M's girl said:
Maar buiten die rare namen om dan... (en dat je zegt niet lenig te zijn, maar dat hoef je niet voor alles te zijn) ... inspireren de diverse poses je wel? Of zoek je dat zelf wel uit?

ja de poses zijn wel aardig, maar nee het inspireert mij niet ofzo, zoek het zelf wel uit....
 
E's Toy said:
ja de poses zijn wel aardig, maar nee het inspireert mij niet ofzo, zoek het zelf wel uit....


The key is variatie maar je moet natuurlijk ook "the tools" waarmee jullie twee werken ingedachte houden.

Ben je wat "smaller" of zij is wat "groter" dan voelt compacte posities beter aan. Als je " gifted " of zij is wat " smaller " kan het voor haar op een gegevende moment irriteren dat je telkens op haar wanden beuk.And so on and so forth.

Wees nooit shy om erover te praten, denkend dat je de andere gaat beledigen als je zegt dat je "weinig"voelt bij een bepaalde standje.
Sommige standjes werken beter dan andere.
"It is what it is.".
 
Back
Top