is dit forum dood?

even een status raport:
Een maand geleden was het een treurig verhaal met het Nederlandse forum.
maar intussen zyn we de Italiaanen voorby gestreven en de Spanjaarden byna voorby. Als je kykt naar het aantal onderwerpen dan is dat al het geval. Als we zo doorgaan dan kunnen we de Fransen ook nog inhalen binnen afzienbare tyd. (die zitten nog steeds met hun versie van "myn mum is een afbyt middel" te tobben. Bedankt M's Girl om hem als trol te identificeren).

Als je naar het aantal reacties per bevolkings grootte kykt, dan kan alleen het Duitse forum ons nog overtreffen.

Op het internationale forum heb ik nog eens geprobeerd om interesse te wekken met het idee dat de Zuid Afrikanen gewoon hun taal gebruiken, en dat wy dan in het nederlands antwoorden. Hoewel ik een beetje met ze gecommuniceerd heb op die manier, gaat best goed, is er niets van terecht gekomen.

maar al met al geen slechte prestatie. het enige wat nog zou moeten verbeteren, is het aantal deelnemers
 
Al zullen er geregeld Nederlands sprekende mensen over dit forum dwalen.
In all reality zijn er maar 5 "active posting" members. :(

(Not that i mind. I always like to perform before an audience.)

Maar als iedere Nederlandse "Lit" alleen maar de spreekwoordelijke : "kijken , kijken en niet posten" beoefend. Zie ik dit forum snel stagneren.
Zelf zal ik eerder blijven plakken op dit forum in de hoop het allemaal wat oppikt.(Den vaderlandse-Lit getrouwe Blijf ik tot in den verveling.)

" So for all my peoples ", Elke cumm-unity heeft fresh-blood nodig om het hart te blijven doen pompen. Wees vrij onverveerd om jezelf te laten horen.
Ik begin ook meer bekend om te staan dat ik post for the sake of keepin' it flowing.
Om de tirannie (van stlite) verdrijven Die mij mijn hart doorwondt.



* Staat op met hand op het hart en zingt: " Wilhelmus van Nassouwe..." *.
 
Last edited:
Gentlemen......

Nou ja, we kunnen in ieder geval concluderen dat het begin er is! Ik ben vreselijk blij met jullie bijdragen want mijn eerste plan was om serieuze onderwerpen aan te snijden op allerlei gebied die ook werkelijk serieuze meningen en opinies zouden gaan bevatten. Dat hoeft overigens niet zonder humor te zijn en dat hebben jullie goed opgepikt. We kunnen allemaal zien dat het werkt want het aantal viewers is drastisch omhoog gegaan en stukje bij beetje komen er posters bij.

En inderdaad vliegen we in rap tempo inmiddels een aantal andere buitenlandse forums voorbij en dat is leuk maar dat was niet míjn insteek. Ik heb een andere insteek, en die is dat Dutch Lit eenzelfde functie krijgt als het How To forum op de Engelse kant. Dat betekent dan ook weer niet dat er geen plaats is voor grappen en grollen en andere 'onzin' maar ik zou het zo leuk vinden als Dutch Lit dé plaats wordt waar je met je -serieuze- vragen op het gebied van sex & relaties terecht kan. Niet uit het oogpunt van, hoe noem je dat, geiligheid, maar gewoon, simpelweg, omdat je iets wilt WETEN.

Het aantal posters is zeker nog een probleem, want als je iets (informatie) wil bieden met verschillende visies daarop; ervaringen, meningen en waarschuwingen, dan valt en staat dat bij het feit of er meerdere mensen aan het antwoord meewerken. Dat je op een vraag alle mogelijke antwoorden krijgt en daardoor uiteindelijk nóg zelf moet bepalen what works for you vind ik juist zo mooi, want er is natuurlijk nooit één passend antwoord.... nou ja, bijna nooit....

Ook (of vooral) met sex is het uiteindelijk altijd een kwestie van voorkeur, opvoeding, waarden en normen en hoe ver je bereid bent te gaan je grenzen te verleggen. En nog meer aspecten neem ik aan, but you get the picture...

Wat mij persoonlijk gewoon erg veel geholpen heeft is telkens weer ál die verschillende meningen te lezen. Soms was ik verontwaardigd en boos. Maar als ik er dan langer over nadacht dan kon het wel eens zijn dat ik toch op een gegeven moment moest toegeven dat als je het van díe kant bekeek...... Dat doet Lit met mij en ik vind dat heel goed. Ik zou willen dat meer mensen deze plek om DIE reden ontdekten...

Daarnaast is er natuurlijk evengoed genoeg plek op Lit om je freak, zoals 1216 dat noemt los te laten in de chat (haha, nog nooit geweest; waar zit dat eigenlijk?), bij de amateur pics of in Role Playing. Wat ik ook zo goed vind is dat er een BDSM forum is waar ook veel goede info te vinden is. En dan de GLB.... voor ieder wat wils. En je kan je schrijverstalent hier kwijt. Wat wil een mens nog meer! :D

Luister, die bezoekers daar wordt aan gewerkt. Heb nog even geduld. Ik heb plannetjes. Heb nog geen idee of ze gaan werken en ik wil ook eerst met wat mensen van Lit (management) praten om te kijken hoever ik BUITEN Lit kan en mag gaan om mensen hier naar toe te lokken. Heb nog even geduld en in de tussentijd zou ik het erg waarderen als jullie, inderdaad, het balletje in de lucht houden hier. Ik probeer ook andere mensen die al op de Engelse kant bivakkeren zo ver te krijgen dat ze af en toe hier kijken en posten, hoewel het een lastige blijft vanwege de taal natuurlijk :p

Nou ja... we zullen zien hoe ver we komen, maar het begin is er. Als jullie, in de tussentijd, briljante ideetjes hebben over hoe we Dutch Lit famous :rolleyes: kunnen maken dan hoor ik het graag!

En nu weer A A N H E T W E R K !!!!! :D :rose: :kiss:
 
Back
Top