Kijken, kijken, niet kopen?

M's girl said:
Duh..... trouwens.....

Het lijkt het M's Girl Forum wel in plaats van Dutch Lit. Welke zou het zijn? Moeten er gewoon veel meer mensen gaan posten of moet ik gewoon mijn mond houden?

Wie het weet mag het zeggen!

:cool: He M's Girl,
je moet gewoon doen waar je zin in hebt. Het moet gewoon plezier zyn, geen plicht. Ik zelf kyk graag uit naar je postings, ook al heb je nog al vreemde opvattingen over katten :catroar:
Ik zou dus zeggen ga zo door zolang je het leuk vindt :kiss:

Haha, dank je. Ik was niet uit op complimenten ofzo, maar evengoed dank. Ik bedoel eigenlijk ook iets anders maar moet nu even de deur uit, dus ik kom er later nog op terug.....

Er op terug komende..... :D

Maak je niet ongerust... als ik het niet meer leuk zou vinden ben ik de eerste die vindt dat ik mag afhaken. Mijn intenties zijn nog steeds hetzelfde en de plannen zijn nog steeds dáár en ik denk dat ze kunnen werken. Maar voordat ik drastische dingen ga doen wil ik graag een go ahead van de 'bazen' van Lit, en die heb ik op 19 juli voor het laatst terug gehoord. Wat dat betekent? I don't know? Ze waren enthousiast over de plannen voor zover ik die uitgelegd heb, maar op de vragen die ik daarbij stelde moet ik nog antwoord krijgen.

Tot dan is het een kwestie van het balletje hoog houden zeg maar. Maar als ik dan telkens bij iedere thread mijn naam zie staan in het lijstje lijkt het meer het M's Girl Forum dan anything else.... Ik weet alleen niet of dát mensen afschrikt :D Soms post ik expres een tijdje even niets terug zodat in datzelfde lijstje verschillende namen als laatste posters staan... :eek: Ik kan niet inschatten of dat de dynamiek van dit forum weergeeft als er na die namen een hele tijd niks komt, snap je?

ik denk dat het nederlandse forum een stuk beter loopt dan een tydje terug.
Maar het aantal deelnemers zyn nog wat beperkt. Belangryk is dat het niet statish is. zoals byvoorbeel het Italiaanse forum op het ogenblik. deelnemers kyken wat interresante onderwerpen zyn. niet naar hoeveel verschillende namen er staan. Als je nu een monoloog met je zelf aan het houden bent dan zou ik zeggen: Ja kennelyk heeft niemand hier behoefde aan. Maar als je idereen beantwoord zou dat geen probleem moeten zyn.

Ik kan natuurlyk niet zien wat de uitwerking is op interne politiek. Maar als ik het zo inschat denk ik dat de managers liever een moderator hebben die actief mee doet dan een die afwezig is.
Ik moet ook toegeven dat ik niet weet wat voor een zaken model Literotica heeft. het is gratis, en er is byna geen reklame. Maar ja dat begryp je vaak niet by e-commercie

realwanderer said:
.... Ik moet ook toegeven dat ik niet weet wat voor een zaken model Literotica heeft. Het is gratis, en er is byna geen reklame. Maar ja dat begryp je vaak niet by e-commercie

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook geen clou heb hoe dat werkt. Iemand moet hier wijzer van worden; dat moet haast wel! Bovendien wordt er bij de verhalenwedstrijd (eens per jaar volgens mij) prijzengeld uitgeloofd, dus dat moet ook ergens vandaan komen.

Er zijn een paar andere sites waar naartoe gelinkt wordt in de "if you must go, go here" sectie op de home page van de Lit-site... Kom jij er nog? Ik bijna nooit. Maar die links, helemaal onderaan, zijn zo onopvallend... :confused:

Als het al affiliates zijn dan vraag ik me werkelijk af of daar nou het grote geld van binnen komt. Als er iemand is die meer weet over e-commerce en het principe van een site als Literotica, er vanuit gaande dat er hier tóch op de één of andere manier geld gemaakt wordt, dan ben ik erg benieuwd en hoor ik het graag!

Back