Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iris_M said:Een man die je knuffelt wanneer je wilt en je met rust laat als je niet wilt.
realwanderer said:Ja als mannen onder elkaar hebben we myns insziens niet zo veel behoefde aan liefkozingen. En dat is nou helemaal niet omdat we door een rollen patroon daartoe worden gedwongen. Het is eerder omgekeerd het rollenpatroon is het resultaat van de werkelykheid.
De vader had dan ook behoefde om door een vrouw te worden omhelst. Het liefts zyn vrouw, ook wel zyn moeder, en ook graag zyn dochter. En als die er niet zyn, dan was elke aardige vrouw OK geweest. Maar niet een snot neus. En al helemaal niet die gene die hem zyn dochter gaat afpakken, nu hy het al zonder zyn vrouw moet stellen. Makkelyk te begrypen toch
M's girl said:Da's een lastige soms. Daarvoor moet ie bijna gedachten kunnen lezen. Ach ja.... en welke vrouw (en sommige mannen ook) wil dat niet? Maar ja, zo makkelijk is het niet en dus is het een beetje geven en nemen.
Edit : Uhm.... eigenlijk gebeurt het mij niet zo vaak dat ik niet geknuffeld wil worden. Alleen als we hooglopende ruzie hebben moet ie daar niet ineens mee aankomen, maar dat haalt ie dan zelf ook niet in zijn hoofd. Verder heb ik eigenlijk nooit zoiets van "nu even niet" .... is dat vreemd?
Iris_M said:Of gewoon op iemands lichaamstaal letten.