Naked Bekende Nederlanders

Gekken said:
geen spreek van! bijne twentig jaar hier!

Maar ik was toch geen autochtoon. Amerikaans geboorn, amerikaans opgegrooied. Ik woonde in Zuid Limburg voor bijna viftien jaar, maar sprak geen Nederlands tot rond de elfde.

bennmorland85 said:

Maar ik was toch geen autochtoon. Amerikaans geboorn, amerikaans opgegrooied. Ik woonde in Zuid Limburg voor bijna viftien jaar, maar sprak geen Nederlands tot rond de elfde.
je doet niet slecht! (voor een amerikaner ;) )

HA! He', een levensgrapje voor jullie.

Als ik Nederlands sprak in Nederland, kon niemand tellen waar ik kwam vandaan. Waarom? Want ze nooit eerder een Amerikaanse accent gehoord.

Okee, dat was zinloos. Een zinloze zin.

bennmorland85 said:
HA! He', een levensgrapje voor jullie.

Als ik Nederlands sprak in Nederland, kon niemand tellen waar ik kwam vandaan. Waarom? Want ze nooit eerder een Amerikaanse accent gehoord.

Okee, dat was zinloos. Een zinloze zin.

nee hoor, dat klopt.

het laatste keer ik ging, eidereen vraagt: "bin jij Katwijkse?"

niet te geloof!

Vanessa

Ter illustratie van mijn vernieuwde serie verhalen, gewijd aan Vanessa, de ongekroonde Koninging van de Nederlandse Society

Attachments

• Vanessa_12_1.jpg
    Vanessa_12_1.jpg
    38.8 KB · Views: 276
  • Vanessa_01_1.jpg
    Vanessa_01_1.jpg
    47.2 KB · Views: 167
  • Vanessa_02_1.jpg
    Vanessa_02_1.jpg
    56.2 KB · Views: 216
Last edited:
Tieten voor babies

Die Katja is wel de beste. Waarom toch steeds weer die siliconen tieten? Zijn de meeste mannen dan toch in wezen nog babies die de volle tiet zoeken? Geef mij maar de ontluikende ferme borsten van de nog jonge en viriele meiden, die enorme uiers kunnen me gestolen worden.

Back