Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M's girl said:ik heb zo al de grootste moeite het bed schoon te houden...
o1216o said:Volgens mijn kennis, correct me if i am wrong, zijn mannen en vrouwen gelijk in opbouw van fysiek. het is niet dat vrouwen een extra onderdeel hebben hier en daar.
gezien we als pre-embryo-fase allemaal vrouw zijn.
wolf2002 said:op zo'n moment ben ik jaloers dat ik geen vrouw ben... ik zou niet van mezelf kunnen afblijven
wolf2002 said:Ik heb net nog even gecheckt bij een vriendin die squirt in Cythera-achtige hoeveelheden... het is tot op zekere hoogte te controleren... als ze geen pressure uitoefent, dan heeft ze een 'normaal' orgasme...
Maar het gevoel van een squirting orgasme schijnt fantastisch te zijn, letterlijk een ontlading... zo ziet het er ook uit, een squirtende dame is werkelijk in de zevende hemel... op zo'n moment ben ik jaloers dat ik geen vrouw ben... ik zou niet van mezelf kunnen afblijven
M's girl said:Alleen al het feit dat je het (kennelijk) toch redelijk kan controleren zegt voor mij al wat.
wolf2002 said:Ik ben even de draad kwijt. Wat wil je nou precies beweren? Dat het urine is? Je eigen manifest bewijst het tegendeel, of tenminste dat het niet identiek is aan urine. Dat het oorspronkelijk uit de blaas komt? Best mogelijk.
Of wil je zeggen dat het eigenlijk net is als urineren? Mijn vriendin zegt dat het een ander soort pressure is, maar dat het wel ongeveer zo voelt. Lijkt me heel logisch, zelfde spieren waarschijnlijk. Maar daarmee is het nog niet hetzelfde als urineren. Dit fenomeen wordt opgewekt door een heftig orgasme, is toch even wat anders.
Je zegt ergens dat het een soort trend is. Denk ik ook, maar daar ben ik heel blij om. Er is zoveel onbekend over dit onderwerp, en het wordt zovaak geassocieerd met urine, dat ik me kan voorstellen dat veel meisjes en vrouwen zich er uiterst ongemakkelijk over voelen. Om niet te spreken over hun partners. Heel goed dat er nu wat meer over bekend raakt.
Toen ik het voor het eerst meemaakte, had ik er toevallig over gelezen en het fascineerde me. Meisje in kwestie was daar ZO blij om, eindelijk kon ze zich eens laten gaan zonder zich zorgen te maken of beschaamd te voelen.
Laten we nou niet ineens van de rest die het niet kan freaks maken please?
o1216o said:Puurste vorm van urine?... je bedoelt gewoon water?.
I am telling you. het komt NIET uit de blaas.
Als het onmogelijk is voor een man om zijn blaas te legen wanneer hij dicht bij een climax is. ( remember voorvocht komt ook niet uit de blaas en is er om de urinebuis schoon te maken). dan zal hetzelfde geval ook zijn bij de vrouw. dat het onmogelijk is om wanneer je de climax nadert te urineren.
lastmanonearth said:Die zien er inderdaad wel overtuigend uit. En geel is het niet...
o1216o said:Lets define Urine:
Healthy urine is a clear aqueous solution, varying in colour from dark yellow to colourless. The main constituent besides water is urea, urochrome is the pigment that gives urine it's color. Urea is one of the three nitrogenous waste products. The other two are creatinine and uric acid. Urine also contains various inorganic ions, including sodium and chrloride. Lighter urine indicates higher water consumption.
als het uit de blaas zal komen als sommige beweren . zou het teneerste niet helder kunnen zijn anders zou de urea en het water zich moeten scheiden in de blaas voordat de climax komt.Which is obviously impossible.
Thus only answer.. the female prostate.
"when you have excluded the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth". -sherlock holmes
o1216o said:maar als je zegt dat het uit de blaas komt. kan het alleen urine zijn.
er zit daar geen "secret stash" opgeslagen alleen bedoeld voor de female water-works.