Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wolf2002 said:Welkom sexy! Gaan we voortaan alles publiek doen of blijven we ook PM'en...?
wolf2002 said:What happens in the cave stays in the cave...
~Hugh Hefner
zweefje said:woww, wat een heldere EN mooie man die DutchDom....en onbereikbaar :S
tikkleme said:Dat je al een dikke 20 jaar bent getrouwd met je eerste vriendje. Dat je samen op een erotische ontdekkingsreis gaat en je dus de kans krijgt om alsnog wat meer sexuele ervaring op te doen. Je leert jezelf op allerlei manieren kennen. Poeh het valt nog niet mee om als vrouw de 'nette meisjes opvoeding' van je af te schudden. En hoe ga je om met de verschillen tussen je man en jij? Nou eenvoudig, je reis gaat gewoon door. Ik ben op zoek naar spanning. Ik hoop hier verhalen te vinden die mij inspireren om mijn man mee te verrassen, shockeren en verleiden. Ik zou ook graag iets over rollenspellen willen weten, maar dat gaat geloof ik alleen in het engels. Nou ik ben klaar voor wat minder 'net meisje' zijn en wat meer sletterigheid.
Hoi Tikkleme, welkom op LIT en speciaal op Dutch-lit. Kijk rustig rond of kom een borrel halen in het cafetikkleme said:Dat je al een dikke 20 jaar bent getrouwd met je eerste vriendje. Dat je samen op een erotische ontdekkingsreis gaat en je dus de kans krijgt om alsnog wat meer sexuele ervaring op te doen. Je leert jezelf op allerlei manieren kennen. Poeh het valt nog niet mee om als vrouw de 'nette meisjes opvoeding' van je af te schudden. En hoe ga je om met de verschillen tussen je man en jij? Nou eenvoudig, je reis gaat gewoon door. Ik ben op zoek naar spanning. Ik hoop hier verhalen te vinden die mij inspireren om mijn man mee te verrassen, shockeren en verleiden. Ik zou ook graag iets over rollenspellen willen weten, maar dat gaat geloof ik alleen in het engels. Nou ik ben klaar voor wat minder 'net meisje' zijn en wat meer sletterigheid.
Jaha, meisje hebben we ook al mogen ontmoeten! Gezellig jullie hier beiden te hebben! Ze is meteen de eerste avond gestrikt voor een try out striptease in het café. Sleep haar de volgende keer weer mee, wil je? Hoe meer zielen... bla bla... je weet wel.
Ahhh, dan ben je net terug van weggeweest.
coz752 said:in de simpele vorm :
man, 25. werkzaam in callcenter momenteel, vrijgezel, matige drinker/blower, woonachtig ergens in het oosten
wil je het uitgebreid en moeilijk - dan moet je maar ff pm'en
coz752 said:in de simpele vorm :
man, 25. werkzaam in callcenter momenteel, vrijgezel, matige drinker/blower, woonachtig ergens in het oosten
wil je het uitgebreid en moeilijk - dan moet je maar ff pm'en
doelde beetje tussen de regels door , mocht er een aantrekkelijke vrijgezelle dame tussen 22 en 28, buiten de threads om iets willen vragen .....M's girl said:Moeilijk?
Hey, maar welkom! Ik ben niet zo van de PM's... alles wat je over jezelf kwijt wil lees ik graag hier in de threads terug. Zo krijg je langzaamaan ook een goed beeld van iemand... vind ik.
Vermaak je hier op Lit en als je vragen hebt dan hoor ik het wel!
M's Girl
Moderator Dutch Lit
haha .. ik doe me bestBlack Tulip said:Hallo Coz,
Welkom. Ik zag dat je de kroeg al gevonden hebt.
coz752 said:doelde beetje tussen de regels door , mocht er een aantrekkelijke vrijgezelle dame tussen 22 en 28, buiten de threads om iets willen vragen .....