Niet storend voyeurisme

wolf2002 said:
Nou ik had geen sex die keer... later wel met haar, want we werden uiteindelijk lovers... toen biechtte ze op dat ze aan mij had gedacht die nacht...

Toen ik dit verhaal op een engelse thread vertelde, zei iemand dat ik een echte heer was... maar is het wel zo gentleman like om iemand stiekem te bespieden tijdens zo'n intiem moment...? eerder pervers vrees ik :p


Nee, ik ben het eens met het feit dat je zo een gentleman was. Het enige andere dat je had kunnen doen is laten merken dat je wakker werd (ahum) om haar eventuele verdere embarrasement (achteraf) te besparen. Maar het is allemaal goed afgelopen dus... ik denk dat je het goed ingeschat hebt. Bovendien... zij weet alleen maar (denk ik) dat jij het weet omdat jullie zo close geworden zijn later. En aangezien zij jou al in gedachten had ten tijde...

Niks mis mee dus :D
 
wolf2002 said:
Ik ben absoluut voyeuristisch ingesteld en een heel enkele keer word ik op mn wenken bediend... ik heb deze ervaring al een op een engelse thread gezet maar zal hem even vertalen...

Het was op Amsterdam CS... ik zat in de trein in een vrijwel lege coupe en keek verveeld uit het raam, wachtend op vertrek...

Het was vrij laat, hartje winter, het perron was grotendeels verlaten... aan het tegenoverliggende perron was een jong stel iets met een fotocamera aan het doen... ze was blond, mooi maar niet opvallend knap, en droeg een lange jas... hoge hakken en kousen, wat me nogal vreemd leek gezien het seizoen...

Ze ging zitten op een bankje terwijl de jongen foto's nam. Toen deed ze haar jas open. Ze droeg er niets onder, behalve de hoge kousen en een crotchless slipje... het gebeurde allemaal op nog geen 15 meter voor mn ogen... ze had mooie borsten met grote roze tepels en een keurig getrimd poesje... zeker geen fotomodel, een gewoon meisje maar supersexy...

Ze poseerde zonder gene terwijl de de jongen foto's nam... speelde met haar borsten, opende haar schaamlippen voor de camera, vingerde zichzelf...

Toen merkte ze dat ik zat te kijken. Ze keek zonder schaamte terug, lachte naar me. De jongen had er geen erg in, hij stond met zn rug naar me toe. Ze ging rustig door met poseren terwijl ik haar ademloos in me opnam... ze moet de opwinding in mn ogen hebben gezien, wat haar nog meer deed glimlachen...

Op dat moment klonk het fluitje en zette de trein zich in beweging. Ik wist niet goed wat ik moest doen, dus ik zwaaide maar. Ze zwaaide lachend terug. De fotograaf keek verbaasd om... toen gingen ze door met hun fotosessie...

Ik denk er nog vaak aan terug...


:rose:


had je dan niet even aan de nood rem kunnen trekken? dat zou meneer de conductuer toch ook moeten kunnen begrypen :p
 
wolf2002 said:
.... zelfs nog nooit een echte upskirt ervaring gehad.. onbegrijpelijk, als ik op deze site lees hoeveel dames graag zonder slipje onder hun rok of jurk op pad gaan....

Which reminds me....

Ik doe dat wel eens. Niet eens omdat ik graag in mijn blote kont loop maar als ik het doe is het meestal een geheimpje tussen M en mij, of ik doe het om M te verrassen op een moment dat hij er verder niets mee kan.

Als we naar een feestje gaan bijvoorbeeld. Kousen aan, rok aan, pumps aan en geen slipje ofzo. Ik moet zeggen dat dat met kousen aan wel sexy voelt... is moeilijk uit te leggen. Ik word er zelf (ook) geil van. :rolleyes:

Als M het weet spelen we er wel een beetje mee tijdens zo'n feestje. Stiekume aanrakingen en gefluisterde opmerkingen in elkaars oor kunnen de avond erg spannend maken kan ik je melden. Tegen de tijd dat je dan weer thuis bent haal je de slaapkamer meestal niet eens meer :D

Laatst waren M zijn kinderen mee naar zo'n feestje. Ik een keurige rok aan tot op de knie en dus kousen, maar ook niets er onder dus. Duikt één van zijn kleine mannetjes ineens onder mijn rok terwijl hij 'm eerst een eind in de lucht gooit. Ik gillen! Hij lachen. Ik geloof dat niemand iets gezien heeft. M moest lachen en het kleine mannetje had niet in de gaten wat er écht aan de hand was (ik draag vaak een string dus blote billen is hij wel van me gewend!)

Zo'n upskirt-ervaring bedoel je? Je komt op de verkeerde feestjes! ;)
 
Nou, als de school je een briefje stuurt dat je zoon na moest blyven omdat hy onder de rokjes van de meisjes heeft gekeken, kan je niet boos op hem worden!!
 
M's girl said:
Zo'n upskirt-ervaring bedoel je? Je komt op de verkeerde feestjes! ;)

Yup dat bedoel ik nou... zo geil om te zien, zeker met kousen... ik weet niet of ik op de verkeerde feestjes kom maar blijkbaar mis ik altijd het juiste moment...

:rose:
 
realwanderer said:
Nou, als de school je een briefje stuurt dat je zoon na moest blyven omdat hy onder de rokjes van de meisjes heeft gekeken, kan je niet boos op hem worden!!


Haha, true. Het is overigens niet mijn zoontje, niet dat het verder wat uitmaakt. Gelukkig is er een soort vanzelfsprekend gemak waarmee we met elkaar omgaan. De acceptatie was van beide kanten bijna instant en in de loop der tijd heb ik een stukje afstand die ik dacht te moeten bewaren laten varen. We zijn geen nudisten (niets mis mee hoor, maar WIJ lopen niet de hele dag naakt rond in huis) maar ik heb niet meer de behoefte me te bedekken als ze om me heen zijn. Als ze 's ochtends bij je in bed kruipen en graag met je douchen dan moet je dat op een gegeven moment laten gaan.
 
M's girl said:
Als ze 's ochtends bij je in bed kruipen en graag met je douchen dan moet je dat op een gegeven moment laten gaan.

Niks mis mee, tenzij ze een jaar of 18 zijn...
 
wolf2002 said:
Niks mis mee, tenzij ze een jaar of 18 zijn...


Nog lang niet..... gelukkig. Maar ze zijn wel op een leeftijd dat er kwartjes beginnen te vallen, dus moet er soms een balans hervonden worden. Kleine mannetjes die je borsten, buik en billen eerst alleen maar als zachte kussentjes zagen waarop ze zich heerlijk konden nestelen tijdens het TV kijken beginnen door te krijgen dat die wel degelijk een andere functie hebben ook!

Grappig, maar inderdaad tijd voor een kleine herziende aanpak in sommige opzichten!
 
Er schiet me ineens nog een voyeuristische ervaring te binnen... heb hem zelfs als eens gepost op dit forum geloof ik, maar die thread is overleden...

't was op een bloedhete dag in een supermarkt vlakbij het strand... ik stond ergens bij de zuivelproducten toen er een bloedmooi meisje het gangpad binnenwandelde. Ze was blijkbaar net uit de zee, haar lange blonde haar was nog nat en ze had even haastig een dun jurkje over haar lijf gegooid...

Zoals meestal was het nogal koud in de winkel, zeker bij de zuivel... ze had geen bovenstukje aan en haar tepels stonden keihard overeind onder het jurkje en haar nog vochtige borsten schenen volledig door... ze liep mijn kant op, het hele gangpad door, het was een soort slowmotion scene waarbij deze halfnaakte godin recht op me afliep... ik stond haar denk ik met open mond aan te staren maar ze liep zonder me aan te kijken langs me...

Wel opmerkelijk, op het strand zie je zoveel blote borsten maar in deze omgeving was het toch heel anders... ik was echt volledig van de kaart, en daar is best wat voor nodig ;)

:rose:
 
wolf2002 said:
... Wel opmerkelijk, op het strand zie je zoveel blote borsten maar in deze omgeving was het toch heel anders... ik was echt volledig van de kaart, en daar is best wat voor nodig ;)

Cute..... zo werkt het. Ik snap 'm helemaal!
 
Back
Top