E's Toy
Literotica Guru
Hey, have fun Rave, and tell us all about itRavennera said:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hey, have fun Rave, and tell us all about itRavennera said:
E's Toy said:Hey, have fun Rave, and tell us all about it
tuurlijk wil alle smerige details weten, hahaRavennera said:Hahaha je wil een verslag E's ? Alright... I'll post one
E's Toy said:tuurlijk wil alle smerige details weten, haha
Nee juist niet, dit is LIT he!Ravennera said:Ah dus ik hoef niet te editen/censureren ? Mooi, dat scheelt weer !
Thanks Rave, nice to meet you tooRavennera said:
By the way... nice to meet you E's
Ja prima verslag Rave, maarre zijn ze nu in zijn nachtkastje belandRavennera said:Alright then...
In tegenstelling tot wat mijn bedoeling was, namelijk bij ons allebei uitproberen, heb ik bij het eerste experiment de nieuwsgierigheid van mijn partner bevredigd ;-) Tijdens het pijpen bracht ik eerst voorzichtig de kleinste maat in, waar hij naar eigen zeggen praktisch niets van voelde, dus ik ben geswitcht naar de middelste maat. Hij vond het een eigenaardige gewaarwording, maar het beviel wel, ik maakte een soort kleine neukbewegingen op het ritme van het pijpen, en toen hij bijna klaarkwam trok ik telkens 1 balletje met een rukje er uit... dat had effect, hij kreunde steeds harder en kwam heftiger klaar dan anders
Het tweede experiment de volgende avond was bijna omgekeerd, hij neukte zachtjes m'n kutje met de balletjes terwijl hij me anaal nam... nou word ik sowieso bloedgeil van anale sex dus ik vernam niet echt erg veel van die balletjes, maar de aanvullende sensaties waren erg lekker
*grinnikt* Gedetailleerd genoeg waarde Litsters ?
Rave
E's Toy said:Ja prima verslag Rave, maarre zijn ze nu in zijn nachtkastje beland
E's Toy said:Okay cool.......voor herhaling vatbaar dus...
Ravennera said:*grinnikt* Gedetailleerd genoeg waarde Litsters ?
Rave
lastmanonearth said:Litsters? Worden de Litters geacht discreet hun ogen af te wenden? Zal het proberen...
Goodie, zal ook eens weer in de toy-bag kijken, zitten nog een aantal dingen in die nog niet zijn getestRavennera said:Dacht het wel ;-)
Ravennera said:Veel succes dan... ik zei expres Litsters omdat Litters bij mij de associatie oproept met het Engelse werkwoord "littering"...
Ik zal de volgende keer refereren aan Litsters/Litters met "degenen die op het Literotica en/of Dutch literotica forum vertoeven" in de hoop dat ik dan politiek en taalkundig correct genoeg ben.
M's girl said:Op de Engelse kant wordt aan alle Lit-members (zowel mannelijke als vrouwelijke) gerefereerd door Litster(s) te zeggen. Ik ben het nog niet anders tegengekomen (in voornamelijk How To en How To Café...)....
lastmanonearth said:Meisjes, kalm maar, het was maar een onnozel geintje. Ik ga ook maar die sarcasme- en ironie-icoontjes gebruiken, denk ik...
Ravennera said:*grinnikt* Gedetailleerd genoeg waarde Litsters ?
M's girl said:Yep. Prima hoor! Mag ik je vragen of je eerder iets anaal bij je man gedaan had? Of was de sensatie sowieso nieuw voor hem?
Ravennera said:Hee M's ! Welcum back hon
Afgezien van een voorzichtige vingertop was dit geheel nieuw voor hem
E's Toy said:Iemand van de Lit heren ervaring hier mee Fleshlight
of dames natuurlijk
nee maar kan wel gebruikt worden tijdens het sexleven toch, vandaar de dames.....M's girl said:Uhm...... nee.... Zouden er vrouwen zijn dan, die hier iets mee kunnen? (Behalve misschien hun mannen laten zien hoe ze zelf oraal bevredigd zouden willen worden?).....