Plaats hier je toy's pics

Alright then... :)

In tegenstelling tot wat mijn bedoeling was, namelijk bij ons allebei uitproberen, heb ik bij het eerste experiment de nieuwsgierigheid van mijn partner bevredigd ;-) Tijdens het pijpen bracht ik eerst voorzichtig de kleinste maat in, waar hij naar eigen zeggen praktisch niets van voelde, dus ik ben geswitcht naar de middelste maat. Hij vond het een eigenaardige gewaarwording, maar het beviel wel, ik maakte een soort kleine neukbewegingen op het ritme van het pijpen, en toen hij bijna klaarkwam trok ik telkens 1 balletje met een rukje er uit... dat had effect, hij kreunde steeds harder en kwam heftiger klaar dan anders :D

Het tweede experiment de volgende avond was bijna omgekeerd, hij neukte zachtjes m'n kutje met de balletjes terwijl hij me anaal nam... nou word ik sowieso bloedgeil van anale sex dus ik vernam niet echt erg veel van die balletjes, maar de aanvullende sensaties waren erg lekker :devil:

*grinnikt* Gedetailleerd genoeg waarde Litsters ?

Rave
 
Ravennera said:
Alright then... :)

In tegenstelling tot wat mijn bedoeling was, namelijk bij ons allebei uitproberen, heb ik bij het eerste experiment de nieuwsgierigheid van mijn partner bevredigd ;-) Tijdens het pijpen bracht ik eerst voorzichtig de kleinste maat in, waar hij naar eigen zeggen praktisch niets van voelde, dus ik ben geswitcht naar de middelste maat. Hij vond het een eigenaardige gewaarwording, maar het beviel wel, ik maakte een soort kleine neukbewegingen op het ritme van het pijpen, en toen hij bijna klaarkwam trok ik telkens 1 balletje met een rukje er uit... dat had effect, hij kreunde steeds harder en kwam heftiger klaar dan anders :D

Het tweede experiment de volgende avond was bijna omgekeerd, hij neukte zachtjes m'n kutje met de balletjes terwijl hij me anaal nam... nou word ik sowieso bloedgeil van anale sex dus ik vernam niet echt erg veel van die balletjes, maar de aanvullende sensaties waren erg lekker :devil:

*grinnikt* Gedetailleerd genoeg waarde Litsters ?

Rave
Ja prima verslag Rave, maarre zijn ze nu in zijn nachtkastje beland ;)
 
E's Toy said:
Ja prima verslag Rave, maarre zijn ze nu in zijn nachtkastje beland ;)

Nee natuurlijk niet... want die hebben we niet ! Ze liggen in de speeltjestas bij de rest van de verzameling, klaar voor gebruik ! :devil:
 
lastmanonearth said:
Litsters? Worden de Litters geacht discreet hun ogen af te wenden? Zal het proberen...

:rolleyes: Veel succes dan... ik zei expres Litsters omdat Litters bij mij de associatie oproept met het Engelse werkwoord "littering"...

Ik zal de volgende keer refereren aan Litsters/Litters met "degenen die op het Literotica en/of Dutch literotica forum vertoeven" in de hoop dat ik dan politiek en taalkundig correct genoeg ben.

:)
 
Ravennera said:
Dacht het wel ;-)
Goodie, zal ook eens weer in de toy-bag kijken, zitten nog een aantal dingen in die nog niet zijn getest :devil:
 
Ravennera said:
:rolleyes: Veel succes dan... ik zei expres Litsters omdat Litters bij mij de associatie oproept met het Engelse werkwoord "littering"...

Ik zal de volgende keer refereren aan Litsters/Litters met "degenen die op het Literotica en/of Dutch literotica forum vertoeven" in de hoop dat ik dan politiek en taalkundig correct genoeg ben.

:)

Op de Engelse kant wordt aan alle Lit-members (zowel mannelijke als vrouwelijke) gerefereerd door Litster(s) te zeggen. Ik ben het nog niet anders tegengekomen (in voornamelijk How To en How To Café...)....
 
M's girl said:
Op de Engelse kant wordt aan alle Lit-members (zowel mannelijke als vrouwelijke) gerefereerd door Litster(s) te zeggen. Ik ben het nog niet anders tegengekomen (in voornamelijk How To en How To Café...)....


Meisjes, kalm maar, het was maar een onnozel geintje. Ik ga ook maar die sarcasme- en ironie-icoontjes gebruiken, denk ik...
 
lastmanonearth said:
Meisjes, kalm maar, het was maar een onnozel geintje. Ik ga ook maar die sarcasme- en ironie-icoontjes gebruiken, denk ik...


Precies dáár zijn ze voor uitgevonden, ja.... :D

Mwah, het kon toch zijn dat je dat niet wist? En ik wist daarnaast wel dat het voornamelijk als grap bedoeld was... hoor ... :p
 
Ravennera said:
*grinnikt* Gedetailleerd genoeg waarde Litsters ?

Yep. :D Prima hoor! Mag ik je vragen of je eerder iets anaal bij je man gedaan had? Of was de sensatie sowieso nieuw voor hem?
 
M's girl said:
Yep. :D Prima hoor! Mag ik je vragen of je eerder iets anaal bij je man gedaan had? Of was de sensatie sowieso nieuw voor hem?

Hee M's ! Welcum back hon :)

Afgezien van een voorzichtige vingertop was dit geheel nieuw voor hem :)
 
Ravennera said:
Hee M's ! Welcum back hon :)

Afgezien van een voorzichtige vingertop was dit geheel nieuw voor hem :)


Hey.... :D

Nou, cool dan dat hij 'mee wilde doen' dan toch? Er zijn genoeg mannen die er niets van willen weten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vóór Lit ook niet veel van het anale genot van de man wist. Ik had er ook mijn vooroordelen bij. Wist ik veel?! Ik dacht echt dat het een homo-ding was puur omdat penetratie dan toch een intiem ding was dat zij dan óók konden hebben. Dat zeg ik: wist ik veel? Waar Lit allemaal niet goed voor is! :D
 
E's Toy said:
Iemand van de Lit heren ervaring hier mee Fleshlight
:confused: of dames natuurlijk :p


Uhm...... nee.... Zouden er vrouwen zijn dan, die hier iets mee kunnen? (Behalve misschien hun mannen laten zien hoe ze zelf oraal bevredigd zouden willen worden?).....
 
M's girl said:
Uhm...... nee.... Zouden er vrouwen zijn dan, die hier iets mee kunnen? (Behalve misschien hun mannen laten zien hoe ze zelf oraal bevredigd zouden willen worden?).....
nee maar kan wel gebruikt worden tijdens het sexleven toch, vandaar de dames.....
 
Back
Top