Romantische film top 20

BurntFlowers said:
M's girl, probeer de Aldi eens :D Toevallig lag daar laast naast een dikke rij foute cd's nog een LCD in de aanbieding. En de aardappelen kosten daar ook maar een euro of twee per 5 kilo.

Maar even over die films, mag ik zeggen dat dat helemaal mijn type films niet zijn...? :eek: Alleen Love Actually zit ik uit, omdat ik heeeeel stiekum Alan Rickman wel een hottie vind :D Daarnaast vond ik dat eigenlijk ook wel een leuke film met flink wat genante momenten.
Maar de rest? Nee, mijn dikke romance film is toch echt Bram Stoker's Dracula, en nog vind ik die wat aan de softe kant :D


Haha, zit niet echt in Aldi-land, ik zou er geen een in de buurt weten, maar anders zou ik er waarschijnlijk wel heen gaan; waarom niet. Maar waarom moest ik er ook al weer naar toe? Voor die foute CD's of een LCD-scherm?

En natuurlijk mag je zeggen dat het jouw films niet zijn! Prima hoor. Ik ben gewoon een romantische softie soms, dus ik vind de meeste uit dit rijtje wel heerlijk om naar te kijken. Love Actually 'snapte' ik niet helemaal. En Alan Rickman...? Alan wie? :D Solly.....

Bram Stoker's Dracula is schitterend! Ik zou het niet pure romantiek willen noemen hoewel het er wel in zit natuurlijk. En sensualiteit; geweldig! Mooie film qua sfeer en decor.
 
Back
Top