Romantishe kerst cadeau's

Je voeten niet vegen na een regenbui, dat is pas vies :D

Oh leuk ja, geurtjes krijgen die je van z'n levendaags niet zou kopen :rolleyes:
Ik bedenk me nu net dat ik met mijn verjaardag ook erg leuk spul heb gekregen: een bult tekenspullen en toebehoren. En veel daarvan was ook echt een verrassing, maar ik was met alles blij! Dus voor mij werken die dingen ook :)

Van mijn man heb ik een keer zo'n pakket gekregen waar je een penis mee kon "klonen". Was als grapje bedoeld maar we hebben er toch nog altijd heel veel plezier van...hehe. ;)

Deze dus

Het was ook echt super leuk om te maken. :D

ps

Um, maar da's natuurlijk niet echt romantisch...

Ik krijg altijd graag boeken, dvds en dingen voor in bad. Een weekendje weg met z'n tweetjes vind ik ook een fijn kado.

Mijn man is meer een douche persoon dus dingen voor in bad zijn voor hem niet zo nodig. Ik geef hem graag een lekker (douche) geurtje (Davidoff!! :heart: ), dvds of een boek. (We zijn echte boekenwurmen).

We gaan altijd samen de stad in om de kadootjes te kopen. Ontzettend gezellig vind ik dat. Al is hij niet zo'n shopper...hehe. ;)

Last edited:
M's girl said:
Dus dat "werkt" echt? Lijkt me idd ook een reuze grap om zo'n ding een keer te maken. :D

Hihi...ja, hij werkt heel goed. :D

Ik heb me rot gelachen tijdens het maken van het ding. Het duurde daardoor wel wat langer want ons gegiechel was natuurlijk niet zo bevordelijk voor de...um...nou ja, je begrijpt wat ik bedoel. :eek: ;)

M's girl said:
Soms zet ik hem op een terras neer ( :rolleyes: ) om zelf nog even rustig een winkel in te kunnen duiken waarvan ik weet dat hij niet zo nodig hoeft. Works like a charm ;)

Haha...dat doen mijn moeder en ik met mijn vader als we met z'n drietjes de stad in gaan. Een soort van parkeren zeg maar. :rolleyes:

Mijn vader en mijn man zijn allebei van de "inpakken en wegwezen" filosofie. Alhoewel mijn man nog wel eens te porren is voor wat meer gestruin om mij een pleziertje te doen. Ik ben ook een ontzettende twijfelkont dus ik vind het toch wel leuk als hij meegaat en de knopen kan doorhakken als ik weer eens tussen twee identieke dingen sta te twijfelen. :rolleyes:

M's girl said:
Same here
Mannen....

Haha...precies wat ik dacht toen ik het eerste gedeelte van je stukje las.

Parijs is leuk! Ga je voor een romantisch weekendje of gewoon een gezellig dagje? Ik vind Londen ook altijd heel leuk om kerst inkopen te doen. Geweldige sfeer!

Leuk! Wanneer ga je?

Ik heb steeds het gevoel dat we al bijna te laat zijn voor het inkopen voor Sinterklaas en de kerst. Komt door al die reclame denk ik. We hebben nog helemaal niks...zelfs geen ideeen!

Last edited by a moderator:
Lootjes trekken lijkt mij ook wel wat eigenlijk maar wij kopen voor iedereen iets. Da's dus veel werk en veel gezoek. Hihi...grappig dat jij de knutselmiep bent...hier is er nog zo een. Ik ben altijd aan het inpakken en zo. Vind ik wel leuk hoor! :)

Back