Sexuele-Sensuele woord associatie

steriel

Mwah..... hoeft niet steriel te zijn. Wél klein!

steriel..... uhm......


schoon
 
cunnilingus

fellatie (is het officieel geloof ik, of anders fellatio)

ook :p ... :D
 
Fellatio

5 Euro?!....j/k....To swallow or not to swallow .Thats the question.
 
Slikken

Either u are answering a rhetorical Question or you have ran out of ideas and start copying.

Anyhow.

Don't be like Onan and let semen be wasted on the earth.
 
semen

We hebben het nog steeds over woordassociatie....

Plus.... ik hoopte Dutch Lit een beetje Dutch te houden (maar wilde niet vervelend doen omdat ik zelf de Tiny Soldiers terug in de strijd gegooid had, maar dát vond ik wel toepasselijk.... my bad...)

Enfin.... ik zeg:

babies
 
lactatie

Plus.... ik hoopte Dutch Lit een beetje Dutch te houden (maar wilde niet vervelend doen omdat ik zelf de Tiny Soldiers terug in de strijd gegooid had, maar dát vond ik wel toepasselijk.... my bad...)

Vind het , voor mij , een beetje té simpel ( read boring) om het altijd maar bij één woord te houden zonder enige effort te maken om een wat meer diepere meaning uit te persen.

Teething.
(Weet niet hoe je dat zegt in het nederlands, het moment dat de tanden beginnen door te breken bij een baby. :eek: )
 
pynlyk

het door breken van de tanden doet pyn. de borst voedende moeder moet haar kind leren voorzichtig met haar tepels om te gaan.
(over de erotishe verbinding met tepel pyn hoef ik verder niet op in te gaan)
 
vervelend ????

pain in the ass (oké, nou doe ik het ook! Ik had net lopen prediken dat we het een beetje Nederlands moesten houden...)

Owkee, uhm.... in dat geval:

onkundige minnaars
 
klungels

Haha, dat is geen associatie; dat is een synoniem (sorry guys)

Ben jij een klungel? (Foei! M's Girl! Niet van die ..... intieme.... uh.... vragen stellen?!?! :p )

Oké....

luisteren
 
onderdanig

(maar je beantwoord mijn vraag niet, hehe :rolleyes: )

Owkee....

strap-on?
 
strap-on?

Mmmmmmm heerlijk, ik ben voor :eek: ow dat mag hier niet he? nou een klungel nee, maar ben nog steeds aan het fine-tunen ;)
 
Yo! Nieuw woord vergeten!

(Waarschijnlijk even in de zwijmel-mode vanwege de strap-on? Bij de les blijven hoor?!)

Nou? Wat is het nieuwe woord?
 
Sensueel

M's girl said:
sensueel


(Dus strap-ons zijn bij uitstek een lesbisch "ding"?)
voor de meeste mensen wel ;) maar voor mij zeker niet....

het nieuwe woord is;

Spanning.
 
Back
Top