Smaakmakers

o1216o said:
I Always say : I am Alone not lonely...Besides...
Company is only a speed dial away ;)

:D Thát kind of company can make you feel more lonely than anything.... :p

M's girl said:
:D Thát kind of company can make you feel more lonely than anything.... :p

Tell me about it....
Op den duur is ook niets meer dan mastruberen met een lichaam.
" een leeg gevoel all over , so to say "

Ben nogal picky when it come to chosing a mate for life.
Dat is iedergeval wel de insteek. Dat ik haar zou moeten kunnen uitstaan , for life.( en zij mij ook natuurlijk )
*did someone mention high maintenance*

Het is moeilijk iemand te vinden die , in mijn oogpunt , the total package is;

Niet alleen een mooie vrouw om naar te kijken (with the righ ass'ets) , een slimme meid om te debateren, een goede moeder voor onze toekomstige kinderen en een SuperFreak in bed.

Ik forceer niets , maar ik kan zeker niet wachten tot die fase in mijn leven eindelijk begint.

Maar zoals Elvis zei : only fools rush in...

o1216o said:
Tell me about it....
Op den duur is ook niets meer dan mastruberen met een lichaam.
" een leeg gevoel all over , so to say "

Ben nogal picky when it come to chosing a mate for life.
Dat is iedergeval wel de insteek. Dat ik haar zou moeten kunnen uitstaan , for life.( en zij mij ook natuurlijk )
*did someone mention high maintenance*

Het is moeilijk iemand te vinden die , in mijn oogpunt , the total package is;

Niet alleen een mooie vrouw om naar te kijken (with the righ ass'ets) , een slimme meid om te debateren, een goede moeder voor onze toekomstige kinderen en een SuperFreak in bed.

Ik forceer niets , maar ik kan zeker niet wachten tot die fase in mijn leven eindelijk begint.

Maar zoals Elvis zei : only fools rush in...

Zie je? Moet ik mijn beeld alweer ietsje bijstellen ...

*schuift de cursor op het balkje iets meer richting de plus*

In case you are wondering what the *@!& I'm talking about...? Kijk even hier ... :D (post #45)

Ohja.... en picky is goed!

LOL....thanx for the link...

Had die post niet eens gezien...

effe checke...

geproefd (eigen) - ja. En smaakt niet eens slecht eigenlijk :p
geproefd (ex- vriendin) - ze smaakte heerlijk :p.

beste beinvloeder van de smaken zijn vooral veel vruchten eten (ananas is de aanrader). En vooral GEEN bier, dat schijnt de smaak erg te bederven (geldt ook voor melk dacht ik, of veel cola).

De ananas hadden we allemaal wel zo'n beetje in het lijstje staan. Verder zijn de meningen wat verdeeld tot nu toe. Mijn M drinkt elke dag wel bier. Je zou dus kunnen zeggen dat ik niet eens weet hoe hij 'zonder bier smaakt' maar dat is niet helemaal waar. Toch proef ik weinig verschil naar aanleiding van wat we gegeten of hij gedronken heeft. Van de week was het ineens een keer heel zout op de één of andere manier. Ik geloof niet dat we veel zout hadden gegeten.

Je zou bijna zeggen dat cola (zoet) de smaak zoet zou beïnvloeden, maar kennelijk werkt het niet zo. Ik heb zelf het idee dat ik (ook) vrij constant 'smaak' :rolleyes: (zelf ja, haha, en nee, zó lenig ben ik niet :p )

Hou er rekening mee dat vruchten/vruchtsap erg snel door het lichaam wordt opgenomen (enkele uren), maar het overige kan langer duren (tot 3 dagen zelfs). De details helaas ken ik niet. Maar ik zou dolgraag eens een meisje willen beffen dat heel erg zoet smaakt =).

Michelrpg said:
geproefd (eigen) - ja. En smaakt niet eens slecht eigenlijk :p
geproefd (ex- vriendin) - ze smaakte heerlijk :p.

beste beinvloeder van de smaken zijn vooral veel vruchten eten (ananas is de aanrader). En vooral GEEN bier, dat schijnt de smaak erg te bederven (geldt ook voor melk dacht ik, of veel cola).
man, geen bier met dit weer,waaah........ Nou het zou best kunnen, maar krijg nooit klachten :D

E's Toy said:
man, geen bier met dit weer,waaah........ Nou het zou best kunnen, maar krijg nooit klachten :D

Misschien hef jij het op met drie ananassen per dag?

M's girl said:
Je zou bijna zeggen dat cola (zoet) de smaak zoet zou beïnvloeden, maar kennelijk werkt het niet zo. Ik heb zelf het idee dat ik (ook) vrij constant 'smaak' :rolleyes: (zelf ja, haha, en nee, zó lenig ben ik niet :p )

Cola is eigenlijk ENORM zuur, maar je proeft het niet omdat er zoveel suikers bijworden gegeooit.

Krystitties said:
Cola is eigenlijk ENORM zuur, maar je proeft het niet omdat er zoveel suikers bijworden gegeooit.

Owjee..... wat krijg je dan? Acid rain? :eek:

*gooit meteen alle cola weg*

M's girl said:
Owjee..... wat krijg je dan? Acid rain? :eek:

*gooit meteen alle cola weg*

Ja, zoiets ja. :rolleyes:

Cola heeft een pH waarde van 2.5, dat is ongeveer hetzelfde als maagzuur.

Krystitties said:
Ja, zoiets ja. :rolleyes:

Cola heeft een pH waarde van 2.5, dat is ongeveer hetzelfde als maagzuur.

Getver-de-getver! :D
Nah, dát smaakt dus ook nóóit meer hetzelfde ..... :rolleyes:

Back