Strap-on

M's girl said:
Ja, ..... maar ik snap 'm natuurlijk wel, hoewel ik moet toegeven dat ik dat Sildenafil Citrate even moest opzoeken voor de zekerheid. Wel handig, als je dat 'hebt' ;) ....

Je hebt wel gelijk als je zegt dat anaal niet jouw ding hoeft te zijn om te ontvangen terwijl je het wel lekker vindt of kan vinden om te "geven". Maar ik weet dat er genoeg mannen zijn die het bijna eisen, of toch op z'n minst raar vinden, als/dat hun partner niet anaal geneukt wil worden, maar het zelf weigeren om ook maar één keer te proberen.

Ik weet wel dat het niet helemaal hetzelfde is, maar dit is nou júist één van die dingen die je kan doen om te ervaren hoe het misschien bij je partner aanvoelt/aankomt (en in veel gevallen is dat gewoonweg pijnlijk!) Als je het, als man, zou willen proberen en dan moet constateren dat je er GEEN plezier aan beleeft (en het wellicht zelfs gewoon hartstikke zeer doet), dan snap je misschien ook beter waarom zij niet staat te springen of domweg weigert.

Ik hoor en lees overal dat er genoeg vrouwen zijn die anale sex lekker vinden. Mooi. Maar minstens net zo veel vinden er geen reet ( :rolleyes: ) aan (hehe) of vinden het zelfs pijnlijk en/of smerig. Ook prima. Ik merk gewoon dat er veel mannen zijn die het raar/vervelend/teleurstellend vinden dat hun vrouw het niet wil, maar zelf bijna hysterisch worden als er omgekeerd ook maar die kant op gehint wordt! Dát ..... vind ik meten met twee maten!

Wat gij niet wil dat u geschiedt.... doe dat dan ook een ander niet! Zo was het toch?

Hey mooi verwoord:at gij niet wil dat u geschiedt.... doe dat dan ook een ander niet!

Maar ik denk niet dat veel mannen het voorstellen om geneukt te worden?

E's Toy said:
Hey mooi verwoord:at gij niet wil dat u geschiedt.... doe dat dan ook een ander niet!

Maar ik denk niet dat veel mannen het voorstellen om geneukt te worden?

Uhm... nee, niet die ik tegen gekomen ben. Maar ik heb tijdens mijn, inmiddels meer dan een jaar lange, verblijf hier op Lit wel in de gaten gekregen dat dat één van de dingen was die ik nooit bedacht zou hebben, of zelfs stiekum een beetje aan de homo-scene toe had geschreven en dat dat dus onterecht was.

Ik heb echt moeten wennen aan het idee. Als je in de veertig bent, zoals ik, en best een aantal partners achter de rug hebt ( :rolleyes: ), en niet ééntje daarvan heeft ooit ook maar een hint in die richting gegeven dan weet je dat gewoon niet. Ik niet in ieder geval. Nu denk ik wel eens dat ze iets missen. Misschien niet persé met dat strap-on gebeuren (dat is één stapje verder, ook nog steeds voor mij) maar ik heb, sinds mijn huidige partner, wel meer waardering (nee dat zeg ik verkeerd; ik heb gewoon gemerkt hoe lekker het is om te ontvangen én geven!) voor ass-play gekregen.

Ik heb hier op Lit gelezen over de prostaat (ik kende het bestaan van het ding natuurlijk wel) in relatie tot sexueel plezier en sexuele opwinding voor de man. Wist ik veel?! Nu ik dát weet accepteer ik ook veel makkelijker dat je geen homo hoeft te zijn om stimulatie ervan, op welke manier dan ook, lekker te vinden. Het is en was nooit zo dat ik iets tegen homo's heb, sterker nog, maar ik hoef ze niet in MIJN bed... snap je wat ik bedoel? Nu weet ik beter en blijkt het gewoon een heel erg geile toevoeging aan ons sexleven te zijn...

Jahet gebruik van een strap-on kan men in verband brengen met homo's. Maar je gaf al aan over de prostaat, als die met een strap-on geprikkeld wordt, is dat een heerlijke ervaring voor de man. Hmmm mischien toch maar eens gaan verdiepen in prostate-milking.... ;)

E's Toy said:
Jahet gebruik van een strap-on kan men in verband brengen met homo's. Maar je gaf al aan over de prostaat, als die met een strap-on geprikkeld wordt, is dat een heerlijke ervaring voor de man. Hmmm mischien toch maar eens gaan verdiepen in prostate-milking.... ;)

Ja, daar heb ik ook over gelezen! Interessant concept ;) Wat weet je daarover? Ik nog niet bar véél maar is het misschien een onderwerp waarover we (jij? hint!) een nieuwe thread kunnen/moeten starten? Er is op Engelse Lit wel al veel over geschreven, misschien daar even kijken en met een paar quotes het gesprek hier op gang brengen?

M's girl said:
Ja, daar heb ik ook over gelezen! Interessant concept ;) Wat weet je daarover? Ik nog niet bar véél maar is het misschien een onderwerp waarover we (jij? hint!) een nieuwe thread kunnen/moeten starten? Er is op Engelse Lit wel al veel over geschreven, misschien daar even kijken en met een paar quotes het gesprek hier op gang brengen?

Roger, ik ga even zoeken......

Dan is de volgende vraag misschien....:

Als je ass-play prettig vindt en je prostaat gevoelig is voor sexuele stimulatie, zou je het gebruik van een dildo, vibrator (?) of strap-on weigeren omdat je vindt/denkt dat je bedpartner zou kunnen denken dat je homo of minstens bi was?

Met andere woorden: vind je dat zelf? Dat anale penetratie bij de man duidt op een neiging tot...?

M's girl said:
Dan is de volgende vraag misschien....:

Als je ass-play prettig vindt en je prostaat gevoelig is voor sexuele stimulatie, zou je het gebruik van een dildo, vibrator (?) of strap-on weigeren omdat je vindt/denkt dat je bedpartner zou kunnen denken dat je homo of minstens bi was?

Met andere woorden: vind je dat zelf? Dat anale penetratie bij de man duidt op een neiging tot...?

Nee vindt ik niet, maar dat is mijn bescheiden mening......vind het gewoon lekker :D

Voor mij in iedergeval niet, maar het speelt wel heel veel in die wereld, zeg maar....

E's Toy said:
Voor mij in iedergeval niet, maar het speelt wel heel veel in die wereld, zeg maar....

Ja, dat zal wel met dat hele dom/sub gebeuren te maken hebben en dat begrijp ik ook wel een beetje.

M's girl said:
Ja, dat zal wel met dat hele dom/sub gebeuren te maken hebben en dat begrijp ik ook wel een beetje.
ja daar heb je wel gelijk in, ik voel mij ook onderdanig als ik geneukt wordt, maar ik denk dan niet meteen aan BDSM, raar ding blijft dat toch!

E's Toy said:
ja daar heb je wel gelijk in, ik voel mij ook onderdanig als ik geneukt wordt, maar ik denk dan niet meteen aan BDSM, raar ding blijft dat toch!

Ik voel me écht niet onderdanig als ik geneukt word! :p

realwanderer said:
ik voel me ook niet onderdanig als ik een belasting formulier invul :cool:

Integendeel...
Ik voel me dominant om te weten that " I am giving it to the man ! ".
"Yeah.. you like that Bea....Give it to me baby...Show me the money..."

Bytheway hoe is het dat er geen Strap-on Poes bestaat!?...
Voor de mensen die wel lichtelijk Homo zijn maar niet gepenetreerd willen worden.

Zelfde principe van vast maken met een harnas met een verschil waar je met een click systeem , met recoil action, om de "geneukte" penis de Strap-on poes vast maakt zodat elke keer de "neuker" stoot ,
de Strap-on poes omhoog gaat en zo een Stroking beweging maakt.
Pleasure for both.

Last edited:
o1216o said:
..... Bytheway hoe is het dat er geen Strap-on Poes bestaat!?... Voor de mensen die wel lichtelijk Homo zijn maar niet gepenetreerd willen worden./QUOTE]

Ja maar...... moet dat dan niet een starp-on-kont zijn? In het geval van homo's? Of denk ik nu weer te veel binnen de lijntjes? :rolleyes:

M's girl said:
Ja maar...... moet dat dan niet een starp-on-kont zijn? In het geval van homo's? Of denk ik nu weer te veel binnen de lijntjes? :rolleyes:

Got me there. :confused: ....ohh wait...ze zijn lichtelijk homo.. :D .
Maar voor marketing purposes kunnen we altijd een hem en een haar versie van uitbrengen.

o1216o said:
Got me there. :confused: ....ohh wait...ze zijn lichtelijk homo.. :D .
Maar voor marketing purposes kunnen we altijd een hem en een haar versie van uitbrengen.

Ja.... ik zat ook met dat "lichtelijk" maar toen dacht ik "als ie dan tóch een kutje wil neuken kan ie net zo goed een échte nemen"... Vandaar. Nou ben ik sowieso heel erg van "the real thing".... we hebben wel een verzamelingetje toys thuis, maar ik weet het niet...... meestal doe ik liever zónder. Want heel eigenlijk ben ik te nuchter voor dat soort dingen. Ik vind ze voor de heb cool maar als ik dan met zo'n ding in mijn hand zit en ik kijk naar M... dan is de keuze niet moeilijk :D

Ik vond deze nog in Wikipedia .... wel grappig... (en, sorry, alleen in het Engels voor zover ik kan zien...)

Last edited:
Maar met zo'n strap-on Poes-ass kan je zeg maar Neuken zonder de consequenties van een echte penetratie.

Denk aan mannen die vinden dat sodomie een zonde is en je ervoor naar de hel gaat.
Of mannen die denken de grote van een vlees lollie niet aan te kunnen maar toch hun Gay on willen hebben.

The strap-on poes-ass ... having gay sex without actually having to be gay... The strap-on poes-ass.

* sticks a thumbs up and smiles to the camera*

See it sells itself. :D

o1216o said:
Maar met zo'n strap-on Poes-ass kan je zeg maar Neuken zonder de consequenties van een echte penetratie.

Denk aan mannen die vinden dat sodomie een zonde is en je ervoor naar de hel gaat.
Of mannen die denken de grote van een vlees lollie niet aan te kunnen maar toch hun Gay on willen hebben.

The strap-on poes-ass ... having gay sex without actually having to be gay... The strap-on poes-ass.

* sticks a thumbs up and smiles to the camera*

See it sells itself. :D

Ik denk meer: poespas! :rolleyes:

Krystitties said:
Dat klinkt als een soa.

Cool, maar dat is het niet (voor zover ik weet...)

Ken je het woord niet? Dat is niet zo heel gek, het wordt ook niet zo heel vaak gebruikt denk ik. Als je zegt dat iets een "hele poespas is" dan betekent dat, dat je het allemaal wel een beetje een gedoe vindt. Een hoop werk/moeite voor niets, zeg maar. Wat een gedoe / wat een poespas.

:D Dus......

Back