E's Toy
Literotica Guru
M's girl said:Ja, ..... maar ik snap 'm natuurlijk wel, hoewel ik moet toegeven dat ik dat Sildenafil Citrate even moest opzoeken voor de zekerheid. Wel handig, als je dat 'hebt' ....
Je hebt wel gelijk als je zegt dat anaal niet jouw ding hoeft te zijn om te ontvangen terwijl je het wel lekker vindt of kan vinden om te "geven". Maar ik weet dat er genoeg mannen zijn die het bijna eisen, of toch op z'n minst raar vinden, als/dat hun partner niet anaal geneukt wil worden, maar het zelf weigeren om ook maar één keer te proberen.
Ik weet wel dat het niet helemaal hetzelfde is, maar dit is nou júist één van die dingen die je kan doen om te ervaren hoe het misschien bij je partner aanvoelt/aankomt (en in veel gevallen is dat gewoonweg pijnlijk!) Als je het, als man, zou willen proberen en dan moet constateren dat je er GEEN plezier aan beleeft (en het wellicht zelfs gewoon hartstikke zeer doet), dan snap je misschien ook beter waarom zij niet staat te springen of domweg weigert.
Ik hoor en lees overal dat er genoeg vrouwen zijn die anale sex lekker vinden. Mooi. Maar minstens net zo veel vinden er geen reet ( ) aan (hehe) of vinden het zelfs pijnlijk en/of smerig. Ook prima. Ik merk gewoon dat er veel mannen zijn die het raar/vervelend/teleurstellend vinden dat hun vrouw het niet wil, maar zelf bijna hysterisch worden als er omgekeerd ook maar die kant op gehint wordt! Dát ..... vind ik meten met twee maten!
Wat gij niet wil dat u geschiedt.... doe dat dan ook een ander niet! Zo was het toch?
Hey mooi verwoord:at gij niet wil dat u geschiedt.... doe dat dan ook een ander niet!
Maar ik denk niet dat veel mannen het voorstellen om geneukt te worden?