Svenska Klubben

Originally, this thread was supposed to be a special forum for us Swedes. So, if you don't know Swedish - you're left out!:p

Så, var var vi? Vi snackade ostar...

Ice, Frighteners går på trean just nu. Har du sett den? Thrillerkomedi med Michael J. Fox - helkul!
 
Tjena!
Jag sag precis fardigt Frighteners! :D Kul film! ha ha Och jag som brukade ha en liten crush pa Michael J. Fox. Alskade Tillbaka till Framtiden filmerna. Gor det fortfarande...

Oh, och hushallsost ar det som galler!

/LP
 
Gullig AV, 69!

Jag köpte ett paket orange-a paprikor tidigare ikväll, och ska göra mini-Jack o' Lanterns av dem. Betydligt mindre jobb än om man använder pumpor...
 
rhinoguy said:
why have an exclusive Swedish discussion of erotic literature?

aren't you guys busy making clocks and army knives?

rhino-cheese

even WITh your puny knives you can't take over!

It's Reindeer Cheese, dammit!
 
Svenskaflicka said:
Gullig AV, 69!

Jag köpte ett paket orange-a paprikor tidigare ikväll, och ska göra mini-Jack o' Lanterns av dem. Betydligt mindre jobb än om man använder pumpor...
Ska du sätta värmeljus i dom sen eller? Se till att få ur precis alla frön i så fall. Som små jäklarna tar tydligen eld hur lätt som helst.
 
Those two claim that they're talking about "fleet enemas" and "reindeer cheese," but I have broken their code.

"Svenska Klubben" is a weapon being developed to beat into insensibility, anyone who makes the mistake of calling Flicka, "Sven." :(

Its made from "reindeer cheese and cuckoo clocks" and will bludgeon you into a resemblance to what would result from a fleet enema. :eek:
 
Quasimodem said:
Those two claim that they're talking about "fleet enemas" and "reindeer cheese," but I have broken their code.

"Svenska Klubben" is a weapon being developed to beat into insensibility, anyone who makes the mistake of calling Flicka, "Sven." :(

Its made from "reindeer cheese and cuckoo clocks" and will bludgeon you into a resemblance to what would result from a fleet enema. :eek:

Fan! Vi är avslöjade!:D
 
Icingsugar said:
Ska du sätta värmeljus i dom sen eller? Se till att få ur precis alla frön i så fall. Som små jäklarna tar tydligen eld hur lätt som helst.

Skojar du? Jag gjorde samma sak ifjol. Bränd paprika är INTE en trevlig lukt. För att inte tala om hur de såg ut! I år ska jag vara försiktig med vilken sorts ansikten jag skär ut. Ifjol drömde jag mardrömmar om att de små monstren skulle komma och hämnas pÅ mig för att jag lät dem bli så vanställda...:eek:
 
Jag kan inte gora saker i 3D, allt jag gor ar tvadimensionellt. Ha Ha Mina pumpor skulle se misshandlade ut...

Ingen fest ska jag pa heller. Ja, ja. Fast, jag skall ut med mamma pa bio. :)
 
Okej, denna Halloween har vi kunnat konstatera 5 saker:

  • Det är mycket petigare att skära ut ansikten i paprikor än i pumpor.
  • Det är jäkla svårt att få plats med värmeljus i små paprikor.
  • Det är marigt att nå ner i paprikorna med en tänd tändsticka utan att bränna fingrarna av sig.
  • Det enda som luktar värre än bränd paprika är bränt hår.
  • Jag klär i kort hår...
 
Svenskaflicka said:

  • Det enda som luktar värre än bränd paprika är bränt hår.
  • Jag klär i kort hår...
:eek:

-Lin
(Nästan svensk, så jag crashar en klubb)

Nej, nu ska jag ut och jage spöken.
 
Ha det så kul!

Själv ska jag på Halloween-disco om några timmar. De har pris för bästa utklädsel...
 
CAN YOU HEAR ME NOW?

Man Drops Mobile in Train Toilet, Jams Arm
October 31, 2003 10:23 AM ET


NEW YORK (Reuters) - Cell phone users have been known to complain about poor service, but one New York man's mobile literally went down the toilet.

The man was on a suburban train from Grand Central Station on Wednesday night when he went to the bathroom to make a phone call, dropped the phone into the toilet bowl and then his hand and arm became stuck trying to retrieve it, officials said.

Metro-North Railroad staff could not help the man, so they stopped the train and called police officers and firefighters to extricate him, a process that took 90 minutes using "jaws of life" rescue equipment.

"The toilets are made of aluminum so I imagine he was down on hands and knees with his shirt rolled up and hand and arm down inside, trying to flush out his cell phone," said Jim Cameron of the Connecticut Metro-North commuter council.

He said that because of the design of the train toilet, the mobile probably ended up in a chemical holding tank.

A spokesman for the railroad that serves the northern suburbs of New York and Connecticut identified the man as Edwin Gallard, 41, of New York, who suffered a minor injury to his arm as firefighters cut the toilet apart.

The track was closed and thousands of commuters were delayed during the evening rush hour.

The phone has not yet been recovered.
 
Back
Top