vibes
scarred wanderer
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I know ... well, I've read ... then again *winks* ... that's why your reference to sex took me abackM's girl said:Yup! That was it. I'm a good girl, you know?
Excusatio non petita ... LOLM's girl said:Oh, but I like talking about sex (see, I have over 7000 posts to my name and less than 5% of those on the GB). It's an interesting subject and I have tons to learn still. I have tons to share too and I like that. What interests me most, though, is how everything works in the relationships between men and women. The love, the different points of view, the sex and so forth. I think men and women are less different than they think they are but there is still this .... I don't know what - that apparently makes it so much more important to put emphases on the differences than the similarities.
That's intriguing to me and I like to talk about those things. Sex is a part of it. I do talk sex, but never in PM's and never to 'amuse' (ahem) the other...
Now, this is interesting: you see, I always tell my lady I would never fight with anyone for free ... and you'd be amazed at how mad she gets at thatM's girl said:How often have you said to a woman after hours or days (even) of debate "But honey, look, that is exactly what I want too, what are we fighting about anyway?"......
DarkBee said:Bijna al haar posts hier heeft ze verwijderd! Ik vraag me toch af waarom...
Ja inderdaad, ik zag tijden van 5AM tot 10PM (of andersom, en ik vergeet altijd wat nou 's ochtends en wat nou 's middags is...).slavin said:... Wat een werk...om alles te deleten...wow.
DarkBee said:Ja inderdaad, ik zag tijden van 5AM tot 10PM (of andersom, en ik vergeet altijd wat nou 's ochtends en wat nou 's middags is...).
Daar zat ik ook al aan te denken, maar ik snap niet waarom.Black Tulip said:Soms kiezen mensen ervoor om Lit te verlaten.
Het ziet er naar uit dat M's girl dat ook heeft gedaan.
Jammer, maar het komt vaker voor.
Da's waar. Ik ben zelf ook wel eens weg gegaan van Lit en ben toen na een jaar of wat weer terug gekomen onder een nieuwe naam. Ik heb nog steeds wel eens periodes dat ik even genoeg heb van het internet en dan neem ik even een stapje terug.Black Tulip said:Soms kiezen mensen ervoor om Lit te verlaten.
Het ziet er naar uit dat M's girl dat ook heeft gedaan.
Jammer, maar het komt vaker voor.
Ik heb het zelf ook een keer gedaan toen ik Lit eens verliet en ik had toen lang niet zoveel posts als M's girl. Ben ik toen een halve middag mee bezig geweest.DarkBee said:Ja inderdaad, ik zag tijden van 5AM tot 10PM (of andersom, en ik vergeet altijd wat nou 's ochtends en wat nou 's middags is...).
Black Tulip said:Je kunt natuurlijk altijd PM'en.
Heb ik ook gedaan.
Black Tulip said:En ja, ik heb ook bedacht dat we dan een moderator nodig hebben ...
als ze echt stopt.
Dank u, juf Tulp, ik zal het proberen te onthoudenBlack Tulip said:AM = ante meridiem ---> voor
PM = post meridiem ---> na
Ik onthoud 't door PS = Post Scriptem, na de brief nog wat schrijven.
Eens een schooljuf, altijd een schooljuf.
rikovandijk said:Iemand een vodka?