The Dutch Lit Café

E's Toy said:
Duim nog maar even..... :)

Zal ik doen! En ik zal de champagne vast koud zetten! Ik neem toch aan dat er reden voor een feestje is als het goed gaat en je aangenomen wordt?

Everyone's invited! :D :D

Slecht nieuws, ik ben niet door :( kreeg nu wel de opdracht om te stoppen met solliciteren van de directie van mijn huidige werkgever ;) bied mogelijkheden dus :devil:

E's Toy said:
Slecht nieuws, ik ben niet door :( kreeg nu wel de opdracht om te stoppen met solliciteren van de directie van mijn huidige werkgever ;) bied mogelijkheden dus :devil:

Aha, dat ruikt naar perspectieven, al is 't misschien wel jammer van die nieuwe baan?

:)

ja het is wel jammer, maar niet anders. Ik ga nu goed nadenken wat ik verder wil gaan doen bij mijn huidige werkgever.

Doe maar een rondje op mijn rekening :D

E's Toy said:
Doe maar een rondje op mijn rekening :D

Evengoed? Dat is aardig! Nou, doe mij dan maar een glas zoete witte wijn, heb ik wel trek in. Jij een biertje neem ik aan? Of ga je aan de Whisky?

Dank je, proost!

Proost%20glazen%20Kinetico.jpg

:D

anouk said:
Weet je wat het is met veel "bdsm-ers"...ze hebben soms heel erg die "Holier then thou attitude" zoals dat heet. "Beginners" of "slaapkamer bdsm-ers" worden vaak behandeld alsof ze een beetje simpel zijn. Heel vervelend vind ik dat.

Heel vaak zijn buitenlanders zo ook behandeld. En het is heel vervelend ten spijten van het feit dat we serieuse vragen willen stelde.

Thorntak said:
Heel vaak zijn buitenlanders zo ook behandeld. En het is heel vervelend ten spijten van het feit dat we serieuse vragen willen stelde.

Bedoel je buitenlanders of buitenstaanders? En bedoel je dan buitenlanders in Nederland of buitenlanders/staanders op Lit in het algemeen?

Thorntak said:
anouk said:
Weet je wat het is met veel "bdsm-ers"...ze hebben soms heel erg die "Holier then thou attitude" zoals dat heet. "Beginners" of "slaapkamer bdsm-ers" worden vaak behandeld alsof ze een beetje simpel zijn. Heel vervelend vind ik dat.

Hè hallo,

Ben ik betrapt zeg. In de kroeg terwijl ik eigenlijk hoor te schrijven.

Black Tulip said:
Thorntak said:
Hè hallo,

Ben ik betrapt zeg. In de kroeg terwijl ik eigenlijk hoor te schrijven.

Haha, kennen jullie elkaar?

Thorntak, wat wil je drinken trouwens? Want E's geeft een rondje ter ere van zijn niet-nieuwe-baan :D

Hèhèhè. Ik smeer 'm weer.
Terug naar het toetsenbord ...
het 1-na-laatste hoofdstuk!

:nana:

Veel plezier nog allemaal.

Black Tulip said:

Wat jammer nou! Maar ja, werk gaat voor hè? Succes maar weer... laatste stukkie....

Last edited:
Black Tulip said:

:nana:

Veel plezier nog allemaal.

Van je scriptie? of een spannend verhaal.......... ;)

Uhm..... E's...? Je foto's doen het niet hoor!
Wil je dan maar iets drinken nog?

Back