The Dutch Lit Café

Ik ga over niet al te lange tijd M eens even het bed in slepen denk ik... :D . Verder geen plannen voor dit weekend. Beetje rustig aan. Het zou morgen aardig weer worden.

Yep, ik ga de tent dichtgooien. Nou, het café dan hè? Morgen weer een dag. Voor wie nog dorst krijgt later; ik laat de deur wel op een kier :p

Trusten allemaal!

M's girl said:
Yep, ik ga de tent dichtgooien. Nou, het café dan hè? Morgen weer een dag. Voor wie nog dorst krijgt later; ik laat de deur wel op een kier :p

Trusten allemaal!

Dus ik ben de eerste voor de koffie :p

Ja, tuurlijk ken ik dat liedje nog... dat is er zo ééntje die je niet zo snel meer uit je hoofd krijgt als ie weer es langs gekomen is...

Je wordt dus bedankt! :rolleyes: :p

Koffie dus?

Geen koffie dus.... :D

Nah, inmiddels is het ook borreltijd.
Wie wil er iets drinken en what have we been up to?

Onderstaande past niet eens echt ergens en is een nieuwe thread niet waard (of misschien toch?) maar wat denken jullie van deze:

Een Amerikaanse vrouw die vreesde dat zij haar vriend zou verliezen omdat ze in het ziekenhuis verbleef, heeft haar 15-jarige dochter seksueel aan haar 37-jarige vriend uitgeleend, zo meldden Amerikaanse media afgelopen week. De moeder, dochter en vriend tekenden daartoe een overeenkomst.

In het contract werd vastgelegd welke seksuele diensten het meisje moest verrichten en welk loon zij daar voor zou ontvangen, inclusief kledij en lichaamspiercings. De man en het meisje hadden vervolgens zo'n 20 keer seks met elkaar.

De openbare aanklager van Muskegon Heights (Michigan) waar de zaak zich afspeelde, noemt het één van de meest bizarre gevallen van kindermishandeling die op zijn bureau is beland. Moeder en vriend riskeren lange celstraffen. De moeder kan tot 15 jaar worden veroordeeld maar is voorlopig wel met een borgsom van 25.000 dollar op vrije voeten gesteld. Haar 37-jarige minnaar blijft vast zitten en wacht mogelijk levenslang.​

M's girl said:
Onderstaande past niet eens echt ergens en is een nieuwe thread niet waard (of misschien toch?) maar wat denken jullie van deze:

Een Amerikaanse vrouw die vreesde dat zij haar vriend zou verliezen omdat ze in het ziekenhuis verbleef, heeft haar 15-jarige dochter seksueel aan haar 37-jarige vriend uitgeleend, zo meldden Amerikaanse media afgelopen week. De moeder, dochter en vriend tekenden daartoe een overeenkomst.

In het contract werd vastgelegd welke seksuele diensten het meisje moest verrichten en welk loon zij daar voor zou ontvangen, inclusief kledij en lichaamspiercings. De man en het meisje hadden vervolgens zo'n 20 keer seks met elkaar.

De openbare aanklager van Muskegon Heights (Michigan) waar de zaak zich afspeelde, noemt het één van de meest bizarre gevallen van kindermishandeling die op zijn bureau is beland. Moeder en vriend riskeren lange celstraffen. De moeder kan tot 15 jaar worden veroordeeld maar is voorlopig wel met een borgsom van 25.000 dollar op vrije voeten gesteld. Haar 37-jarige minnaar blijft vast zitten en wacht mogelijk levenslang.​
Hmmmmmmmmmm een woord voor gek

M's girl said:
Ja, tuurlijk ken ik dat liedje nog... dat is er zo ééntje die je niet zo snel meer uit je hoofd krijgt als ie weer es langs gekomen is...

Je wordt dus bedankt! :rolleyes: :p

Koffie dus?

Nee viruele coffie was niet genoeg. ik was coffie aan het zetten

M's girl said:

Het is niet alleen typish Amarikaans. Niet dat ik van dit weleens eerder heb geehoord, maar helaaas komen dit soort zaken overal voor. het is gewoon een variatie op pedofilie. Van my mogen ze de sleutel weggooien

realwanderer said:
Nee viruele coffie was niet genoeg. ik was coffie aan het zetten

Dat was een grote pot! :eek: :D

Wij zijn in het café inmiddels wéér aan koffie toe denk ik?
Anyone?

Wat een kolereweer! Zit ik hier in mijn uppie.... niemand wat drinken? Er lopen genoeg mensen langs :rolleyes:

Hè hè, even de plu uitschudden, hoor.

Net terug van een rondje fietsen door de stad, lege huizen bekijken.
De laatste huurverhoging heeft me een hartverzakking bezorgd, dus tijd om te verhuizen.

:rolleyes:

Koffie? Ja, graag.

:D

Lege huizen? In de stad? Ga je kopen dan? Hoe dan ook, de herfst is al weer ingezet... de afstraffing voor een paar weekjes mooi weer!

Heb je wat leuks gezien, trouwens?
De koffie komt er aan...

Nee, kopen is niks voor mij.
Ooit een koophuis gehad, niks als slapeloze nachten. :rolleyes:

Gewoon weer huren, maar 't duurt eindeloos voor je genoeg punten hebt voor iets leuks in de binnenstad.
Wel wat gezien, maar beetje een hm-tja-buurt.
Voornamelijk midden tussen mijn doelgroep.
Niet zo handig, denk ik.

Niks herfst! Het was prachtig weer gisteren.

Oké, twee koffie. Gezellig dat jullie er zijn. Nah.... ik zit ietsje hoger dan jij BT (denk ik) maar hier is het gewoon herfst hoor! Het regent als een gek; de tuin stond vanmorgen blank en de schuur erbij. Verder waait het als een idioot. Herfst dus :D

Ik ben van de schrik aan de grote schoonmaak gegaan! :eek:

M's girl said:
Op dit moment ben ik zo'n beetje overal voor in! Als het er maar lekker weer is. Maar je pikt toevallig wel de plek waar ik het liefst mijn vakanties doorbreng, dus ik ga wel mee!
Oke, gezellie, nog meer liefhebbers hier?

M's girl said:
Oké, twee koffie. Gezellig dat jullie er zijn. Nah.... ik zit ietsje hoger dan jij BT (denk ik) maar hier is het gewoon herfst hoor! Het regent als een gek; de tuin stond vanmorgen blank en de schuur erbij. Verder waait het als een idioot. Herfst dus :D

Ik ben van de schrik aan de grote schoonmaak gegaan! :eek:

Ietsje hoger? LOL Er gaat niks boven Groningen!

Zuid-Frankrijk? :nana:

Jaaaaren niet meer geweest.

Back