Waarom denken mannen dat......

realwanderer said:
ik denk dat een percentage vrouwn geil worden by de ginacoloog :p :p :p


Tsja, je zal ze erbij hebben denk ik.

Ik denk dat Rave het dichtst bij het "goede" antwoord zat. Sex is all in the mind. Daar begint het mee. Daarna denk ik dat Wolf een klein punt had met het feit dat het mannelijk geslachtsdeel door de 'externe' factor versus het vrouwelijk geslachtsdeel en de 'interne' factor een verschil maakt... soms...

Ik zei dat ik van een douchekop niet geil werd op zich. Ik kan het ding zonder blikken of blozen op mijn kut richten en NIETS voelen. Want het zit in mijn hoofd. Of ik ergens wel of niet geil van word zit in mijn hoofd. Ik kan bijna besluiten niet geil te worden. Als mijn gedachten ergens anders zijn, expres of niet, dan gebeurt er niks, niente, nada! Ik kan ook op zoek zijn naar erotische foto's voor onze verzameling. Dan zie ik van alles langs komen waar je op zich heel geil van zou kunnen worden, maar meestal word ik dat niet. Het is bijna alsof je aan het werk bent. Pas als een tweede selectie daarna in onze 'boekjes' terecht komt en we samen gaan kijken en lezen word ik er geil van. Bijna alsof ik ze voor het eerst zie, of zo.

Ik moet ook altijd 'lachen' om mensen die beweren (het zal best hoor, daar niet van) dat ze van het lezen van de threads op Lit geil worden. Oké, de verhalen snap ik, ook als die in een thread zitten. Maar zoals we het hier over allerlei onderwerpen hebben... technisch bijna? Daar word ik niet warm of koud van; ik vind het alleen wel bar interessant!

Uiteindelijk denk ik dat het voor veel mannen ook wel zo werkt, dat de geilheid bij hun óók uit 't hoofd komt, maar dat die er misschien gewoon wat gemakkelijker aan toe geven om allerlei redenen.
 
M's girl said:
<knip>...Uiteindelijk denk ik dat het voor veel mannen ook wel zo werkt, dat de geilheid bij hun óók uit 't hoofd komt, maar dat die er misschien gewoon wat gemakkelijker aan toe geven om allerlei redenen.

M's, ik denk dat je gelijk hebt met dat punt, omdat het altijd normaal is gevonden dat mannen constant geil ( kunnen ) zijn, voor vrouwen ligt dat toch anders ! Kijk maar eens wat voor reacties een vrouw krijgt die er openlijk voor uitkomt dat ze net zoveel of bijna net zoveel aan sex denkt als een man, die wordt gelijk gelabeld ( buiten dit forum dan ;-) ) Die reactie werkt nogal remmend als de vrouw in kwestie zich veel aantrekt van meningen van anderen, en feit is dat vrouwen dat meer doen dan mannen.

Fijne zondag gewenst :)

Rave
 
Ravennera said:
M's, ik denk dat je gelijk hebt met dat punt, omdat het altijd normaal is gevonden dat mannen constant geil ( kunnen ) zijn, voor vrouwen ligt dat toch anders ! Kijk maar eens wat voor reacties een vrouw krijgt die er openlijk voor uitkomt dat ze net zoveel of bijna net zoveel aan sex denkt als een man, die wordt gelijk gelabeld ( buiten dit forum dan ;-) ) Die reactie werkt nogal remmend als de vrouw in kwestie zich veel aantrekt van meningen van anderen, en feit is dat vrouwen dat meer doen dan mannen.

Fijne zondag gewenst :)

Rave

Grappig, dat de meeste vrouwen denken dat mannen constant geil zijn! Ik heb dat dus niet, denk veel aan sex, doe veel aan sex. Maar ben niet constant paraat om het zo maar te zeggen.

Natuurlijk zijn er wel vrouwen die constant geil zijn, maar die krijgen dan het kaartje 'Nympho' omgehangen, onterecht is dat, anders zou 90% van de mannen op de wereld met zo'n kaartje lopen :D
 
dit heeft allemaal met duizende jaren genetishe evolutuie te maken. Mannen die veel neuken (cave Men, want dat zyn we het langst geweest), zyn gewoon veel sucsessvoller dan mannen die niet geil zyn. Vrouwen moeten hun kroost ook nog eens opvoeden. zo zit ons ras nu eenmaal in elkaar. Daar hebben de meest recente maatschappelyke ontwikkelingen nog geen rol gespeeld. die zyn piep jong relatief aan de evolutionaire tyd schaal
 
Ik denk niet dat mannen constant geil zijn.... het tegendeel is me meerdere malen bewezen :rolleyes: Ik denk wel dat ze meer aan sex denken (gemiddeld) en meer met sex 'bezig zijn' dan de gemiddelde vrouw. En inderdaad heeft dat wat realwanderer zegt er veel mee te maken. Rollenpatronen, evolutie; vrouwen móchten dat ook nooit. Die moesten inderdaad voor het kroost zorgen en verantwoordelijk zijn en doen. En maak jij nog maar eens tijd voor sex als er tien kinderen aan je rokken hangen ;)

Maar het ging me in eerste instantie om wat de man over de vrouw denkt. Het douchekoppen&fietszadel scenario. Is dat de wens van de gedachte of denken (sommige) mannen echt zó?
 
M's girl said:
Maar het ging me in eerste instantie om wat de man over de vrouw denkt. Het douchekoppen&fietszadel scenario. Is dat de wens van de gedachte of denken (sommige) mannen echt zó?


Nee hoor, dat doet me ook niks. Ik vindt het wel leuk als een vrouw geil is. Maar dan meer om psycishe redenen. BV Ik word geil van fietsen is veel minder geil voor my dan ik wordt geil van jou kleren dragen
 
Je bedoelt als een vrouw zegt geil te worden doordat ze jouw kleren draagt? Sorry, ik snap 'm niet helemaal denk ik... :confused:
 
M's girl said:
Je bedoelt als een vrouw zegt geil te worden doordat ze jouw kleren draagt? Sorry, ik snap 'm niet helemaal denk ik... :confused:

JA byvoorbeeld!! daar wordt je alleby geil van. Maar daaar gaat het niet speciaal om. Wat ik wilde aangeven is dat ik niet geil wordt als een vrouw zegd dat ze geil wordt van een neutrale handeling, maar wel van iets dat jou (in dit geval my) aan gaat.
De kleren was alleen een voorbeeld.
 
realwanderer said:
JA byvoorbeeld!! daar wordt je alleby geil van. Maar daaar gaat het niet speciaal om. Wat ik wilde aangeven is dat ik niet geil wordt als een vrouw zegd dat ze geil wordt van een neutrale handeling, maar wel van iets dat jou (in dit geval my) aan gaat.
De kleren was alleen een voorbeeld.


Ik heb M z'n joggingbroek wel eens aan als ik het koud heb... maar om nou te zeggen dat hij of ik dáár speciaal geil van worden ;) :p

Maar ik weet wel wat je bedoelt. Ik vind een vrouw in (bepaalde) mannenoutfits wel sexy en ook als ze shirts of overhemden dragen met alleen hun eigen slipje eronder, zo op een zondagochtend ofzo... je kent het scenario. Ik zou er minder van gecharmeerd zijn als M in mijn kleding of ondergoed ging lopen anders dan voor de grap! Double standards? Misschien... maar zo werkt het voor mij nou eenmaal....
 
Nee ik zie me zelf ook niet in vrouwn kleding. en ik bedoel ook niet dat vrouwen in mannen kleding me geil maken. maar wel in MYN kleding :p
Het geeft een zeer intiem gevoel.
Maat wat ik eigenlyk bedoelde is dat de persoonleyke connectie van een geile vrouw aantrakkelyk is. Als je begrypt wat ik bedoel?
 
Ook al zou je wel graag in vrouwenkleding (of de kleding van jouw vrouw) lopen, dan zou ik dat niet veroordelen. Ieder zijn ding (tot op zekere hoogte) is mijn motto altijd.

Maar ik begrijp goed wat je bedoelt. Het heeft iets intiems, iets vertrouwds, en als het dan ook nog sexy staat, well..... :D
Toch heb ik het idee dat het eerder werkt met stoere mannenkleding op vrouwen dan andersom. Meestal past het (andersom) ook niet, trouwens.... :D
 
M's girl said:
Ook al zou je wel graag in vrouwenkleding (of de kleding van jouw vrouw) lopen, dan zou ik dat niet veroordelen. Ieder zijn ding (tot op zekere hoogte) is mijn motto altijd.

Maar ik begrijp goed wat je bedoelt. Het heeft iets intiems, iets vertrouwds, en als het dan ook nog sexy staat, well..... :D
Toch heb ik het idee dat het eerder werkt met stoere mannenkleding op vrouwen dan andersom. Meestal past het (andersom) ook niet, trouwens.... :D

Dat klopt helemaal. kan je ook op reclame foto's zien: Knappe foto modellen in vieze ketelpakken onder een Amerikaanse auto uit de jaren 50 doen het veel beter om waren aan te pryzen dan stoere mannen met een BH maatje 32B in de keuken
 
realwanderer said:
Dat klopt helemaal. kan je ook op reclame foto's zien: Knappe foto modellen in vieze ketelpakken onder een Amerikaanse auto uit de jaren 50 doen het veel beter om waren aan te pryzen dan stoere mannen met een BH maatje 32B in de keuken


Euh..... precies :eek:
 
Back
Top