M's girl
Leaving
Black Tulip said:Zou je best eens gelijk in kunnen hebben.
Maar de meeste vrouwen hebben nog steeds geleerd dat nette meisjes enz. . .
dus zul je ze er niet zo gauw over horen.
Net meisje (voor de buitenwereld) meldt zich. In mijn geval is het niet zo dat me verteld werd dat bepaalde dingen niet netjes waren. Eigenlijk.... werd me uberhaupt niet zo veel verteld.... Ik heb het idee dat ik heel erg zelf bepaald heb wat 'netjes' was (en moest zijn). Misschien heeft het er dan mee te maken hoe je zelf over seks denkt en of je er lol in hebt.
Daarmee bedoel ik te zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat als je de geneugten van seks (om wat voor reden dan ook) niet eerst zelf ontdekt, je er waarschijnlijk minder mee bezig zal zijn. En dan komen de mannen (jongens) die vaak ook niet zo veel weten, en zeker niet over hoe het bij meisjes werkt (uitzonderingen daar gelaten) en dan zijn de eerste seks-ervaringen niet om over naar huis te schrijven, en krijg je te maken met de vrouwen die het hele seks-gedoe wel gezegend vinden. Ik ken er genoeg om me heen.
Ik wist al heel vroeg hoe leuk seks kon zijn of worden. Had ook wel een levendige fantasie, al weet ik niet waardoor die gevoedt werd. Dan sta je misschien meer open voor 'dingen', ik weet niet. Het heeft wel behoorlijk lang geduurd voordat ik ook durfde zeggen wat wel en niet werkte voor mij. Daardoor was mijn fantasie-seksleven heel lang veel spannender dan wat er werkelijk tussen de lakens gebeurde!