Welcome to the Dutch forum...

Eigenlijk vind ik het niet erg dat er niet veel nederlanders naar hier komen, dan kan ik mijn engels wat oefenen.

Ik begrijp de helft niet van wat er geschreven wordt in die verhaaltjes.
Dus ik zal nog wat moeten leren.
 
ik scheer me ook

hoi hoi, ik kom uit noord-holland en ik scheer me ook vind ik veeeeel leuker staan als veel haar, ik hou van lingerie spannende kleren en ook van mannen uitdagen. ik vind het ook leuk om "per ongeluk" mijn lichaam te laten zien aan vreemden. hihi.

liefs Linda
 
Last edited:
Ik zou vermoedelijk moeten versturen hier meer, maar ik kan niet schrijft evenals ik spreek Nederlands. Achteloze Gelukkige Pasen alle maal :rose: :)
 
Sorry for english: New in Wiesbaden

Looking to meet new friends, male and female. I will be in Wiesbaden for the next 3 or more years. I'm going to meet new friends while I am here, why not meet some that have similar likes to mine. I love the literotica site. Love the stories and the openness of people. Maybe there are some friends out there that can say hello.
 
Zow, iemand heeft ff diep gegraven zeg! Ik wist helemaal niet dat deze thread bestond... :nana: Ach ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd, zeg ik dan maar.
 
hoi hoi, ik kom uit noord-holland en ik scheer me ook vind ik veeeeel leuker staan als veel haar, ik hou van lingerie spannende kleren en ook van mannen uitdagen. ik vind het ook leuk om "per ongeluk" mijn lichaam te laten zien aan vreemden. hihi.

liefs Linda

well fuck me.....

nice to meet you to
 
Back
Top