Zelfbedachte speeltjes

wolf2002 said:
Eh, ik had toch gehoopt dat jij je visie zou geven op de damesspeeltjes... de ballon en de strandbal vind ik wel een geil idee... ik heb er eigenlijk nooit echt aan gedacht dat iets ronds en zachts ook lekker kan zijn voor een vrouw in plaats van iets hards en langwerpigs...

:rose:

Betterthink vroeg om suggesties, dus ik dacht voor hém.

Ik ben écht de verkeerde persoon om dit aan te vragen. Ik heb zulke specifieke stimulatie op mijn klit nodig dat het bijna irritant is, en een beetje frustrerend voor M. Ik ben nog geen voorwerp tegengekomen dat het trucje doet all by itself. Maar op zich is het, bij masturbatie, soms wel lekker om nog iets anders, behalve je vingers, tussen je benen te hebben. En dat hoeft dan idd niet per sé of alleen maar lang en hard te zijn.

Ik ga ook niet zo gauw OP iets zitten (wel tijdens sex :rolleyes: , maar dan ook omdat M dat prettig vindt). Voor mijn eigen genot en gevoel kan ik toch het beste op mijn rug liggen, omdat ik een bepaalde druk op mijn bekken nodig heb en een bepaalde spanning op mijn benen. Op zo'n bal of ballon gaan zitten zou dus niet werken.

Saai hè?

M's girl said:
Op zo'n bal of ballon gaan zitten zou dus niet werken.

Die ballon zou ook in liggende stand kunnen denk ik. het gaat volgens mij vooral om de warmte van het water en het gevoel van het oppervlak... weer eens iets anders dan je vingers...

Maar ik kan me goed voorstellen dat je het niks vindt... ik vind de diverse fake pussy speeltjes voor mannen ook niet echt appetijtelijk... heb nog nooit zoiets gedaan in mijn soms toch heel creatieve self love sessies... mss mis ik wel iets enorms lekker maar het idee om mijn pik tussen vier halfzachte ballonnen te duwen doet me weinig...

:rose:

Mwah.... gelukkig hoef ik al een tijdje niet erg over dit soort dingen na te denken. Ik heb M en plenty sex dus geen vervangende objecten ( :rolleyes: ) nodig :p

Ik denk dat je je gedachten moet kunnen loskoppelen van die objecten dan, want als je je realiseert dat je ballonnen "loopt" te neuken ben je snel klaar denk ik (op de andere manier).

steek hem tussen de deurpost, hoef je voorlopig niet meer aan sex te doen :p

Back