Zoek de sexspeeltjes

Achter slot en grendel? Ja of nee?

  • Opbergen? Ben je gek, waarom?

    Votes: 3 33.3%
  • In het nachtkastje... hopende dat niemand het laatje/deurtje open trekt!

    Votes: 3 33.3%
  • Achter slot en grendel! Ik moet er niet aan denken dat....

    Votes: 0 0.0%
  • Opgeborgen - in verband met de kids - maar anders....

    Votes: 3 33.3%
  • Anders....?

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    9
M's girl said:
Nieuwste generatie sexspeeltjes?

Uit de film Artificial Intelligence (Steven Spielberg, 2001)


...... We are then introduced to Gigolo Joe, who is one of the most interesting characters in the movie. Joe, played amazingly by the talented Jude Law (Gattaca, Enemy at the Gates, The Talented Mr. Ripley), is an android prostitute who finds himself in a jam and consequently has to run from the police. Law really makes us believe that he is an android, partly due to his wonderful acting, but also due to the great work of the hair and makeup artists.​
dit is geen speeltje meer, maar bijna the real thing. Erg mooi gemaakt, anyway je kan het natuurlike als een speeltje zien en gebruiken ;)
 
Tsja... een gigolo die je kan programmeren... :p Wat denk je dat je díe wel niet (...) allemaal kan laten doen?!

:nana:
 
M's girl said:
Tsja... een gigolo die je kan programmeren... :p Wat denk je dat je díe wel niet (...) allemaal kan laten doen?!

:nana:
Ik zou hem koffie laten zetten :p
 
Last edited:
M's girl said:
Ahum.... nou.... eh......

(schraapt keel)


Eh.... :D Weet jij wat die dingen allemaal kunnen? :D
nee, het is een stom stuk plastic die je moet programeren
 
Ja, maar dat is een vibrator ook, en die kan je niet eens programmeren... hier heb je nog opties!

Alleen..... welke :confused: :D
 
M's girl said:
Ja, maar dat is een vibrator ook, en die kan je niet eens programmeren... hier heb je nog opties!

Alleen..... welke :confused: :D
geen idee en klaarkomen zal ie ook niet :rolleyes:
 
M's girl said:
Oh...... maar dát hoeft ook niet (mwoehahaha)
stel dat ie op hol slaat als je flink geneukt wordt, stop zeggen helpt niet
 
The perfect wife.....

M's girl said:
Nee.....maar uitzetten wel! :D

:p :p :p

Wat.............. me ineens weer deed denken aan de film "The Stepford Wives"
naar het verhaal van Ira Levin (van Rosemary's Baby) met Nicole Kidman (jippie) en Matthew Broderick in de hoofdrollen...
We (ik) dwalen af.... maar ik vond 'm evengoed wel grappig :rolleyes: :

Joanna Eberhart, a wildly succesful president of a TV Network, after a series of shocking events suffers a nervous breakdown and is moved by her milquetoast of a husband, Walter, from Manhattan to the chic, upper-class and very modern planned community of Stepford, Connecticut. Once there, she makes good friends with the ascerbic Bobbie Markowitz, a jewish writer who's also a recovering alcoholic. Together they find out, much to their growing stupor and-then horror, that all the housewives in town are strangely blissful, and somehow... doomed. What is going on behind the closed doors of the Stepford Men's Association and the Stepford Day Spa? Why is everything perfect here? Will it be too late for Joanna and Bobbie when they finally find out?​
 
Oké, nog een vraag dan. Welke sexspeeltjes heb je allemaal (om op te bergen) en welke liggen te verstoffen in de kast? Wat waren de miskopen en wat waren de (onverwachte?) succes-items?

Zijn er toys die je uiteindelijk anders gebruikt dan wat de fabrikant voor ogen had (en ik bedoel niet je Tarzan als staafmixer gebruiken ---- hoewel, vertel die óók maar als het aan de orde is :D )

Vind je dat de Toys altijd het beloofde waarmaken? En waar heb jij je Toys gekocht? Heb je je toys gehouden toen je ooit van partner wisselde?

Tell us!
 
Vinden ze een opblaasman uit, en wat denk je?

IT BLOWS ITSELF :eek:

Wat heb je dáár nou aan :confused: :D
 
Ik heb een tijdje geleden zo'n rubberen cockring besteld (en ontvangen) met een soort tongetje-ding eraan (met trilding erin - alleen de bijgeleverde batterij was al leeg bij aankomst - en wat betekent dát? :eek: - trouwens?) dat mijn klit zou moeten stimuleren tijdens PIV sex.

Trilding batterijtje (raar knoopcel formaatje) dus leeg, dus het ding nog niet uitgeprobeerd. Heel eerlijk gezegd twijfel ik sterk of het gaat werken, maar dus nog niet kunnen uitproberen :D

Iemand ervaring mee, toevallig? Ik zal even kijken of ik het plaatje ervan kan vinden trouwens....

Ja, pic gevonden, maar verkeerde bestand om hier te uploaden en het laat zich niet naar JPEG omzetten :eek:
Hij staat op de PABO site, en heet de Lick & Kiss sexring en lost 29,99 ( :eek: oeps, voor dat geld mag ik 'm wel eens gauw gaan uitproberen, toch!)
 
Last edited:
Back
Top