Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biggles246 said:Ek is bly om paar afrikaanssprekende mense raak te loop wat ook blyk oopkop te wees.
Om nog lekker seks stories te lees kan julle gerus litnet.co.za gaan probeer.
heel broekskeurend.
As daar nog likeminded mense is wat gesels laat my weet.
Goeie genugtig . . . sekere mense . . . sy klink maar vir my na 'n tipiese teef(ie)The_Dolphin said:Hi Biggles
Wat Litnet (Lênet) betref, moet ek sê ek is ietwat teleurgesteld in die dametjie wat in beheer is. So 'n paar maande gelede het ek 'n paar stories daar ingehandig vir publikasie en sy het aangedring dat ek dit verander deur sagter woorde soos 'koekie' of 'vytjie' te gebruik. Na deeglike oorweging het sy ingestem dat dit OK is om die woord 'poesie' te gebruik, maar 'poes' is darem veels te erg! Nodeloos om te sê, ek het haar natuurlik in haar moer gestuur....
Fok is doos hot… paar pelle moet saam n jagse poes nat steekEk wil ook in afrikaans naai ......op soek na n lekker naat poes wat wil uit gelek wort...dit moet n vars genaaide poes wees
Jis ja hom lekker lam fok heeltydEk is lus vir 'n lekker nat poes, wat ek heel aand aan kan suig en naai
Hmmm lekker boere poes saam naaiEk is ook 'n boertjie - en het 'n spesiale plekkie in my hart vir boeremeisies.....
Hi hi. EK is Afrikaans, maar ek weet nie hoe om hier te post nie. My Literotica wys net engels. Maar ek verkies Afrikaans mans omdat Afrikaans meer sexy klink. Veral vuil woorjiesNie baie van ons hier nie, is daar?
Ek doen.Enige mense hier wat afrikaans skry f en praat ?