Hej hej M's,

vertel mij eens hoe ik een avatar kan toevoegen?
Bij edit avatar blijft het "geen gebruik avatar" aangevinkt, no matter what I do.

nou het toch al gebumpt is .. wat ik altijd jammer vind .. maar dat zie je op elk board is van die gerecyclede fotos .. van die 10 jaar oude fotos die over het internet zwerven .. waarvan een paar zelfs nog in dit draadje genoemd zijn

nog te weinig interactie gehad met iedereen om de daadwerkelijke vraag te beantwoorden .. of ik heb afgeleerd meteen een beeld te vormen op basis van een plaatje en een naam

fotos van prive delen ... tja .. ligt aan het geslacht zullen we maar zeggen ;P
ik vindt het wat minder tof om in een amateur pic draadje van een vrouwelijk persoon 300 lullen te zien .. :eek:

er moet gewoon een setting komen ,

display av :
always / male / female / off

plus een evt uitzondering lijst

:p

gebumpt .. schopje .. topic bovenwater ..
het is al een iets langer lopend onderwerp en was even niet actief totdat de laatste postjes het weer tot leven geroepen hebben

sommige plaatjes die als av gebruikt worden zwerven gewoon al jaren rond
M's girl said:
Haha, grappig!
plaatje
nu even geen tijd om te zoeken .. maar ik weet zeker dat dit plaatje eeuwenoud is :)

zal even steveig door posten, ik wil mijn avatar ook laten zien.
Zal wel dezelfde worden als in mijn profile, in ieder geval een originele foto.

Nou, dat proffesionele valt ook wel mee hoor
Soms lukken ze wel eens, hahaha

Ik denk at een avatar altijd weergeeft wat je zelf denkt of voelt.
Inderdaad is het voor vreemden dan wel eens moeilijk om er een juiste interpetatie aan te geven.
In mijn geval kan men denken dat ik een hond ben in het dagelijkse leven.

Misschien wel, maar ligt er aan wat voor pop je dan zou kunnen of willen zijn.

pas-pop, etalage-pop, plas-pop...............

O jee, dan ben ik een pin-up.
Maar ... er zit wil iets in, hoor.
Ben gewoon een beetje melig. Net terug van m'n werk. Pffft.

:rolleyes:

Een pin-up, ook weer zo een geweldige uitdrukking waar je leuke zinspelingen mee kan doen. Ben trouwens helemaal weg van tekeningen, pastels en schilderingen van pin-ups.

M's girl said:
Aha. Tsja, als je het zo ziet
nee . zo streng zie ik het niet .. zeker hier niet :D.. maar het was gewoon een klein bumpje door iemand inderdaad op zoek naar info - en dat heb ik idd ook liever dan nieuw topic -- volgens mij was die post in een minder goed humeur gesschreven ;D
En die plaatjes? Wat maakt het uit dat sommige al duizend jaar op het net rondzweven? Voor mij worden ze er niet minder leuk op. Originaliteit is niet per sé het criterium voor een afbeelding of Av. Ik vind dat de keuze van de afbeelding iets zegt over de persoon er achter. Soms blijkt dat achteraf helemaal niet te kloppen, maar misschien was dat dan wel de bedoeling. Grappig toch, hoe dat werkt?
begrijp ik .. maar ik vraag me af of je met een 'eeuwen' oude afbeelding uberhaubt iets over jezelf kan laten zien / zeggen ..
en op zich zijn de plaatjes wel aardig .. maar ik ben ze zelf al te vaak tegen gekomen

,..edit

hiero .. met datum :D

Mouse_tit_.gif

Last edited:
M's girl said:
:eek: Dat méén je niet?! Natuurlijk. Juist wél! De vergelijking gaat misschien wat ver maar bedoel je dat mensen die een (oude) Rembrandt in huis hebben hangen maar liever/beter een Pokémon poster zouden moeten ophangen omdat dat méér van deze tijd is?
nee .. lol
bedoel...

maak het liefst je eigen
als je een standaard plaatje neemt, probeer dan niet een te gebruiken die al veel mensen gebruikt hebben/eeuwen over het internet zwerft
(- en dus ook weer juist niet dat het alleen van deze tijd zou moeten zijn - als iedereen als plaatje de top1 artiest van deze week gebruikt - zegmaarwat- om bij de tijd te blijven wordt het ook heel saai )

maar het komt voornamelijk doordat ik ze al zooooo vaak gezien heb
en ik persoonlijk gewoon niet meer kan lachen om dat soort plaatjes

en een rembrandt kun je inderdaad wél vaak zien - maar dat is kunst...
die plaatjes vallen bij mij in de categorie .. mop met hele lange baard

( ik zal commentaar over pokemon achterwege laten ... :p )

Last edited:
Hihihi. In dat geval kan ik wel verklappen dat ik weliswaar klassieke pin-ups gebruik. Maar ik probeer altijd het haar donker te maken. LOL

Ten slotte ben ik ook een 'black' tulip.

:p ;) :D

Back