Gezocht

Hehe...ja, ik zou eigenlijk deze zomer al een gedeelte krijgen maar dat ging door omstandigheden niet door dus nu komt het allemaal een beetje tegelijk.

Een van de tatoeages wordt een voetafdruk van elk van onze katten. Een soort van spoor over mijn rug alsof er een kat overheen is gelopen.

De andere wordt een symbool van wat mijn man en ik voor elkaar zijn. Het ontwerp hiervan is nog niet af.

:)

misschien een domme vraag maar wat is ook alweer een labiapiercing?

Ik verheug me niet zo op het piercen zelf maar het hebben van de piercings creëert een zee van nieuwe mogelijkheden wat betreft bdsm en daar verheug ik me wel op. :)

huismus said:
Ik verheug me niet zo op het piercen zelf maar het hebben van de piercings creëert een zee van nieuwe mogelijkheden wat betreft bdsm en daar verheug ik me wel op. :)

wat voor mogelijkheden als ik vragen mag?

robotxxx said:
wat voor mogelijkheden als ik vragen mag?
Hij kan er van alles aan hangen: gewichtjes, slotjes, belletjes, etc..

Hij kan aan de piercings trekken of hij kan de schaamlippen open houden door ze open te trekken en de piercings ergens aan vast te maken.

Hij kan mijn vagina op slot doen als een soort van kuisheidsgordel of hij kan er een vibrator of een tril-ei in opsluiten.

En je hebt ook een aantal leuke bondage dingen die je kunt doen waarin je de piercings betrekt.

Verder is hij een exhibitionist dus hij zal het waarschijnlijk aan anderen willen laten zien.

M's girl said:
Ik zie een lintje door de piercings geregen als een schoenveter, met een strikje bovenaan. Niet BDSM, maar zo wel een mooie foto kunnen opleveren :D
Dat lijkt me echt heel mooi! Goed idee! :D

huismus said:
Hij kan er van alles aan hangen: gewichtjes, slotjes, belletjes, etc..

Hij kan aan de piercings trekken of hij kan de schaamlippen open houden door ze open te trekken en de piercings ergens aan vast te maken.

Hij kan mijn vagina op slot doen als een soort van kuisheidsgordel of hij kan er een vibrator of een tril-ei in opsluiten.

En je hebt ook een aantal leuke bondage dingen die je kunt doen waarin je de piercings betrekt.

Verder is hij een exhibitionist dus hij zal het waarschijnlijk aan anderen willen laten zien.

Klinkt allemaal erg goed en verdomde spannend, als er een keer iets te zien is houd ik mij warm aanbevolen

huismus said:

Het is voorbij voor je het doorhebt! ;)

Dat was bij mij tenminste het geval.

Krystitties said:
Het is voorbij voor je het doorhebt! ;)

Dat was bij mij tenminste het geval.
Hehe...ik zit te denken om te vragen of ze m'n tepels allebei tegelijk kunnen doen. Voor mijn labia piercings ben ik minder nerveus dan voor mij tepel piercings. :eek:

tepelpiercings kunnen ze wel op hetzelfde moment zetten, is volgens mij geen probleem

robotxxx said:
tepelpiercings kunnen ze wel op hetzelfde moment zetten, is volgens mij geen probleem
Misschien vindt mijn man het juist wel leuk om ze 1 voor 1 te laten doen. ;)

Ach...de zomer is nog ver weg.

kijk maar uit dadelijk wil ie ik nog een korset op je rug piercen...

is overigens erg mooi

Back