rakeandhoe Really Really Experienced Joined Nov 7, 2006 Posts 330 May 3, 2007 #27 Ik heb ooit eens aan een dame gevraagd waar die mooie benen heen gingen. Het antwoord was " naar de bioscoop als er niets tussen komt" Ik ben nu al 30 jaar samen met die benen.
Ik heb ooit eens aan een dame gevraagd waar die mooie benen heen gingen. Het antwoord was " naar de bioscoop als er niets tussen komt" Ik ben nu al 30 jaar samen met die benen.
S SimonLeBonbon Experienced Joined Jul 16, 2007 Posts 80 Jul 25, 2007 #29 Nou.... Ik waardeer deze anders ook wel... thanXX
S SimonLeBonbon Experienced Joined Jul 16, 2007 Posts 80 Jul 25, 2007 #31 Behalve een ogen- ben ik een alles-wat-begint-met-een-B-man...
S SimonLeBonbon Experienced Joined Jul 16, 2007 Posts 80 Jul 25, 2007 #33 Ben blij bij blote buikjes, borsten, billen.... hehehe banana banana, terracotta pie.... FYI: dat komt uit een nummer van System of a Down; Vicinity of Obscenity... en ook: Beat the meat, treat the feet to the sweet milky seat
Ben blij bij blote buikjes, borsten, billen.... hehehe banana banana, terracotta pie.... FYI: dat komt uit een nummer van System of a Down; Vicinity of Obscenity... en ook: Beat the meat, treat the feet to the sweet milky seat