realwanderer
Literotica Guru
lycantroph said:Ik zo zo'n pop zeker wel willen nemen, eh hebben. Het ziet er geweldig uit, je moet maar eens zoeken naar filmpjes (P2P). Wel goed schoonhouden heb ik net gelezen. Ik zou voor óf een hele mooie 'echte' of voor zo'n Manga look gaan met roze haar. Lekker shoppen voor kleding voor haar... GEIL!!!
Vindt ik ook!! Als je dan voor een pop gaat laat het dan een Manga zyn. Als ze er echt uit ziet, kun je beter een echte vrouw nemen. Maar ik heb geen manga poppen gezien in het assortiment.
Ik heb overigens wel eens een documantaire op de televisie gezien die over dit soort poppen ging en de mensen die er gebruik van maken. (ik weet niet meer welke zender, of producent. Ik geloof BBC). Het was eigenlyk best treurig. Je zag dan een man van ongeveer 55 jaar oud die een pop gebaseerd op een vrouw van 23 jaar oud aan het vertroetelen was, en voor de camera uitlegde wat hy allemaal met haar deed, en hoeveel hy van haar houdt.
Dus behalve het lachen gieren brullen gehalte, en mensen die veel geld hebben en hun hand er niet voor omdraaien even zo'n pop uit te proberen voor de grap, zie ik de klandizie voor me als eenzame mensen zonder vrienden. En dan natuurlyk de perverts waar M's girl ons op attent heeft gemaakt.