Realdoll

lycantroph said:
Ik zo zo'n pop zeker wel willen nemen, eh hebben. Het ziet er geweldig uit, je moet maar eens zoeken naar filmpjes (P2P). Wel goed schoonhouden heb ik net gelezen. Ik zou voor óf een hele mooie 'echte' of voor zo'n Manga look gaan met roze haar. Lekker shoppen voor kleding voor haar... GEIL!!!

Vindt ik ook!! Als je dan voor een pop gaat laat het dan een Manga zyn. Als ze er echt uit ziet, kun je beter een echte vrouw nemen. Maar ik heb geen manga poppen gezien in het assortiment.
Ik heb overigens wel eens een documantaire op de televisie gezien die over dit soort poppen ging en de mensen die er gebruik van maken. (ik weet niet meer welke zender, of producent. Ik geloof BBC). Het was eigenlyk best treurig. Je zag dan een man van ongeveer 55 jaar oud die een pop gebaseerd op een vrouw van 23 jaar oud aan het vertroetelen was, en voor de camera uitlegde wat hy allemaal met haar deed, en hoeveel hy van haar houdt.

Dus behalve het lachen gieren brullen gehalte, en mensen die veel geld hebben en hun hand er niet voor omdraaien even zo'n pop uit te proberen voor de grap, zie ik de klandizie voor me als eenzame mensen zonder vrienden. En dan natuurlyk de perverts waar M's girl ons op attent heeft gemaakt.

Even voor de statestieken, ik heb gisteren even een pop geconfigureerd en daar zaten byna geen extra's aan qua prys kaartje. Het totaal was ongeveer
$6400,-

Even wat aannames: laten we er van uit gaan dat de gemiddelde klant geen partner heeft (weet ik niet, dus als je het er me eens bent of niet laat het maar even weten).
Dus de grootste concurent van deze firma is het oudste beroep in de wereld.
Als iemand dus 1X per dag wil neuken, dan heeft ie de pop er in ongeveer 3 maanden uit. :rolleyes:

PS Ik heb toch maar niet myn crdit card detailes ingevuld :D

M's girl said:
Zo had ik ook al een beetje zitten rekenen ja. Maar ja, alle waar is naar zijn geld, hè? Ik zou het geld alsnog investeren in een vrouw (als in partner). Je kan voor die centen best een aardig marketingplan opzetten om er ééntje binnen te halen.

Oh dat is nog een ander mogenlykheid: russianbride.com of een tripje naar de filpeynen zelfs de meest sociaal gehandicapte man moet daar wel iets mee kunnen beryken. Dus wie kopen dan zo'n pop?

Wrekken met lange termyn investeringen
Onzekere mensen, die een marketing plan niet aan kunnen
Perverts, die dingen doen met zo'n pop waar wy nog niet van dromen
Rykaards die het voor de grap doen
en...... wie zal het weten

Als je even googled kom je op een artiekel uit van een duitser die een verbeterde versie heft uitgebracht, met kloppend hart en bewegende heupen. Dan begint het wel ergens op te lyken. Ik denk dat wy nog wel sex androids zullen mee maken

M's girl said:
Zou je denken? Steven Spielberg zinspeelde daar al op met Gigolo Joe in Artificial Intelligence.

nee ik zat meer aan Blade Runner te denken

M's girl said:
Interview met Real Doll creator Michael Lane

She's tall. She's buxom.
She has a perfectly shaped body.
And, Jesus, she's heavy!!

Welcome to the wacky world of the Real Doll, Matt McMullen's quest to create a mannequin shapely, sexy and real enough for real dudes to diddle.

To get a picture on what drives Matthew McMullen, take a look at your standard sex doll. They are usually plastic blow-up affairs that might make for something to kick around on the beach, but not something to cuddle up with on the couch.​

Lees verder

Vlotte vent deze Matt!!
Zie je wel ze werken aan druk sensors en computers. het zal niet lang meer duren voordat de pop gaat klagen over hoofdpyn

M's girl said:
For some time now, a few companies in the sex trade have been offering rubber doll rentals. A service that, for want of a better description, has been going down very well indeed – despite the relatively high price and potential hygiene problems.

However perhaps not surprisingly, this demand for dolls has resulted in the opening of a downtown establishment for silicone sex seekers. The difference being that rather than having the dolls shipped out to customers, LaLa rents out private rooms that are furnished with a bath, toilet, and most importantly, a latex lover.

The shop currently has a staff of 17 ‘ladies’, with a going rate of 12,000 yen (60 pound) for 90 minutes. A price that obviously doesn’t deter many potential customers, as the store’s manager claims that, “On a really good day we get as many as 30 customers.” In regards to the kind of patrons LaLa attracts, he says that they “age from teens to men in their 60’s. For the most part they appear to be quiet, timid types, who probably feel more at ease with a doll than a young woman. Some bring along shopping bags with a couple of extra costumes. I suppose they enjoy dressing up the dolls and taking snapshots.”

In an attempt to get the low-down on this burgeoning business, Dacapo magazine sent two intrepid students to try out the service. First up, so to speak, was 21-year-old Hiroshi. Opting to watch a racy video beforehand to get himself in the mood, he was disappointed to find that, “After I undressed her, I was upset to see that her head hadn’t been properly screwed on.” This inauspicious start set the tone for Hiroshi’s rubber rendezvous, and despite a few tender moments, the experience wasn’t an especially good one. “I felt something, but it also gave me something of a guilt trip, and I was asking myself, ‘What am I doing here?’ and I guess at that point I got completely turned off.”

Not exactly a glowing report for the new service it has to be said, but Hiroshi’s friend Takuya had a slightly more enjoyable experience. Finding himself in a room with a doll dressed as a flight attendant, he wasted no time on the preliminaries, quickly finding out that “there was no problem in the missionary position.” However it wasn’t all plain sailing, as “with some of the other positions we tried I had to hold her up, and since she was quite heavy my arms got tired.” Not that these minor setbacks slowed Takuya’s progress too much, as he confessed that “after thinking of previous enjoyable experiences, I was finally able to go all the way.”

Yet with LaLa’s service costing the same as establishments offering real women, coupled with the mixed reactions of the two students mentioned above, the shop might have its work cut out to survive in the long term, despite its early success. Even the temporarily relieved Takuya pondered after his exertions, “It made me realize how futile it can feel to convey love that doesn’t get reciprocated.”​

Bron: Tokyo Times (2005)

rare jongens die japanners :rolleyes:

Het interview met die poppenmaker zet me aan het denken...

Vrouwen houden ervan om mannen het gevoel te geven dat we, met het huidige aanbod aan vibratoren en andere genotsknotsen, eigenlijk overbodig zijn...

Maar als er straks poppen zijn die kunnen praten en kreunen en een lekkerder zuigend kutje hebben dan the real thing... zijn vrouwen dan niet juist degenen die zich zorgen moeten maken?

Ik bedoel, wat is er menselijker: de liefde bedrijven met een bijna echte vrouw of met een dropstaaf op batterijen? Ze zeggen vaak dat wij hem overal willen insteken, maar zelf steken ze er ook het dondert niet wat in... ;)

wolf2002 said:
Het interview met die poppenmaker zet me aan het denken...

Vrouwen houden ervan om mannen het gevoel te geven dat we, met het huidige aanbod aan vibratoren en andere genotsknotsen, eigenlijk overbodig zijn...

Maar als er straks poppen zijn die kunnen praten en kreunen en een lekkerder zuigend kutje hebben dan the real thing... zijn vrouwen dan niet juist degenen die zich zorgen moeten maken?

Ik bedoel, wat is er menselijker: de liefde bedrijven met een bijna echte vrouw of met een dropstaaf op batterijen? Ze zeggen vaak dat wij hem overal willen insteken, maar zelf steken ze er ook het dondert niet wat in... ;)

Het enige bezaar tegen zo'n pop blyft natuurlyk de prys. En met haar levensgrote afmetingen past ze niet in het nacht kastje. Ook onhandig voor op reis.
Die japanse firma die even veel vraagt voor een pop asl voor een echte vrouw per uur dat is jerynste kolder. Maar een hotel waar je zo'n pop op de kamer aantreft dat zou wel eens een gat :D in de markt kunnen zyn

geronimo_appleby said:
dammit. i wish i understood Dutch.

Nijmegen is great fun though. :)

Well welcome anyway. If you manage to read the essence in dutch, please feel free to participate in English. And Nymegen is a student city. Why not befriend (aan de haak slaan) one of the female species and learn Dutch whist having otherwise fun with your new GF :D
mmmmmmm Who ever said Dutch are not generous :cool:

Hou maar op, als een vibje al slecht voor je is, zal zo'n pop wel helemaal dodelijk zijn... ben blij dat je van gewoon masturberen tegenwoordig niet meer blind wordt, want anders worden de opties wel heel beperkt.

======
Seksspeeltjes vol gevaarlijke weekmakers
AMSTERDAM - Seksspeeltjes als dildo’s en vibrators bevatten zeer hoge concentraties weekmakers, stoffen die schadelijk voor het milieu en de gezondheid kunnen zijn.

Dat blijkt uit een onderzoek van TNO in opdracht van Greenpeace Nederland. Greenpeace vindt daarom dat de Europese Unie met een strengere chemicaliënwetgeving moet komen.

TNO onderzocht acht verschillende seksspeeltjes op de aanwezigheid van weekmakers, stoffen die worden gebruikt om pvc zacht en buigzaam te maken. Uit het onderzoek is gebleken dat zeven van de acht producten 24 tot 51 procent weekmakers bevatten.

Een in de speeltjes aangetroffen weekmaker is sinds vorig jaar in kinderspeelgoed verboden door de Europese Unie wegens het schadelijke effect op jonge kinderen.

“We hebben de afgelopen jaren veel producten getest, maar zulke hoge concentraties hebben we niet eerder aangetroffen,” zegt Bart van Opzeeland van Greenpeace. „Weekmakers hebben een hormoonverstorende werking. Ze kunnen een rol spelen bij het ontstaan van kanker en ze hebben een negatieve invloed op de ontwikkeling van het ongeboren kind tijdens de zwangerschap. Na de geboorte zijn er ook gezondheidseffecten.”

“De wet schiet hier duidelijk te kort", vindt Van Opzeeland. "Het wordt tijd voor wetgeving waarin dit soort schadelijke stoffen worden verboden.”

Greenpeace roept de Europese Unie daarom op dit najaar voor een strenge chemicaliënwetgeving te kiezen.

Volgens een onderzoek van Durex uit 2005 hebben drie miljoen Nederlanders seksspeeltjes in huis. Jaarlijks worden er in Nederland een miljoen seksspeeltjes verkocht met een omzet van 220 miljoen euro.

Ik kan me nou echt voor stellen dat Green Peace hier achter zit. hebben ze natuurlyk zitten denken: al die sex dat is naruurlyk slecht voor het milieu. Nou wat betreft de condooms begrepen ze natuurlyk wel dat ze by voorbaat verloren hadden. Dus even wat dilo's aangeschaft, en nadat ze er zelf mee uitgespeeld waren een materialen onderzoek verichten. Grean Peace maakt zich natuurlyk allen zorgen om het milieu. Maar alle argumenten kunnen kracht by zetten aan hun doel. Dus even kyken, ja hoor week makers zyn verboden voor kinderen. Maar ik herinner me nog waarom: In de jaren 70/80 heeft koning klant dat al aangespeeld. Als je weekmakers inslikt dan lossen de maagzuren ze op. Dus blyf je met harde en scherpe stukken plastic in je maag over. En dat is natuurlyk levens gevaarlyk IVM interne bloedingen. Maar de vraag is of vaginaal vocht weekmakers oplost? En de 2e vraag is of weekmakers het lichaam kunnen binnen dringen door de vagina. dat zou my nou interesseren. En zolang ik daar geen antwoord op heb, schyf ik het af asl een politiek spelletje. mmmmmmm dat is macht. Lykt wel op BDSM. Zouen die lui van Green Peace gewoon Domme's zyn?

realwanderer said:
Zouen die lui van Green Peace gewoon Domme's zyn?

Je bedoelt forced denial? Alleen een heel perverse geest kan zoiets bedenken... :D

wolf2002 said:
Je bedoelt forced denial? Alleen een heel perverse geest kan zoiets bedenken... :D

Precies zo iets. en ze zyn wel heel pervers. Want ze hebben als slachtoffers die gene uitgezocht die hulp middelen gebruiken omdat ze denken dat die mensen geen echte partner hebben. Zuke mensen zyn natuurlyk als niet zo zelfverzekerd. En als ze lezen dat het ook nog schadelyk voor de gezondheid is dan zullen ze we 2x bedenken klaar te komen met een dildo.

Overigens denk ik ook dat Green Peace samen zweert met de katolieke kerk. Ze hebben natuurlyk uiteenlopende doelstellingen, maar vullen elkaar mooi aan :D

Last edited:
realwanderer said:
Well welcome anyway. If you manage to read the essence in dutch, please feel free to participate in English. And Nymegen is a student city. Why not befriend (aan de haak slaan) one of the female species and learn Dutch whist having otherwise fun with your new GF :D
mmmmmmm Who ever said Dutch are not generous :cool:
Hi. I've only visited Nijmegen during the marches.

5 times.

What a party! :nana:

Back