PanamaJaxxx
Ties Are Handy Things
Hey PJ!!!How are you?
I'm great thanks...tryind to keep SD and FGG in line but that's impossible...how's you?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hey PJ!!!How are you?
I'm great thanks...tryind to keep SD and FGG in line but that's impossible...how's you?
good luck with that. LOL
I'm good.![]()
's to all...xxHeeeey I heard my name....errrr..read it...what do I teach who well?????????
You've taught FGG very well 
I'm great thanks...trying to keep SD and FGG in line but that's impossible...how's you?
Hey hun...not been around much..just wanted to pop in for some soft smooches!!

LoL - umm it was something about you being the prime example of what a hooch isYou've taught FGG very well
Why would you wanna keep me or FGG in line - that wouldn't be any fun at all![]()
Hmmmmmm I don't think she needed any help from me.![]()

HEY WAIT A cotton pickin' minute I can read ya know![]()

Hmmmmmm I don't think she needed any help from me.![]()

HEY WAIT A cotton pickin' minute I can read ya know![]()

Why would you wanna keep me or FGG in line - that wouldn't be any fun at all![]()

LoL you just have more experience b/c you're older![]()
Yeah but your preferred reading level is x-rated![]()

I didn't say which line I was trying to keep you both in![]()

Just b/c I'm older and have kids, doesn't mean I have more experience.![]()
LoL single file line to the love shack huh
Yes it does *nodding head* Wait, what you have kids...you know how that happens right!![]()

I thought I woke up one morning and I was pregnant.![]()
Gee this sounds like a Jerry episode![]()
To quote Balkie Bartokomos...."don't be ridiculous!!"That makes two of usHope you're doing good and thanks for not forgetting me
![]()
OR really not so good sex!!!![]()

To quote Balkie Bartokomos...."don't be ridiculous!!"
Muah babes!!!

Cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies cookies!
I mean erm, HI SD!![]()
I love your siggy line 
LoL you little cookie monsterI love your siggy line
![]()

COOKIES!
Oh erm. Heh.
Which part of my sig?![]()
)The part about "if you want me to shut up" (now I can't see what it says to quote it thoroughly but that part![]()
)

DICK! Dick dick dick dick! Mmmmm...
SD, can I ask for a favour? Can you cook me this? I'm hungry so I wanna come round your house for something yummy to eat.![]()
LoL - well I would but I don't have all the ingredients- but geez don't do this to me, you mention cookies, then you bring up my blog that has food pics - ugh you're gonna make me hungry lol - shame on you![]()