Sex..... voor de grap

Als ik bovenstaande weer lees komen er direct weer herrineringen boven, maar dit zullen veel mensen hebben denk ik.

Vroeg me pas geleden af of ik niet in orde was, ik zweette zo verschrikkelijk tussen 2 vrij-partijen in, dat ik me maar bij de huisarts heb gemeld.
Die wist me na een gedegen consult te vertellen dat mijn klacht heel normaal is als er een zomer tussen de vrij-partijen inzit.

misschien als bidsprinkhaan, heb ik een excuus om die vervelende buurvrouw op te vreten, hehe

Jaswant Rai Speciality Hospital, Meerut, India.

A 27-year-old lady presented with persistent cough, sputum and fever for the preceding six months. Inspite of trials with antibiotics and anti-tuberculosis treatment for the preceeding four months, her symptoms did not improve. A subsequent chest radiograph showed non-homogeneous collapse-consolidation of right upper lobe. Videobronchoscopy revealed an inverted bag like structure in right upper lobe bronchus and rigid bronchoscopic removal with biopsy forceps confirmed the presence of a condom. Detailed retrospective history also confirmed accidental inhalation of the condom during fellatio.

Friet zonder mayonaise uit Egypte?

ThamX voor de tip, M.

Denk dat ik hem als cadeautje voor mijn vrouw koop....
Kan alleen maar positieve reacties vinden, schijnt een konijnen-killer te zijn :p

komkom....

Wat ik me afvraag: is die omgekeerde arty-farty frietzak nu een aanrader ter bevordering van de stimulans van de vrouwelijk extase of niet? :confused:

Dan bestel ik ook weer eens wat bij 's Neerlands grootste sexverzendhuis...

M's girl said:
Voor het geval je het je ooit af vroeg.....

Dit is een test (ik ben gek op silly testjes!). Dit is een gay-o-meter :rolleyes: , om te bepalen hoe gay je bent.

Haha, ik ben 33% gay, who knew?!

Doe de test op deze site (hij in het Engels...)

Good luck!
Girlie ;)
Ik was wel 13% gay, oftewel: A red-blooded hetero guy (of zoiets).

Back