G
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kul film! ha ha Och jag som brukade ha en liten crush pa Michael J. Fox. Alskade Tillbaka till Framtiden filmerna. Gor det fortfarande...rhinoguy said:why have an exclusive Swedish discussion of erotic literature?
aren't you guys busy making clocks and army knives?
rhino-cheese
even WITh your puny knives you can't take over!
Not in my neigborhood. Do you have any idea how that stuff SMELLS?Xelebes said:It's Reindeer Cheese, dammit!
Ska du sätta värmeljus i dom sen eller? Se till att få ur precis alla frön i så fall. Som små jäklarna tar tydligen eld hur lätt som helst.Svenskaflicka said:Gullig AV, 69!
Jag köpte ett paket orange-a paprikor tidigare ikväll, och ska göra mini-Jack o' Lanterns av dem. Betydligt mindre jobb än om man använder pumpor...

Quasimodem said:Those two claim that they're talking about "fleet enemas" and "reindeer cheese," but I have broken their code.
"Svenska Klubben" is a weapon being developed to beat into insensibility, anyone who makes the mistake of calling Flicka, "Sven."![]()
Its made from "reindeer cheese and cuckoo clocks" and will bludgeon you into a resemblance to what would result from a fleet enema.![]()

Icingsugar said:Ska du sätta värmeljus i dom sen eller? Se till att få ur precis alla frön i så fall. Som små jäklarna tar tydligen eld hur lätt som helst.
Svenskaflicka said:
- Det enda som luktar värre än bränd paprika är bränt hår.
- Jag klär i kort hår...

About 47 years ago I could read it at 12 words per minute. Now . . .Quasimodem said:Does Anybody Understand Morse Code?