The Dutch Lit Café

Geen bier voor mij. Glaasje rode wijn graag.
En een bitterballetje, ook lekker.

:D

Hallo E's,

Weer helemaal bij de mensen? ;)

Black Tulip said:
Geen bier voor mij. Glaasje rode wijn graag.
En een bitterballetje, ook lekker.

Hallo E's,

Weer helemaal bij de mensen? ;)
Hi BT, ja de biertjes blijven weer op hum plaats, djees wat had ik een dof hoofd zeg, en jij ook weer opgeknapt :rose:

Hey! Gezellig hier! Ik was even een blokje om. Moest eventjes my 2 cents spuien in een thread in het 'andere' (How To) Café :p

Ik heb de frituurpan aangezet, dus de ballen zijn in de planning opgenomen!

Ik ga maar eens aan de Cointreau met ijs denk ik....
Hebben jullie nog, of kan ik bijschenken/tappen?

Er staan een paar 'man' voor de deur te trappelen (9 viewing) maar ze komen niet binnen! Wat is dat toch? Hey guys?! Ik ga bitterballen maken hoor! Altijd lekker, maar als je in het buitenland woont móeten die toch inmiddels een waanzinnige aantrekkingskracht op je hebben? :p

Kom binnen! :D

Ik dacht meer aan lounge-banken met een mooie zwarte bekleding :rolleyes: gedimt licht, kaarsjes...... :D en bitterballen natuurlijk, he doe eens gek een zwembad...

Zwart is goed. Loungebanken ook (maar die hebben we toch al?) Moet de pooltafel weg? Wat denken jullie? Ik was al aan het restylen en re-decoraten maar ja, 012160 zou een plan indienen en die is ineens helemaal van de aardbodem verdwenen!

We kunnen natuurlijk een re-deco-weekend doen met z'n allen (haha). Wie is er handig met klussen & co?

ik heb 2 linkerhanden sorry, maar kan wel dingen verplaatsen enzo, en dta moet vaak bij inrichten :D

E's Toy said:
ik heb 2 linkerhanden sorry, maar kan wel dingen verplaatsen enzo, en dta moet vaak bij inrichten :D

:D De dta's moeten verplaatst worden :p

Maar je hebt gelijk. Ben je zo'n stoere sterke man? Hmmmmm.... die kunnen we wel 'gebruiken' :devil: Wat jij BT? :D

Black Tulip said:
Uh ... ik kan behangen?

Oh cool, schilderen ook dan? Vast wel!

Ik kan houten vloeren leggen en tegelen (hoewel vloertjes me beter afgaan dan wanden). Ik kan goed plannen maken en alles organiseren.

Kan er iemand naaien? :D

Neehee....... :rolleyes: ..... voor de nieuwe gordijnen! Tsssssss......

E's Toy said:
Ik wil ook wel voor poolman spelen, als het zwembad er komt :nana:

Ja, we gaan kijken.... en wat zouden je taken dan zijn? Beetje met een netje lopen scheppen enzo? :rolleyes:

Maar dat is voor ná de verbouwing dan. Tot die tijd zullen we je als niet stoere, doch sterke man misbruiken :devil: ..... En dat niet-stoere mag je dan achter de naaimachine bevestigen... oké?

Last edited:
meisje1983 said:
mag ik de uitsmijter zijn? en een jamesoncola alstublieft :D

meisje ( :D )! Leuk je weer te zien! Colaatje-mét onderweg hoor. En je mag wel JIJ zeggen hoor :p

Uitsmijter? Ben jij stoer? :D

En je mag wel JIJ zeggen hoor

Haha sorry beetje gewoonte geworden zeg zelfs u tegen mn broertje.. krijg je als je de hele dag met oude mensen werkt ;)

Maarum, stoer? Nee niet echt maar kan toch doen alsof, of gewoon heeeeel lief vragen of mensen op willen hoepelen..

meisje1983 said:
Haha sorry beetje gewoonte geworden zeg zelfs u tegen mn broertje.. krijg je als je de hele dag met oude mensen werkt ;)

Maarum, stoer? Nee niet echt maar kan toch doen alsof, of gewoon heeeeel lief vragen of mensen op willen hoepelen..
charmes werken vaak beter dan meteen beuken :D

meisje1983 said:

Die aanpak spreekt mij prima aan. Beuken kan altijd nog. En dan hebben we E's nog om te helpen. (Ook :D ) niet stoer, maar wel sterk, naar eigen zeggen.

Het wordt nog eens wat met het Dutch Lit Café! :D

Hihihi,

E's maakt de tafelkleedjes en de gordijnen ...
Meisje houdt de lastpakken op afstand ...
M's zit aan tafel de planning door te nemen ...
BT staat te verven en te behangen ...

Uh ... kan ik daar hulp bij krijgen dan?

Black Tulip said:
Hihihi,

E's maakt de tafelkleedjes en de gordijnen ...
Meisje houdt de lastpakken op afstand ...
M's zit aan tafel de planning door te nemen ...
BT staat te verven en te behangen ...

Uh ... kan ik daar hulp bij krijgen dan?

ja waar kom je ze nog tegen he, mannen die Desso tapijtjes kunnen maken :devil:

Back