The Dutch Lit Café

Hoi MG, doe mij maar een koffie hoor, zo dat was gezellie gisteravond :)

Thanks, ik ga weer verder met de tafelkleedjes en ik zou BT nog een massage geven

E's Toy said:
Thanks, ik ga weer verder met de tafelkleedjes en ik zou BT nog een massage geven

Ja, maar die is er niet, en ik wél! :D Doe mij maar dus.... ;)

[een massage geven.... hè?]

M's girl said:
Ja, maar die is er niet, en ik wél! :D Doe mij maar dus.... ;)

[een massage geven.... hè?]
oke, ga maar liggen op een van de banken, shirt en bh uit doen, kom er zo aan

E's Toy said:
goed zo........ :devil:

Ik ben benieuwd.... mmmmm.... ik schenk nog snel even een zoete koude witte in, voor erbij.

Zo, ik ben er klaar voor! Bring it on! :D

Hier een witte wijn, ontspan je maar *masseert rustig je nek en rug en mijn handen glijden over je billen* lekker he, zelf moet ik altijd een beetje giegelen als ik gemasseert word :eek:

Oh! Als je even niet oplet! :D

Dat gemasseer is al twee-en-een-half uur aan de gang en hij zit aan mijn billen! :eek: :eek:

Oh, en trouwens..... giechelen? Waarom dan? Voel je je er niet prettig bij, of kriebelt het echt? Apart. Ik vind massages bijna het lekkerste wat er is, ga dus nog maar even door... maar van mijn billen moet je afblijven :D !

M's girl said:
Oh! Als je even niet oplet! :D

Dat gemasseer is al twee-en-een-half uur aan de gang en hij zit aan mijn billen! :eek: :eek:

Oh, en trouwens..... giechelen? Waarom dan? Voel je je er niet prettig bij, of kriebelt het echt? Apart. Ik vind massages bijna het lekkerste wat er is, ga dus nog maar even door... maar van mijn billen moet je afblijven :D !
aah toe? juist lekker toch over je billen :rolleyes:

M's girl said:
Ja, te lekker.... dat vindt M vast niet goed.... :eek:
Ja dat is waar *verplaatst zijn handen weer naar MG's schouders :eek:* jammer....

Mmmmm massages... ik doe toch iets fout denk ik, heerlijk om te krijgen maar ook om te geven, helaas heeft m'n SO daar geen belangstelling voor...

Zou ik een Moscato d'Asti mogen ? Dank :)

Rave

M's girl said:
Ik ben benieuwd.... mmmmm.... ik schenk nog snel even een zoete koude witte in, voor erbij.

Zo, ik ben er klaar voor! Bring it on! :D

Zoete witte wijn...? Ajakkes.

Ravennera said:
Mmmmm massages... ik doe toch iets fout denk ik, heerlijk om te krijgen maar ook om te geven, helaas heeft m'n SO daar geen belangstelling voor...

Zou ik een Moscato d'Asti mogen ? Dank :)

Rave

Ja, zonde hè? Mijn M kan ik nog wel eens verleiden tot het geven van een massage maar hij heeft er zelf niet zo veel mee, dus kan zich ook niet écht goed voorstellen hoe lekker ik het vind.... Ik vind het soms lekkerder dan sex :D ;)

Maar goed..... je drankje komt er aan!

lastmanonearth said:
Nee, wacht maar. M's girl tovert wel even een fles tevoorschijn.

Klopt, maar nou weet ik nog niet wat het is... Italiaanse Coebergh ? ;)

Ravennera said:
Klopt, maar nou weet ik nog niet wat het is... Italiaanse Coebergh ? ;)

Die is leuk, Italiaanse Coebergh..! Het is een halfsterke drank uit Sardinië, eigenlijk niet te vergelijken met iets dat je misschien zou kennen. De basis is de mirteplant. Sterk aan te raden, trouwens, Mirto.

Back