Turn on, Turn off

M's girl,

ik moet zeggen dat je je gevoelens geweldig op papier kunt zetten.
Wat je schrijft is denk ik niet bedoeld als betweterij maar als mening, en daar is niets mis mee.

Maar je kent de situatie dus wel dat de 1 wat makkelijker de onderdanige rol neemt gedurende het sexuele spel.

Er bestaat natuurlijk wel een groot verschil tussen onderdanig en dominant zijn voor veel mensen.
Voor sommigen betekent dit dus inderdaad jezelf op je knieen laten dwingen, slaan en laten overpissen. Maar dan praten we eigenlijk toch meer over extreem bdsm denk ik waar inderdaad de termen Dom/sub tevoorschijn komen zoals in een TPE relatie.
Wij kunnen ons hier ook niets bij voorstellen, maar ja: ieder zijn meug.

Laten we wat H en ik ervaren, dan maar soft bdsm noemen, waarbij de relatie zich alleen beperkt tot elkaar.

Vind je scherp genoeg.

Het is maar zoals je het uit wilt leggen M's.
In bdsm is een Dom/sub verhouding naturlijk geen verplichting he.
Kan best zo zijn dat men het gewoon fijn vindt om aan bondage te doen en weinig sado massochisme handelingen verrichten.

Er zal ongetwijfeld een hele diepgang zitten in het bdsm wereldje, als je dat tenminste uit wilt diepen.
Het zal best zo zijn dat mensen die in het dagelijkse leven een 8 tot 5 baan hebben) waar ook niets mis mee is) een machts gevoel willen hebben en ook creeren (of schrijf je dat nou met een extra e).

Ik heb dat machtsgevoel in onze sexuele relatie niet nodig om mijn dagelijkse leven te compenseren.
Wat ik wel weet is dat de ervaringen en gevoel dat wij hebben, en waar we geen naampje aan konden geven, dit door onze ontmoetingen en conversaties met mensen die deze gevoelens en ervaringen ook hebben, dit nu wel heeft.

Ja he, was net een beetje op orde met de spelling. Veranderden ze alles weer kortgeleden. Je weet wel: groente soep-groentensoep e.d.

Hebben die Suid Afrikanen het toch maar makkelijk, oude spelling zoals het was en nooit meer veranderd.

Nie droog saai nie, goe klam hou.

Back