wolf2002
Moderator
M's girl said:Er zijn altijd genoeg mensen die je flubberkont de hemel in prijzen.
Kijk, dit soort opmerkingen geven me het gevoel dat je meer bedoelt dan slechts 'it's not my thing'... er klinkt iets door van totale afkeuring, alsof je je eigenlijk diep moet schamen als je een dikke kont hebt, en zeker geen foto's ervan op internet mag plaatsen...
Ik denk dat de APF een stuk minder populair zou zijn als er alleen maar perfecte strakke fitnesskontjes op zouden worden gepost... heel veel mannen geven, zoals ik, gewoon de voorkeur aan de real thing... kijk even op het forum... het is haast belachelijk te denken dat al die mannen (en vrouwen) alleen maar complimentjes geven uit beleefdheid of medelijden, alsof ze niks beters te doen hebben... het leuke ervan is juist dat het geen onbereikbare schoonheden zijn maar toegankelijke meiden die genieten van het commentaar en de flirts...
Ik heb in de sexuele intelligentie-thread al gezegd dat het APF voor mij een van de voorbeelden is van de 'kracht' van Lit... hier wordt het menselijk lichaam (of delen ervan) in al z'n onvolkomenheden bejubeld...
Toegegeven, het nivo verschilt per thread, maar dat is juist het leuke... voor elk wat wils, en niemand wordt afgezeken, afgezien van een paar onvedraagzame lieden...