Amateur Pics, ja of nee?

E's Toy said:
Ja billen zijn heerlijk om naar te kijken, meer dan kutjes :eek:

borsten en kutjes liever .. maar billen kunnen ook heeeel mooi zijn :D :nana:
 
Huh.... op zich kies ik voor all of the above, mits prettig in beeld gebracht, maar ik mis een essentieel onderdeel. :rolleyes:


Mannen!
 
hehehe..
maaruh , ik dacht dat het even ging over amateur fotos
en niet over portret fotos
 
coz752 said:
hehehe..
maaruh , ik dacht dat het even ging over amateur fotos
en niet over portret fotos


Portretfoto's? Huh? Noemen we dat zo tegenwoordig? En ja, het gaat over amateurfoto's, en of die wel of niet leuk zijn om te bekijken. Ik bedoel dan niet de prof-amateurfoto's (de zogenaamde, zeg maar) maar de onderbelichte en zonder enig fotografisch inzicht genomen shots in slaapkamertjes met vieze sokken op de grond en stapels strijkgoed op de achtergrond. Die.
 
M's girl said:
Portretfoto's? Huh? Noemen we dat zo tegenwoordig? En ja, het gaat over amateurfoto's, en of die wel of niet leuk zijn om te bekijken. Ik bedoel dan niet de prof-amateurfoto's (de zogenaamde, zeg maar) maar de onderbelichte en zonder enig fotografisch inzicht genomen shots in slaapkamertjes met vieze sokken op de grond en stapels strijkgoed op de achtergrond. Die.
dacht even dat je doelde bij

Huh.... op zich kies ik voor all of the above, mits prettig in beeld gebracht, maar ik mis een essentieel onderdeel.


Mannen!
dat je een hoofd mist, of wat minder gefocus op borsten, tieten en kutjes
en met portret doelde ik op de normale -alleen- hoofd fotos

ik vroeg me af wat je nou vind ontbreken
je mist dus vieze sokken op de grond ? :D :p

die van sexy_secret's zijn inderdaad wel mooi om te zien :eek:
 
Nou, we hebben het over amateur pics en dus over tieten kutjes en billen maar waar zijn de mannen? Niet eens per se hun hoofden (en ook niet hun vieze sokken!)...

Zal wel komen omdat het grootste deel in deze discussie (hetero) man is, dat bedoelde ik.

Ik dacht even dat jij met portretfoto's op iets anders doelde, maar nee. :D
Dan zijn we er weer, denk ik.

Sexy_Secrets? Heb ik iets gemist?
 
Naakte mannen met vieze sokken. Die kan jy hier dan op plakken. Even met photo shop in zwart wit omzeten, en hopla een professioneel resultaat.
Alleen kyk ik zelf wel liever naar zwart wit kutjes :p
 
Nou, gelijk deze thread maar even doorgelezen (tesamen met de Blooper thread, jemigdepemig ik heb me rot gelachen :D ) maar ik moet bekennen dat ik ook behoorlijk visueel ingesteld ben.

Het maakt me niets uit of iemand nu een sterfotograaf is, of het met een Kodak wegwerpcameraatje doet als enthousiaste amateur, maar zelfs het mooiste model ziet er voor mij opeens onaantrekkelijk uit in een foute pose, met d'r blote gat op een afbladderende cv.

Er zijn gewoon een boel tips te vinden die je helpen een leuke foto tet maken. Dus geen schemerlampen uit het hoofd (of elders, brrrr) laten groeien, geen seks over een volle wasmand met vuile was (hihi) en uitgelubberde witte sportsokken zijn ook niet echt een turn-on voor mij.
En je hoeft heus geen 'perfect' lijf te hebben naar model maatstaven. Ik ben zelf eigenlijk juist een liefhebber van een flinke dosis realiteit! Echte mensen, echte lichamen, niet teveel photoshoppen aub. Maar ik vind het dan wel zonde als die goedkope Hema string dat onsierlijke rollade-effect geeft. Tuurlijk, we weten allemaal dat dit gebeurt, en verstopt onder een jeans is er niemand die het ziet. Maar ik persoonlijk hoef zoiets dan niet op een foto te zien. Vind het al erg zat als ik ze bij mezelf zie :D

Soms kom je foto's tegen waar je echt even stil van wordt. Dan zie ik een stel dat echt plezier met elkaar heeft, en daar ook nog eens een mooi plaatje van heeft weten te schieten. Maar zoiets straalt passie uit, geilheid. Dan heeft zo'n plaatje net iets meer, want een kont voor de camera plaatsen kan iedereen. En op die cellulitus inzoomen ook. Het gaat er voor mij echt niet om of iemand een superstrak/glad lijf heeft, maar hoe je het in beeld brengt.

Misschien ben ik dan een kritische kijker, of zelfs een zeikerd, maar ik vind gewoon niet elke foto mooi. Voor mij draait het allemaal om uitsnede. Je kunt er verdomd leuk opstaan, maar ik hoef die krantenbak of computerkast echt niet te zien... Kader je foto dan even opnieuw uit zodat de achtergrond niet meer storend is. Maar, er zijn er zat die dit wel allemaal prima vinden. Ik kick meer op de erotische illusie die een foto met zich mee kan brengen, het vangen van emoties en mooie lichaamsdelen.
 
Ah..... Burnt.....eindelijk een medestander. Ik begon al een beetje te vrezen dat ik de enige was die zo picky is :D
 
Back
Top