Dutch film/televisietopic

Inderdaad..maar zoals al gezegd komt mijn vrouw uit een nogal repressief milieu en is dat ontsteken van vuur in de slaapkamer iets waar werk bij komt kijken, maar dat gaat steeds beter :nana:

Btw..genoten gisteren van Closer?

Ja, das toch heel vreemd dat kinderen dat eigenlijk weten. Zelf was ik in de pubertijd toen ik het ontdekte zeg maar.
Mijn vrouw weet ook wel dat seks voor de lol kan zijn en ze geniet ervan, maar ze heeft moeite met zich te laten gaan.

Wat Closer betreft: ik heb hem zelf op dvd. Das overigens een uitspraak die je vaak kan horen bij mij ik heb namelijk een redelijke collectie dvd's (zoals het een goeie nerd / geek betaamd) :D

Dat hebben mijn vrouw (I) en ik ook. Zoiets is volgens mij altijd goed..zo leer je elkaar ook beter kennen. Zelf ben ik iets avontuurlijker dan I maar dat maakt niet zoveel uit.
Ben denk ik (zeker als ik sommige verhalen op lit lees) nog wel een braaf persoon qua seksuele zaken en voorkeuren.
Waarschijnlijk ben ik iemand die omschreven zal worden als wysiwyg (what you see is what you get).

Het is inderdaad een idee dat je je vormt over een andere persoon. Ik ken mensen in mijn omgeving waar ik dan toch een idee van heb dat ze relatief "stout" zijn zal ik maar zeggen. Nu hebben we ook vrienden waar bij seks altijd te sprake komt en dan blijkt dat je daar ongeveer op hetzelfde niveau zit.
Het is wel weer opmerkelijke dat vrouwen onderling en mannen onderling makkelijker / sneller over sex praten dan wanneer de koppels samen zijn (er zijn uitzonderingen, zoals een goeie vriendin van mij waarbij je na 5 minuten altijd weet hoe het met haar seksleven gesteld is..maar goed die is echt heel erg "stout").

Ik doelde niet op windows wysiwyg..windows is altijd crappy geweest..ik bedoelde zuiver het concept.
Daarnaast ben ik wel een beetje een apple fan.

M's girl said:
Van de buurvrouw wel, trouwens, en dat wĂ­llen we niet eens weten maar dat is er zo eentje die vreselijk in your face is met alles. Ik vind over seks praten prima, maar als zij het doet denk je ALTIJD getver, ken je dat? :D

Ik ken dat ja...die ene vriendin is zo uitgesproken..en dan hoef je het eigenlijk al niet meer te horen.
Het is inderdaad niet zo dat ik alles vertel..maar als je daar reken mee houdt dan kan je een (relatief) beeld vormen.

Over buren gesproken. Vroeger had ik een buurvrouw (in het studentenhuis..4 kamers verder) die nogal luidruchtig was. dan weet je echt veel meer dan je wilt weten..soms was het ook moeilijk om haar 's ochtends recht in de ogen te kijken (maar wat wil je dan ook met teksten als: Ja frank (haar vriend) nu. Neem me nu in mijn kont. ? Nee ik lieg niet...zulke teksten konden je daar om de oren vliegen).

de opmerking die ik neerzette was een van de meest voorkomende. Maar wilde ik van haar helemaal niet weten dat zij aan anale seks doet..Dat mag ze allemaal zelf weten.
Gelukkig hebben wij er nu geen last van (I is nogal luidruchtig) omdat we een vrijstaand huis hebben.
Op reis naar Portugal hebben we wel klachten gekregen of het iets rustiger kon van het hotelpersoneel...Dat hebben we toen ook maar gedaan (gelukkig is I ook geen regiseur in bed).

Zoals ik al zei..ze is ingetogen en het duurt even voordat ze "op gang" komt. en ze is iets minder avontuurlijk als ik, maar genieten doen we er allebei van hoor.

(ik hoop maar / ga ervan uit dat ik ZO goed ben :p :nana: )

Ik denk dat een bepaalde "coaching" inderdaad goed is tijdens de seks..het is toch heel belangrijk dat je het beide naar je zin hebt..dat weet je toch meestal wel door dat soort zaken te vragen tijdens de seks

Als we het toch over Jim Carrey hebben, The Truman show vind ik zelf errug goed. Eternal sunshine... heb ik zelf op DVD, een hele vage film, maar ook erg goed, zowel Carrey als Kate Winslet spelen top.

rikovandijk said:
Ja..eternal sunshine is een van mijn favoriete films.

Wat is er trouwens "up" met M's girl??
Die is vertrokken, zonder opgaaf van reden maar nadat ze praktisch al haar posts heeft verwijderd.

Vreemd...en vooral jammer. Het was iemand waar je een goed gesprek mee kon hebben.

Laten we hopen dat er nog een aantal mensen overblijven hier.

Californication komt op Comedy Central

Gisteren zag ik een aankondiging op Comedy Central van een nieuwe TV serie die ze met ingang van 12 november gaan uitzenden. De serie heet Californication en heeft onder andere David 'X-files' Duchovny in de hoofdrol. Voor meer informatie over deze serie zie http://en.wikipedia.org/wiki/Californication_(TV_series of http://www.comedycentral.nl/index.php?channel=tv&page=view&id=40.

De pilot heb ik een keer ergens kunnen downloaden en bekijken. Zit redelijk wat bloot in maar voor ons hollanders niet zo schokkend :)

Back