Dutch film/televisietopic

Madeline Zima!

Ik was een tijdje geleden op zoek naar plaatjes en filmpjes van Madeline Zima (meest bekend als Grace Sheffield uit The nanny) om te zien hoe ze er tegenwoordig uitziet en kwam zo uit op deze serie (waarin ze onder meer een zwembad- en een seksscene heeft). Zo hé, die is goed opgedroogd :heart:
David Duchovny is nog steeds even cool/koel als altijd, maar nu mag hij tenminste het bed delen met mooie vrouwen.

Last edited:
Heroes en Eureka

Ik vind Heroes wel aardig. Ik heb het eerste seizoen ooit van een collega gekregen als .avi. Het gegeven vind ik wel goed alleen de uitwerking vind ik vaak wat lastig te volgen. Maar dat komt meer omdat ik hap snap wat stukjes uit de diverse afleveringen volg.

Een andere serie die ik nu wat serieuzer bekijk is Eureka. Voor meer info zie http://en.wikipedia.org/wiki/Eureka_(TV_series)

Erg leuk gedaan.

En als je echt door iedereen wilt worden aangevallen op je smaak, zeg dan dat je naar de De Gouden Kooi kijkt. :D

De tv-versie is niks, maar het maakt het pas leuk in combinatie met de diverse fora. De mensen die daar bijna 24 uur per dag de live-streams volgen en die hun mening over de gebeurtenissen spuien maken het een mooie combi.

Ook hoe er er wordt geknipt in tv-uitzendingen om sommige dingen in de doofpot te stoppen is dan duidelijk te zien. Al met al een leerzaam programma over hoe bewoners, redactieleden van RTL en streamers de serie beleven.

Ohja, en soms nog leuk ook ;)

In al die reality programma's wordt veel geknipt.

Ik kan me nog herinneren dat de deelnemers / finalisten van de eerste big brother dat ook zeiden (vreemd genoeg kan ik me eigenlijk van de rest van de serie niets herinneren..behalve dat ik het gigantisch saai vond).

The Block (vlaamse versie) en het blok (NL versie) vind ik wel leuke programma's...maar je ziet ze eigenlijk nooit klussen..alleen maar ruzie maken eigenlijk.

Zit me nu dus af te vragen waarom ik het leuk vind. :confused:

Ja Big Brother heb ik ook niet lang volgehouden voor tv.

Behalve het gedenkwaardige moment in de Nederlandse tv-geschiedenis dat een jongen een blow-job kreeg van een meisje (kelly) in dat Big Brother huis.
En waar bij het meisje de volgende dag zei dat ze transexueel was en dus vroeger, voor haar operatie, een jongen was geweest.

Toen stond die jongen, Big Brother en in mindere mate, Nederland op z'n kop. :)

Nudie streams

ijsbooty said:
En als je echt door iedereen wilt worden aangevallen op je smaak, zeg dan dat je naar de De Gouden Kooi kijkt. :D

De tv-versie is niks, maar het maakt het pas leuk in combinatie met de diverse fora. De mensen die daar bijna 24 uur per dag de live-streams volgen en die hun mening over de gebeurtenissen spuien maken het een mooie combi.

Ik hou erg van de sites die screencaps en korte filmpjes tonen van de naakt scenes in zo'n serie. van BB6 waren er op een gegeven moment wel erg veel ;)

Nico

Ik ken eigenlijk alleen nog die drie van de eerste (Ruud, naamloos1(winnaar) en naamloos2(verliezer)). En de naam van Ruud ken ik dan nog vanwege: ff knuffelen en paul de leeuw.

Kelly is natuurlijk die ik wel ken...maar van die serie heb ik echt nooit een aflevering gekeken.

Moet toch zeggen dat die Kelly het nooit voor me heeft gehad. Ze is niet lelijk..maar zoooo dom..daar kan ik niet tegen.

Back